Hoe ver van te voren kan je de stoelen reserveren bij United eigenlijk ?
Afdrukvoorbeeld
Hoe ver van te voren kan je de stoelen reserveren bij United eigenlijk ?
wij hebben april de tickets gekocht en deze stoelnummers hebben wij gewoon gekregen verder weet ik er niets van.wij gaan samen met mijn ouders(die gaan al 10 jaar elk jaar naar florida)en die hebben alles geboekt
Wij hebben vorig jaar gevlogen van Newark naar Parijs en zouden in een 767 vliegen (daar hadden we ook op gelet). Helaas door annuleringen (sneeuwstormen) moesten we later naar huis vliegen (dat was niet zo erg \\:D/) en werden we in een 757 gezet. We vonden het inderdaad nogal klein. Over Continental verder kan ik niks slechts zeggen. Goede entertainment, prima service. De stoelen hebben we meteen vastgelegd bij boeking 10 maanden voor vertrek.
Newark vonden we ook een prettig vliegveld.
Nee, het is korrect. Je vliegt met een 757 van Amsterdam naar Newark.
Afgelopen week voor het eerst met de Continental 757 op de route IAD-AMS gevlogen. De cabin lay-out (3-3) blijft een crime als je alleen of met twee personen reist. De catering vond ik in vergelijking met United iets minder (eten net zo slecht, drankvoorziening erg karig). Het in-flight entertainment system is echter weer beter. Al met al viel het me niet tegen (had erger verwacht). Is dus voor herhaling vatbaar.
Ok ik vlieg in mei 2012 en ik heb nog nagevraagd bij Exit reizen wanneer ik de stoelen kan reserveren en zij geven aan dat ik pas bij het inchecken de definitieve stoelen toegewezen.
Ik heb trouwens wel al stoel nummers gekregen maar die heb ik zelf niet gekozen ofzo.
Die zag ik staan in mijn vluchtgegevens van virtuallythere site/programma.
Ik zie ook niet op de site de optie om de stoelen te reserveren?
www.continental.com
Bij "change/view existing reservations" kun je de stoelnummers wijzigen.
Wij hadden onze stoelen gelijk bij boeking kunnen vastleggen. We hadden wel rechtstreeks bij Continental geboekt.
Wij hebben geboekt via expedia, en met ons reserveringsnummer (en achternaam) kan je dan inloggen op continental. Daar kan je dan je stoelnummer veranderen. Het moet wel een vlucht zijn die je geboekt hebt bij continental. Er zit bij ons ook 1 vlucht tussen die we vliegen met Continental maar geboekt is bij United. Daar kunnen we geen stoelen reserveren.
Ok ik heb het gevonden bedankt.
De stoelen die ik al had zijn wel goed zo te zien.
Hoeveel betaal je meestal extra voor de stoelen met extra beenruimte en betaal je dat dan op schiphol ofzo?