Dit staat gelijk op de eerste pagina van www.alamo.co.uk/brits
Afdrukvoorbeeld
Dit staat gelijk op de eerste pagina van www.alamo.co.uk/brits
Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat er om de guide werd gevraagd. En als je echt wilt kun je deze kopen bij Bol.com bv.
Beide nog nooit naar gevraagd. En ik maak al heel wat jaren gebruik van Brits. Heb ook andere Fora ook nog nooit gehoord dat iemand er naar gevraagd is.
De prijzen op Brits lijken met de dag te variëren; eergisteren kreeg ik voor een midsize SUV 31/07-21/08 een quote van GBP 645, gisteren was dat GBP 730 en vandaag weer GBP 646.
Hate to be the bearer of bad news maar volgens mij is (nog steeds) niet 100% zeker of het níet hebben van een UK rijbewijs een probleem zou kunnen zijn op het moment dat je schade krijgt/maakt. Verzekeringen kennende doen ze alles om uitbetalingen te voorkomen dus de kans dat ze in de kleine lettertjes duiken als het hun uitkomt...
Heb al meerdere malen via Brits geboekt. De popup vermeld het volgende:
Verder staat er nog het volgende:Citaat:
Prices given on this website are only applicable to holders of a UK driving licence and are not applicable to residents of the USA or Canada or holders of USA or Canadian driving licenses.
Het enige wat écht van belang is, is het stukje waar je met een vinkje mee akkoord gaat. Popups of stukjes tekst op een pagina zijn niet 'legal binding'Citaat:
Prices given on this website are only applicable to holders of a UK driving licence and are not applicable to residents of the USA or Canada or holders of USA or Canadian driving licenses. Free additional driver offer valid on all car types and any length of rental. Additional driver must be aged 25 or over. Cannot be combined with any other offer. Standard terms and conditions apply. Terms and Conditions are subject to change at any time without notice. Please contact Alamo for more details. You will be requested to present your copy of the Brit Guide in order to qualify for your rental at time of pick up.
https://s1.postimg.org/r69v25u73/ala...4_11_18_52.png
Als je die tekst bekijkt staat er het volgende:
Enkel een restrictie voor US of Canadees rijbewijs. Van een UK rijbewijs of een boekje wordt geen melding gemaakt.Citaat:
United States Important Information
Prices given on this website are not applicable to residents of the USA or Canada or holders of USA or Canadian driving licenses. By making a reservation on this site you confirm that you reside outside the USA or Canada and are not a holder of a USA or Canadian driving license and accept that your reservation may be rejected at the time of pick-up if a USA or Canadian driving license is presented.
Ik maak me er dus absoluut niet druk om.
Heb je via Brits ook skip the counter?
Nee, Brits wordt gezien als een Broker.
Laatste drie keer met 'Brits' gewoon skip the counter kunnen gebruiken op MCO!