Re: Vliegen met Lufthansa
Volgens de site en de telefonische helpdesk is bij Lufthansa de stoelreservering pas mogelijk 23 uur voor vertrek. Ik wilde het ook al op voorhand regelen, maar ik kreeg dit antwoord. Als je met je reserveringsnummer inlogt dan zie je ook dat je niet op de optie stoelreservering kunt klikken.
Wij hebben pas nog stoelen kunnen reserveren tegen betaling, maar wat ik begrijp kan dat nu dus niet meer?
Moet ik wel zeggen dat wij miles and more pas hebben( is het pas ik weet het eigenlijk niet maar mijn lief regelt het altijd, het is iig het frequent flyer programma ) zou het hem daar inzitten dan, want dan ook even inschrijven voor dat programma.
Met de standaard Miles & More pas kan je alleen puntjes sparen. En die blijven ook dan maar 36 maanden geldig als je niet binnnen die periode nogmaals vliegt. Deze pas geeft geen extra rechten voor stoelreservering. Had ik ook al uitgezocht, zie bijgevoegde link:
https://www.miles-and-more.com/onlin...d=2547184&l=en
Vreemd dan toch dat wij wel stoelen hebben kunnen reserveren, en wij hebben niet rechtstreeks bij lufthansa geboekt.
Ik heb 2 vluchten naar Orlando staan met Lufthansa (een direct bij LH geboekt en een via Gate1) en ik kan in de Lufthansa app (ipad) gewoon tegen betaling stoelen reserveren
Je moet in ieder geval een account bij Lufthansa hebben en als ik bij Lufthansa kijk zie ik dit:
https://www.lufthansa.com/xx/tr/seat...-economy-class
Vlieg je met een LH vluchtnummer of een United vluchtnummer?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
b767-300er
Vlieg je met een LH vluchtnummer of een United vluchtnummer?
allemaal LH vluchtnummers
EDIT: Het is gelukt. Ik heb de app gedownload van Lufthansa en raar maar waar, daar lukt het ons wel. Wel enkel voor de heenvlucht(en). Voor de terugvlucht konden we ook nog niets reserveren of aanvragen.
Dus ofwel moet je een account hebben bij lufthansa of lukt het gemakkelijker met de app :-) . Alvast bedankt iedereen!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
tomenvalesca
Voor de terugvlucht konden we ook nog niets reserveren of aanvragen.
Klopt, dat kan pas op een later moment
Kan iemand mij dan misschien helpen? Ik heb de app gedownload en de vluchten (AMS-FRA-TPA) staan keurig in het overzicht. Toch kan ik geen stoelen reserveren. Tickets zijn geboekt via Schipholtickets, kennelijk via United, vlucht wordt uitgevoerd door Lufthansa met vluchtnummer UA9066. Stoelen reserveren via Lufthansa gaat dus niet en na inloggen op de site van United krijg ik dit bericht: Come back within 23 hours of departure to check in and select a seat through Lufthansa.
|