Re: Vliegtickets 2017 (excl. juli/aug)
Goedenavond, ben de laatste tijd aan het kijken voor tickets voor juni, kom zoiets als dit vaak tegen:
Heenreis |
BA2759 British Airways |
Vertrek |
di 30-05-2017 10:55 uur - Amsterdam (AMS) |
Aankomst |
di 30-05-2017 11:10 uur - Londen (Gatwick) (LGW) |
Reisduur |
01u 15m |
Klasse |
Economy |
Vliegtuigtype |
Airbus A319 |
Mijlen |
365 |
|
Overstaptijd |
02u 20m |
https://vliegtickets.nl/images/logo/thumbs/ib.gifIberia
Heenreis |
Londen (Gatwick) - Orlando (Orlando Intl. Apt.) |
Heenreis |
IB4761 Iberia |
Vertrek |
di 30-05-2017 13:30 uur - Londen (Gatwick) (LGW) |
Aankomst |
di 30-05-2017 17:55 uur - Orlando (Orlando Intl. Apt.) (MCO) |
Reisduur |
09u 25m |
Klasse |
Economy |
Vliegtuigtype |
Boeing 777 |
Mijlen |
7004 |
De vlucht wordt uitgevoerd door British Airways |
Dat 2e stuk, vanaf LGW naar MCO, vlieg je dan in een toestel van Iberia, met personeel van BA,
of precies andersom?
Bedankt alvast. Zie namelijk veel van dit soort vluchten voorbij komen. Ook bv AA, en dan uitgevoerd door BA.
De vlucht wordt uitgevoerd door British Airways, dus vliegtuig en personeel van British Airways.
Codeshare
Iberia plaats haar vluchtnummer op een vlucht welke in zijn geheel wordt uitgevoerd door British Airways. Ze mogen dan ook stoelen op die vlucht verkopen.
Zo kan het zijn dat 1 vlucht wel 5 verschillende vluchtnummers heeft.
Ah zit dat zo, dank jullie wel allebei! Het zijn toch wel aantrekkelijke prijzen, ca EUR 465,=, dus wellicht dat ik toch binnenkort zoiets boek voor begin juni 2017.
Kun of wil je niet in januari, Cindy? Ik zag echt super mooie aanbiedingen van TUI langskomen vandaag. Voor 449,- incl verblijf in Legacy resort.
Ja hou op schei uit... had het gezien. Ik had geen budget om deze winter naar januari te gaan. Dacht ik. Dus ik ga nu (ja, luxeprobleem, ik weet het) "dan maar" een weekje naar Fuerteventura in januari, Canarische Eilanden. Vrienden gaan daar elk jaar heen. Voorheen ging ik altijd mee, voor ik Florida ontdekte haha.
Dus erg leuk om weer heen te gaan, superveel zin in.
Maar zie nu zoveel aanbiedingen voorbij vliegen voor januari... zucht. Maar goed, het is niet anders. Had ik maar moeten wachten.
Begin oktober tickets gezien voor 331 euro. Toch gaan rekenen, is het haalbaar voor juni? Lijkt me namelijk ook heel leuk om een keer in de zomer te gaan.
En ja, dat was haalbaar. Toen ik wilde boeken waren de tickets niet meer boekbaar. Dus ik zit eigenlijk te wachten tot er nog een keer goede prijzen
voorbij komen. Wellicht dat geduld weer gaat lonen, en ik gewoon even moet wachten voorlopig.
Maar ik ga die aanbiedingen volgende jaar december wel even goed in de gaten houden! Is echt goedkoop, deze prijzen incl. vlucht en verblijf.
Heb niet gekeken hoeveel het voor 1 persoon zou zijn hoor, meestal is dat in verhouding duurder.
Toch even gekeken. Hmz, EUR 841,= voor 1 persoon, dat valt dan weer zwaar tegen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Cindy1969
Toch even gekeken. Hmz, EUR 841,= voor 1 persoon, dat valt dan weer zwaar tegen.
Wij hadden deze twee vluchten van BA op de heenweg in september en die is ons prima bevallen en ook de (verwachte)aankomsttijd) van 17:30 op MCO is best gunstig.
Het was tevens voor ons de eerste keer dat wij Trans-Atlantisch vlogen met BA. Mochten zij weer tickets aanbieden voor 460-530 Euro ( of goedkoper ) dan hebben ze ons wederom als klant :rolleyes:
Ja daarom, de tijden zijn ook heel erg gunstig. Ga het even goed in de gaten houden. Vanmorgen waren de tickets weer naar ca EUR 565 gestegen, dus geduld
hebben en op tijd toeslaan :D
Geboekt bij: airfrance.us
d.d: 11 december
Periode: 29-06-2017 t/m 16-07-2016
Route: Dusseldorf - Parijs (tussenstop 3.20 uur) - Miami
Miami - Parijs (tussenstop 1.10 uur) - Dusseldorf
Maatschappij: Hop en Airfrance
Aantal Personen: 4
Totaalprijs: € 1498,-- (€374,50 p.p.)