Als je kijkt op mijn website, de site van b767 en Arkefly. krijg je allemaal het zelfde. AMS-SFB-MIA-SFB-AMS
Afdrukvoorbeeld
Als je kijkt op mijn website, de site van b767 en Arkefly. krijg je allemaal het zelfde. AMS-SFB-MIA-SFB-AMS
Ik heb een ticket geboekt met vertrek op 10 april en heb een rechtstreekse vlucht van Amsterdam naar Orlando en retour met een tussenlanding op Miami! Als je kijkt op de site van Arkefly zie je dat je, als je 15 mei vertrekt, zowel heen als terug een rechtstreekse vlucht hebt (dus zonder tussenlanding in Miami). Groetjes, Monique
@ Bieg: Klopt. Het door mij vermelde schema geld vanaf 26 april. Er werd gesproken over een vlucht in mei en vandaar mijn reactie met die route.
Routing is in mei Ams-Sfb-Mia-Bru-Mia-Sfb-Ams
dus wat er ook in je boekingsbevestiging staat, je hebt geen tussenlanding
2 x Eem rechtstreekse vlucht dan voor ons.... Wel super.
dank je b767
Hoi allemaal!
Wij vliegen deze zomer 10-8 heen en 25-8 terug naar Orlando met Arkefly
Ik wilde de tijden doorgeven voor de taxi en wat ziet mijn oog?
Ineens staan er andere tijden EN beide vluchten rechtstreeks met de Dreamliner!!!
Heeft iemand hier al iets meer over gehoord?
Ik hoop dat het zo blijft. Ik weet het niet, maar de dreamliner schijnt toch beter te zijn? We hebben zowiezo comfort class...
Als je een paar posts/pagina's terugleest zie je dat dit al circa een maand of wat geleden door mij was aangekondigd :)
Je gaat 10-8 heen. En nu een taxi bestellen??
Kan je daar niet beter een paar maanden mee wachten?
Tot je wat meer zekerheid hebt.
Volgens mij veranderd die tijden nog wel een paar keer. Ik zou nog eventjes wachten met het reserveren van een taxi.
Tijden zijn nagenoeg definitief.