Houd ook rekening met de (eventuele) nieuwe vliegtax.
In 2008/2009 was die 45 euro per ticket... Ik weet natuurlijk niet waar ze nu mee komen (en of hij daadwerkelijk komt).
Afdrukvoorbeeld
Houd ook rekening met de (eventuele) nieuwe vliegtax.
In 2008/2009 was die 45 euro per ticket... Ik weet natuurlijk niet waar ze nu mee komen (en of hij daadwerkelijk komt).
Voorlopig verpest niemand mijn voorpret hoor!
http://www.reisburoactueel.nl/volop-...ijke-vliegtax/
en dan....niet helemaal eerlijk, maar stiekem kan ik als reisagent nog een beetje sparen voor korting op mijn Arkefly tickets.....(geen honderden euro´s maar alle kleine beetjes helpen)
Wat zijn jullie ervaringen met Virgin en het vliegen over Gatwick? Ik vloog altijd met United over Washington maar dat is zo vreselijk duur en ik vraag me af of de prijzen nog zullen dalen.
Virgin is een fijne maatschappij en Gatwick een prima vliegveld. Met beide goede ervaringen.
Dank je wel, ik denk dat ik morgen toch maar ga boeken. Villa kan ik krijgen, dus mijn vlucht is echt het 'issue' en bij Budgetair kun je vlucht en auto boeken. En zijn SGR/ANVR aangesloten wat ik ook wel prettig vind.
Ik boek meestal mijn vliegtickets of andere vakanties bij d reizen daar heb je het flex pakket kost 1x per jaar ik geloof 20-25 wEuronext betaald dan 1 jaar lang voor elke vakantie die je boekt geen boekingskosten en geen calamiteit dienst dus je hebt het na 1 vakantie al gelijk ererbuiten met dit pakket mochten de prijzen van de tickets gaan stijgen de beandstoftoeslagen dan betaald d reizen die voor je. Afgelopen aug gingen we naar Thailand hadden we opeens 70 euro extra toeslagen erbij die had dus mooi d reizen betaald
Hoezo 't is wel Arkefly... Wat heeft iemand daar nu aan. Er is genoeg info te vinden over ArkeFly en wat is er mis! ArkeFly op Sanford is aan te bevelen. Korte vliegtijd, rechtstreeks op Sanford/Orlando, klein vliegveldje waar je snel weg bent, goedkope ticket. Nadeel: Terug via Miami waar je even moet uitstappen. Zeer goede prijs-kwaliteit-verhouding!
Hey kalm aan, ieder zn mening. Dat jij het geweldig vindt moet je zelf weten, ik vind het waardeloos. Wat ik bedoel met 'het is wel arkefly' is dat het dus wel een low-budget maatschappij is, daar moet je dus rekening mee houden. Zoals Mblokland al zegt zijn ze zeker in het hoogseizoen nog vrij prijzig, als je ziet wat je dan krijgt t.o.v. een 'reguliere' lijndienst is voor mij de keuze snel gemaakt.
Wij hebben ook geboekt bij Lufthansa: Dusseldorf - Miami (overstap in New York). Voor 2 volwassenen en 2 kinderen een goede € 2700,-- met vertrek op 27-7 en terug op 21-8. Prima prijs vonden wij. Nu lekker aan de slag met het plannen en boeken.