Priceline is zeker een optie. Wel direct op meerdere kamers bieden dan.
Afdrukvoorbeeld
Priceline is zeker een optie. Wel direct op meerdere kamers bieden dan.
Best Western Hibiscus op KW al eens bekeken?
Heeft goede beoordelingen op Tripadvisor en ligt wat beter dan de Days Inn.
Heeft goede vroegboektarieven.
http://book.bestwestern.com/bestwest...selectedHotels=
Knaapje
Wij hebben daar in 2007 ook geslapen. Prima hotel.
Almond Tree Inn?
Ligt vlak bij Duval St. en heeft suites waar je met meerdere mensen op kunt. Is inclusief dagelijks ontbijt & happy hour!
Goede recensies op tripadvisor.
Succes!
A3
Wij zijn begin mei 1 nacht op Key West en nu leek het ons leuk om ipv een hotel in een B&B te slapen.
Ik zie op internet veel B&B waar geen kinderen mogen verblijven.
Weet iemand een leuke B&B waar wij (2 volwassenen) met 1 kind van 10 kunnen slapen?
Alvast Bedankt!
<<Moderator Michael66: Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp.>>
volgens mij is er 1 B&B waar kinderen toegelaten worden ik heb die toen via tripadvisor gevonden
maar die stond niet zo goed aangeschreven
ook wij zouden graag een b&b gedaan hebben komende pasen in keywest maar hebben nu voor het southermosthotel gekozen
omdat een B&B verder niet te vinden was (naar mijn idee) voor 2 volwassenen en 1 kind
Er zijn er meerdere zoek maar eens via deze link:
http://www.fla-keys.com/listing.cfm?id=166
o.a. Eden House is Children friendly.
Ik ben daar zo'n 10 jaar geleden geweest en toen was het goed.
Knaapje
De Paradise Inn is één van de B&B’s op Key West die ook kinderen toelaat. Er is op dit forum al genoeg over dit B&B verteld. Het is absoluut één van de leukere B&B's op Key West en al jaren onze grote favoriet (gaan er jaarlijks naar toe).
Heeft er iemand ervaring met el patio motel? Had een 7.1 als beoordeling en op loopafstand van duvalstreet en het strand, dus lijkt me wel wat. Maar ik twijfel nog tussen deze en popular house. Iemand ervaring met beiden? Of weet iemand welke van de twee beter is gelegen? Alvast bedankt!
Ik zou voor Popular House gaan. Ligt wat centraler t.o.v. centrum en ziet er leuker uit dan het El Patio motel. Daarnaast draagt een B&B meer bij aan de sfeer van Key West dan een motel. Ik ken beide locaties wel maar heb geen ervaring met dit B&B c.q. motel.