Wij hebben ook een equinox gehuurd via usa reisen ! Voor de periode van 8 tot en met 29 januari afhalen op Miami terug brengen Orlando.Bij het afhalen hebben ze niets gevraagt juist om enkele papieren te tekenen en of mijn man de enige chauffeur was , ik heb die papieren niet bezien ik bleef bij de koffers.Bij het terug brengen een recutje gekregen met het eind saldo nul dollar.
Eens goed en wel terug in belgie krijgen we de uitgave staat van visa en wat blijkt er was 104.79 dollar afgehouden en dat op de dag dat we de auto terug brachten.Wij hebben klacht neergelegd tegen alamo ,maar nog geen antwoord gekregen .Terzelfde tijd hebben we ook contact met visa opgenomen zij hebben het onderzocht en daar heb ik vorige week wel nieuws van gekregen .Mijn man heeft papieren ondertekend waar dat bedrag op staat maar ze hebben het zeker niet gevraagd gewoon kruisjes gezet waar hij moest tekenen en wat doe je ,je gaat toch niet alles lezen en alles was al voorhand betaald dus tekenen maar ?Je bent ten slotte ook al moe en je wilt zo vlug mogelijk je auto en weg .ik vind dat toch maar oneerlijk.Wat vinden jullie daar van?????????? Blijkt achteraf dat het inderdaad om die roadservice gaat als 4.99 dollar maal 21 doet kom je aan de som van 104.79 dollar!!!