2 uur zou voldoende moeten zijn, het is immers een binnen-Europa vlucht.
Afdrukvoorbeeld
2 uur zou voldoende moeten zijn, het is immers een binnen-Europa vlucht.
Ook ik overweeg toch om met air lingus te vliegen ondanks dat we dan op zondag terug komen en de kinderen op maandag weer naar school toe moeten
Maar als ik dit onderwerp nu lees begrijp ik dat je in Dublin je koffer niet hoeft op te halen maar dat je op een foto moet bevestigen dat het je koffer is.. en dat je dan in orlando niet zo lang hoef te wachten bij de douane???
Wij vliegen voor het eerst dus heb totaal geen vliegervaring.. (oke een keer Barcelona maar zonder bagage) dus ben een leek in vliegverkeer..mijn man heeft ooit een trip naar calafornie gemaakt en moest in los angels een lange tijd bij douane staat.. heel zijn koffer werd uitgeplozen.. als dat enigszins nu vermeden kan worden is dat toch wel prettig.
Immigrations kan redelijk lang duren maar in Dublin schijnt het vrij snel te gaan. Dan hoef je dat in Orlando niet meer te doen.
Immigrations is voor personen en douane voor bagage.
Oftewel, in Orlando loop je het vliegtuig zo uit richting je koffers en huurauto, geen controles meer ;-)
bedankt.. alleen heb ik nu via een medeforumlid een tip gekregen om via expedia een pakketreis te boeken en scheelt het zoveel geld dat ik toch met een andere maatschapij ga vliegen.. maar tot dusver bedankt
Graag wil ik een stoel boeken voor mijn dochter. Ze zal net geen 2 zijn en ik wil graag een eigen stoel boeken voor her. Heeft iemand ervaring hiermee bij Air Lingus? Kan het via de website, of moet ik ze bellen? Of toch via een reisbureau?...
Wanneer ga je precies? Ik zou de gok nemen in het laagseizoen, de kans dat het toestel helemaal vol zit is zeker geen 100%.
En in de regeltjes van alle luchtvaartmaatschappijen kunnen ze een stoel weer afnemen van een kind jonger dan 2 jaar! Je krijgt dan uiteraard je geld terug, maar je hebt nog steeds geen stoel. Dus ik zou gewoon de gok wagen en bij de incheckbalie proberen een plek te krijgen met een vrije stoel ernaast!
Succes!!
Wij moesten bij het boeken al meteen de stoelen aangeven. Wij gaan april 2013.
is het verstandig om op de terugreis wel wat extra tijd te nemen?? ik kan nl kiezen uit een vlucht 1.30 uur tussentijd of 3.30 tussentijd
Korte tijd is prima, je hoeft niet door uitgebreide controles.