Re: tip : goedkope autohuur
Maar stel je nou toch voor dat jij net een nieuwe medewerker o.i.d. hebt die het allemaal precies volgens de regels doet, wat dan? Volgens mij kun je dan gewoon fluiten naar je auto, of niet?
Ik las hem op het AA forum ook al maar ik zou dat zelf nog niet zo zien zitten. Als het verkeerd gaat kun je daar voor het volle pond een auto huren.
Het werkt met een corporate code, dit werkt perfect en er worden nooit vragen gesteld, wij reserveren allemaal huur auto's op deze manier, er zijn zelf websites waar je de codes op kunt zoeken, google maar eens "Avis discount codes" je krijgt dan heel wat AWD codes te zien, voor Nederlanders zit er vaak niet meer in dan zo'n 50 Euro per week, ik bespaar zelf zo'n 70% met de code die ik gebruik, die code heb ik gehad van een vriend die bij Avis werkt, lucky me.
Dit is ook corporate en er nooit op gecontroleerd, het zit ze allemaal wel goed, ze kunnen een code natuurlijk altijd verwijderen, en ja daarom geef ik hem niet cado sorrie, hij werkt al 10 jaar en ik denk niet dat veel mensen hem hebben.
Tijdens het reserveren wordt bij Alamo zelf nergens aangegeven dat je een bewijs moet overleggen dat je recht hebt op het tarief. Alleen een geldig ID en rijbewijs (maar dat moet je altijd)