Re: Vliegtickets 2011: Hoogseizoen (juli/aug)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
RLS
Gister geboekt via cheaptickets:
24/7 Brussel- Atlanta- Orlando
8/8 Orlando-JFK-Brussel
We vliegen met Delta en betalen alles inclusief €630,- per ticket. Mijn ogen zéér scherp.
Dat is zeker een heel mooie prijs,.. heb je goed gedaan !
* zag dat er veel data voor deze prijs beschikbaar zijn zowel eerder als later (met KLM)
Super tip voor wie nog wil boeken en vertekken vanuit Brussel geen probleem vindt.
Inderdaad via KLM, maar gevlogen door Delta (partners in het Skyteam)
Citaat:
angelique100
Dat is zeker een heel mooie prijs,.. heb je goed gedaan !
* zag dat er veel data voor deze prijs beschikbaar zijn zowel eerder als later (met KLM)
Super tip voor wie nog wil boeken en vertekken vanuit Brussel geen probleem vindt.
Hmm helaas niet meer te vinden voor dat geld. Iemand nog tips vvor goedkope vluchten in augustus? Kom nu niet verder dan Adam - Miami voor €845 met vertrek 8 aug en retour 15 dgn later.
Ik zag deze prijzen ook gister, wou vandaag boeken en helaas......de tickets waren opeens 300 euro duurder. Na een telefoontje kwam ik erachter waarom. Het was een speciale aktie tot en met 18 mei!!!
Lucky RLS
Crying me
Citaat:
petrajessy
Ik zag deze prijzen ook gister, wou vandaag boeken en helaas......de tickets waren opeens 300 euro duurder.
dus jullie willen toch ook weer :mrgreen: !!! leuk :-D
Citaat:
petrajessy
Ik zag deze prijzen ook gister, wou vandaag boeken en helaas......de tickets waren opeens 300 euro duurder. Na een telefoontje kwam ik erachter waarom. Het was een speciale aktie tot en met 18 mei!!!
Lucky RLS
Crying me
Wat een pech !
Citaat:
petrajessy
Lucky RLS
Crying me
Ik baal er ook als een stekker van. Ga vandaag weer speuren naar goedkope tickets voor Miami of Orlando. Mocht iemand iets vinden..... Periode augustus!
Goedkoper dan 831,- kom ik niet voor je. Arkefly heeft nu een storing op de website je zou ook even kunnen bellen of zij een voordelige combinatie kunnen zien, aankomt en vertrek op verschillende luchthavens lijkt op dit moment voordeliger bij hun. (weet niet of dit een probleem is voor je verschillende luchthavens,het scheelt iets in prijs 818,-)
AMS-MIA
MIA-AMS met arkefly
5 tm 19 aug. (WTC)
of
Voor 818,-
AMS- MIA
Orlando Sanfort -AMS
5 aug 19 aug (WTC)
8 aug 22 aug
Geduld is een schone (en soms geldbesparende) zaak .... ;)
Het helpt vaak om ruimer te zoeken:
meer luchthavens:
Vertrek vanuit Amsterdam, Brussel, Dusseldorf, ...
Aankomst in Orlando (MCO en Sanford), Jacksonville (JAX), Miami (MIA), Ft. Myers, Tampa (TPA), ...
Meer data: Soms hebben maatschappijen (per ongeluk?) op één of meer dagen goedkopere vluchten. Soms in het weekend, soms op doordeweekse dagen. Geen pijl op te trekken, gewoon proberen, proberen, en nog eens proberen.
Succes!