Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)
Dit is de reactie. Dus laat t even in t midden,
maar ik ga niet bij haar boeken.
Firstly, I told you my name is Kathy Luro.Secondly this e-mail address is 100% different from Edward Mallon's e-mail.Thirdly,* according to the link you provided, It was about some sort of check and mystery shopping program which is totally different from our home property listing on Homeaway.com.So now about the address, According to that post, it clearly talks about wrong/fake identity, What if Edward Mallon has lived before at the resident where I'm living now?What if tried to fake an address in order to run his check scam?Did you ever think about that before concluding?Finally;Does PayPal service support scam?If someone wants to pull a scam, would it be through PayPal?Would PayPal not make a dispute charge back if someone complains that one of their customer pulled a scam on him or her?
I, Kathy Luro truly apologize for the mis-match but it has nothing to do with me.However, I'll wish you goodluck in your vacation home hunting.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Nicolette01
Nou, ik wil je heel erg bedanken voor dit bericht!!!
Ik had van hen zelf wel een adres doorgekregen en ben gaan zoeken op dat adres (google) voordat ik ging overmaken met paypal.
Graag gedaan. Als je het adres hebt bezoek dan maar eens deze site: http://www.lakecopropappr.com/property-search.aspx
Kun je eigenaar en historische gegevens van het huis opvragen. Als ik het goed begrijp dan is deze Kathy Luro de nieuwe eigenaar (dat sluit weer aan op mijn conlusie dat de advertentie nog maar kort op HomeAway staat) Ik wil niet bij voorbaat zeggen dat het niet klopt. Er kan best voor haar tijd een minder betrouwbare eigenaar zijn geweest die geldproblemen had, wellicht is het een foreclosure of short sale geweest en dan maakt de kat in het nauw..... In dat geval heeft deze Kathy Luro, als ze te goede trouw is en daar gaan we maar van uit, er een probleem bij.
Maar zoals jezelf al aangeeft, als je het niet vertrouwd niet mee in zee gaan. =;
Ik had haar huisadres gekregen, nog niet het huuradres....
Ja, misschien is ze inderdaad de dupe ervan, maar goed. Ik durf het gewoon niet aan. Jammer want het huis ziet er echt schitterend uit!
Citaat:
jastsali
Graag gedaan. Als je het adres hebt bezoek dan maar eens deze site:
http://www.lakecopropappr.com/property-search.aspx
Kun je eigenaar en historische gegevens van het huis opvragen. Als ik het goed begrijp dan is deze Kathy Luro de nieuwe eigenaar (dat sluit weer aan op mijn conlusie dat de advertentie nog maar kort op HomeAway staat) Ik wil niet bij voorbaat zeggen dat het niet klopt. Er kan best voor haar tijd een minder betrouwbare eigenaar zijn geweest die geldproblemen had, wellicht is het een foreclosure of short sale geweest en dan maakt de kat in het nauw..... In dat geval heeft deze Kathy Luro, als ze te goede trouw is en daar gaan we maar van uit, er een probleem bij.
Maar zoals jezelf al aangeeft, als je het niet vertrouwd niet mee in zee gaan. =;
Beetje gesnuffeld en a.d.h.v. foto's en google maps adres van het huis en eigenaar gegevens gevonden:
http://gis.lakecountyfl.gov/gisweb/p...altkey=3810920
in Clermont (=Lake County) is de tourist en salestax 11%. Dus waar die 13% vandaan komt is mij een raadsel.
@Jastsali:
Het zou zo maar kunnen dat ze voorheen ergens anders een Villa verhuurden, wij betalen wel 13% Tax in Kissimmee, 6% Tourist, 7% Sales..... Wel grappig om te lezen dat er vlakbij andere tarieven gelden :-)
Maar mooi huis hebben jullie! Even gekeken op de website, altijd nieuwsgierig hoe men het ingericht heeft. Leuk om te zien!
Hallo allemaal,
Inmiddels ben ik offertes aan 't vragen van een aantal villa's.
Vaak is het 'poolheat' niet inbegrepen in de prijs.
En ik vroeg mij af of ik zwembadverwarming nodig hebt in Mei?...
gr.
Ik zou het niet doen, in mei is het normaal gesproken warm genoeg. En anders kun je het ter plaatse nog regelen. Kost niets extra's, alleen een dag opwarmen :-))
Succes!!
Citaat:
r.teeuwsen
in Clermont (=Lake County) is de tourist en salestax 11%. Dus waar die 13% vandaan komt is mij een raadsel.
@Jastsali:
Het zou zo maar kunnen dat ze voorheen ergens anders een Villa verhuurden, wij betalen wel 13% Tax in Kissimmee, 6% Tourist, 7% Sales..... Wel grappig om te lezen dat er vlakbij andere tarieven gelden :-)
Maar mooi huis hebben jullie! Even gekeken op de website, altijd nieuwsgierig hoe men het ingericht heeft. Leuk om te zien!
Klopt Remco. In Lake is het iets goedkoper ten opzichte van Polk, Orange en Osceola. 7% sales en 4% tourist tax betalen wij. Dank voor het compliment. Jouw huis is ook niets mis mee. Enige tijd geleden al eens jouw site bekeken. Ook ik kijk regelmatig naar sites van andere eigenaren. Toch bijzonder dat we elkaar niet kennen, maar het schept toch ergens een band :sun: Gr. Jans
Citaat:
r.teeuwsen
Ik zou het niet doen, in mei is het normaal gesproken warm genoeg. En anders kun je het ter plaatse nog regelen. Kost niets extra's, alleen een dag opwarmen :-))
Succes!!
Bedankt voor je antwoord!
Ik schrok even van de extra kosten hiervoor. Een van de eigenaren vroeg 300$ voor. Ik vond best prijzig.
Ik ben heel blij als ik dit niet hoef te betalen! \\:D/
En nog een vraag...
ja, ja, ik blijf maar vragen schieten. Volgens mij hoef ik niet te zeggen dat ik een niewbie ben op het gebied van een villa huren... :-S
Maar eh... wat is de beste tijd om een villa te huren? Wij gaan volgend jaar de eerste 2 wk van mei. Is het goed om nu al te gaan zoeken of pas veel later. Op zoek naar last minutes aanbiedingen?
Ik heb wat offertes gevraagd. Ik weet het niet of ik het goed doen. Als ik sommige topics lees, krijg ik de indruk dat ik specifiek moet vragen naar een korting/ speciale aanbiedingen.
Klopt dit?
Hoe doen jullie dat? En wanneer jullie een offerte binnenkrijgen, doen jullie de prijs nog verder onderhandelen?...
Ik zie graag jullie reacties tegemoet!