@ Familie Rust: Ik kom aan £ 490,- door te upgraden naar Alamo Gold, dat is goedkoper dan an additional driver en je hebt er ook nog een volle tank benzine bij.
Afdrukvoorbeeld
@ Familie Rust: Ik kom aan £ 490,- door te upgraden naar Alamo Gold, dat is goedkoper dan an additional driver en je hebt er ook nog een volle tank benzine bij.
Hallo familie Rust, www.alamo.co.uk/brits en het resultaat hieronder
Booking Summary
Pick up
Orlando Intl Arpt
05 May 2014 19:00 Drop off
Orlando Intl Arpt
19 May 2014 18:00 Rental Period
14 Days
Vehicle
Standard SUV 5-Door/Automatic/Air
Package https://www.alamo.co.uk/FilesLib/777...pe/FREEADD.png
Show package inclusions
- Collision Damage Waiver (USA: No Excess)
- Extended Liability Protection (EP) (USA/CA: up to $1 mil)
- Customer Facility Charge 2.50 Per Day
- Priv Fee Recov Chg 10%
- Tire/battery Fee .02 Per Day
- Florida Surcharge 2.00 Per Day
- Vehicle License Fee
- Sales Tax
- Unlimited Mileage
- 3 Additional drivers
Extras
Not yet chosen
Subtotal
Package Price(Pay now) £336.19 Estimated amount to be paid at the counter £0.00 Estimated Total £336.19
Daar kom ik nu ook op... Komt alleen nog 127 pond bij voor het kinderzitje en de tweede bestuurder. Nu 463 pond all-in
Bij de quote van Fleurida zitten al 3 extra bestuurders inbegrepen. Is er dan nog een vijfde chauffeur nodig ?
Kinderzitje zou je ook mee kunnen nemen, of daar kopen. Al veel informatie over geschreven op het forum.
Misschien het kinderzitje meenemen.
Vorig jaar was mijn zoontje 3,5 en dochter 7,5. Wij hadden 2 zitjes meegenomen.
Wij hebben bij de Lidl de verhogers gekocht van ongeveer 6 euro.
En terug achter gelaten.
Voor 127 pond kan je heel veel stoeltjes kopen ;)
En voor dit jaar liggen er alweer 2 stoelverhogers klaar.
wij hebben ook net als Fleurida deze keer rechtstreeks geboekt bij alamo brits en kwamen voor 24 dagen voor de dodge 7 seater uit op €707,00 een nette prijs ook met 3 bestuurders , hopen dat het genoeg is voor 5 personen met bagage. Vorige keren hebben wij altijd via een autoverhuurbedrijf geboekt en bleek toch dat we niet goed (genoeg) verzekerd waren, zoals ik dit nu bekijk is dat ook in orde.(zie show package Fleurida)
Ik ben me aan het oriënteren op een auto voor deze zomer... Eerdere jaren boekte ik via respectievelijk ebookers en eautohuur beide keren bij Dollar. Gewoon het pakket wat het goedkoopste is. Eerste jaar hadden we een nagelnieuwe Jeep Liberty, maar vorig jaar toch veel narigheid (toch zeker voor een single mom, met tiener dochter) we kregen in Tampa een Liberty die de volgende ochtend bij daglicht toch wel ernstig beschadigd en vies bleek te zijn. Kapotte bekleding, beschadigde lak, echt vies en stinkend en een deurslot wat er half uit hing.. Deze auto nog dezelfde dag omgewisseld voor een oudere maar betere Ford Edge. Die voldeed prima, tot we gingen reizen.. Ik kreeg tot 2 x toe een low tire melding, welke in eerste instantie door een aardige garagehouder werd verholpen, mij lukte het echt niet.. En de tweede keer toen ik s avonds om een uur of elf in het donker, onderweg was van Tampa naar Clearwater, was ik het beu. De volgende dag heb ik m omgewisseld voor een aftandse Ford Escape... Na dat ik bij vertrek mijn beklag heb gedaan, kreeg ik iig mijn tank benzine terug.. Nu denk ik er over om bij sixt te huren 17 dagen midsize SUV voor een kleine 400 euro.. Maar eat me aan het twijfelen brengt is of ik de inzittende verzekering die optioneel is er bij moet nemen of niet.. Iemand een suggestie of advies hoe nodig dit is?
Inzittende verzekering zit normaal gesproken in je reisverzekering.
Personal Accident Insurance (PAI) – covers medical costs and accidental death for the renter and passengers in the event of an accident during the rental, bedoel je deze misschien? deze kan er al bij je eigen reisverzekering inzitten, zou je na kunnen kijken.