Het verschil kan zijn dat ik betaal via de Creditcard, wellicht dat jullie de betaling direct via de bank afhandelen. USAreisen.de kiest er nml. voor om de creditcard pas te belasten vlak voor de reis begint en stuurt dan de papieren op.
Afdrukvoorbeeld
Het verschil kan zijn dat ik betaal via de Creditcard, wellicht dat jullie de betaling direct via de bank afhandelen. USAreisen.de kiest er nml. voor om de creditcard pas te belasten vlak voor de reis begint en stuurt dan de papieren op.
Via cc betaald.
Knaapje
Ook aan deze zijde alle keren via de CC.
Ik heb ook met cc betaald en gelijk de voucher gekregen.
Nu is het voor mij ook de eerste keer bij USAREISEN en op de voucher staat een accountnummer en mijn naam en natuurlijk een hele lijst met huur gegevens .
Ik neem aan dat dat bij iedereen zo is?
Theo
Yip, en voor de zekerheid checken we even of die gegevens kloppen. De data van ophalen en retour, de locatie en het type auto zijn de meest kwetsbare gegevens, naast de naam van de huurder. We hebben in al die jaren (sinds 1886;)) één keer meegemaakt dat het verkeerde autotype op de voucher vermeld was bij een boeking. In the old days werden de vouchers nog handmatig ingevuld en gestempeld.......Bij usareisen klopt het tot nu toe altijd!
@ Theo: lekker idee he? We hebben straks vast een flat vol FLorumleden. We rekenen i.i.g. weer op een lekkere kar, een prima condo en dito weer!
Bedankt Ton
Ik heb alles nagekeken en het klopt het gaat nu opschieten.
Heb net een huurauto geboekt bij USAreisen.de voor de kerstvakantie:
13 dagen Fullsize 4 deurs Super Inclusive Plus pakket voor € 370.60 bij Dollar.
Nog tot 31 oktober 10 % vroegboekkorting en 3 % extra voor boeking online bij Dollar en Alamo.
Voor de mei/zomervakantiegangers, er staat nu op USA Reisen
"Sommer 2010"
Anmietung zwischen
01.04.2010 und 31.10.2010 Voraussichtlich ab dem 18.11.2009 buchbar...
Nog 2 weekjes geduld dus...