Blizzard Beach is heel dichtbij :)
Misschien kun je iets met dit topic: Stranden in Florida
Voor strand heb je toch zee nodig. En helaas ligt Orlando niet aan de kust...
Afdrukvoorbeeld
Blizzard Beach is heel dichtbij :)
Misschien kun je iets met dit topic: Stranden in Florida
Voor strand heb je toch zee nodig. En helaas ligt Orlando niet aan de kust...
Naar Clearwater of Daytona beach rijden is ongeveer even ver. Clearwater heeft mooie witte zandstanden en Daytona heeft ook zand maar dat is niet zo wit maar daar kan je weer met je auto op het strand rijden.
Het blijft een moeilijke keuze
LOL!!!!!:razz:=D>:-D
Effe serieus nu; Voor ons zijn de mooiste stranden toch wel die van Sanibel en Captiva... Hoewel Lovers Key ook heel mooi is, behalve dat het er overal heel mooi is, vinden we het vooral op Sanibel heel rustig. (in Februari en Juli geweest)
Ik vond het wel mooier in februari omdat nu (in juli) het water nogal dicht aan het land strand lag (of hoe zeg je dat?? Er was veel (heel warm)water, weinig zand). Er was niet zoveel zand en bijgevolg lagen alle mooie, grote schelpen in de zee. Na effe zoeken hebben we toch nog een mooie buit gevonden maar in februari kon je gewoon met de emmer door het zand gaan en je had direkt een mooie verzameling.
Grtz
Her strand van Caladesi Island behoort ieder jaar tot één van de mooiste stranden van Amerika.
Wij zijn daar diverse keren geweest, en het is iedere keer weer genieten van rust, strand , zee en zon.
Wij vonden Fort Desoto bij St. Pete beach erg mooi, niet alleen het strand maar ook het park.
Het strand bij Treasure Island en St.Pete Beach is ook heel erg mooi.
Ik ben het helemaal eens met Sonja het Fort Desoto is heel mooi, je komt daar o.a.
dolfijnen, wasberen en schildpadden tegen en heel veel eekhoorntjes.
Ik ben een beetje aan het rondkijken naar een strand/stad bezoek en ja wil toch wel graag weten hoe het daar met het parkeren zit en dat is best wel duidelijk aangegeven.
Alleen kom ik er niet uit hoe dat zit met het betalen van je parkeertarief , op de sites van de verschillende steden staat of met een soort van prepaid kaart betalen of zelfs online.
blijkbaar kan het niet contant of kijk ik toch ergens over heen.
Hoi Lea, in Clearwater Beach heb ik met mijn creditcard betaald, en bij Cocoa Beach zit vlakbij Ron Jons surfshop, een parkeerplaats tegen het strand aan, voor 10 dollar contant, parkeer je hier een hele dag. Dit is pal aan het strand de flonder op lopen en een plekje zoeken.
Op deze parking kun je ook drinken kopen.
Maar...
Wat wij doen is, eerst naar de Wal*Mart, daar kopen we een soort weggooi koelbox en nemen van huis zo,n spanband mee om de deksel aan te klemmen voor in de Auto en tijdens een boothuur. Deze vullen we met Scherf ijs en drinken natuurlijk. En dan lekker naar het strand...
Hoi,
wij zijn vorige week naar Clearwater Beach geweest en de accepteerde parkeerautomaat accepteerde ook kleingeld.
Clearwater is zeker een aanrader!
In St. Pete beach, Gulf Boulevard, ter hoogte van nr. 4900, is een public beach met gratis parkeerterrein.
Het ernaast gelegen Dolphin beach hotel heeft een beach bar, bereikbaar vanaf het strand, waar je heerlijk kunt lunchen/snacken. Aan overkant is een Publix waar je broodjes enz. kan halen.