Want???? :roll:
Afdrukvoorbeeld
Wij hebben 24 u op voorhand (gratis) onze stoelen vastgelegd voor 4 personen. Wij zaten aan een exit rij! Blij dat we geen 4x25 EURO hebben betaald.
Wij hebben ook in januari/februari met BA gevlogen en dit was in één woord geweldig! Wij hadden aardige stewards & sterwardessen, lekker eten met kwam vaak langs met snacks en drinken en wij kregen zelfs tijdens de vlucht van Amsterdam naar Londen gatwick nog een broodmaaltijd. In één woord geweldig! Wij vliegen de volgende keer weer BA
Ook wij hebben 30 juni vanf nederland gevlogen met BA vrijdag gaan we terug.
Maar de heen reis is ons erg bevallen zelf een film kiezen op het moment dat je dat wilt.
Wij zitten op het moment met een dochter met een gebroken been en hebben een rolstoel voor haar bij ons en op de heen weg was alles perfect geregeld opgehaald bij het vliegtuig weer netjes naar de gate gebracht.
Wij vinden BA echt wel goed hoor.
Wij zijn ook net terug met BA , maar vond het echt super.
Vriendelijke bemanning , genoeg te eten en drinken, veel beenruimte.
Volgend jaar weer als het aan mij ligt!
Wij zijn ook vandaag terug met BA. Vriendelijke bemanning. Helaas wel 2 uur vertraging vanaf Miami waardoor we 5 uur (ipv 2 uur) te overbruggen hadden op Heathrow. Op Miami kregen we vouchers voor eten twv $9 per persoon bij het inchecken. In London ben ik bij de servicedesk gaan vragen of er iets mogelijk was en ik kreeg daar vouchers twv van 10 GBP (pond) per persoon. Keurig geregeld dus.
Vliegtuigen waren prima, entertainment programma niet super uitgebreid maar je komt de tijd er wel mee door.
Wij hebben ook niets dan lof voor British Airways. Wij zijn vorige week moeten terugkeren wegens het plotse overlijden van mijn schoonbroer. 5 dagen vroeger dan gepland. BA heeft ons (4 personen) zonder problemen op een vroegere vlucht meegenomen! Hun diensten hebben hun uiterste best gedaan om dit voor mekaar te krijgen. Een dikke pluim voor BA!
Van hetzelfde:razz:
BA is een van de besten!
Jammer dat ze niet rechtstreeks van A'dam naar Miami/Orlando vliegen!!!:sad:
Als je voor de terugweg online incheckt bij BA, kun je dan op MIA je boardingpassen printen? Hoe? Waar? Zijn daar speciale kiosken / automaten voor BA voor?