-
Re: Disney Ticket: Hoeveel dagen?
Ja, maar ik ben er maar 10 dagen, en ik ga ook nog naar Sanibel, Everglades, Key West, Miami, Kennedy Space Center en Sea World. En dus 3 dagen Disney. En dan zou ik liever niét aanschuiven voor de dansende theekopjes, dat heb ik al wel gehad.
Ik ga op reis naar Florida hé, niet naar Disney.
De vraag is dus eigenlijk: wat zijn zo de "speciale" dingen waar je naartoe moet in Disney?
Groetjes,
Minervi
-
Misschien gaat het niet om het "doen" van attracties, maar gewoon het absorberen van de sfeer, de omgeving, en meer van dat. Da's in ieder geval de reden waarom ik komende zomer weer naar Florida ga en dat al voor de tiende keer. Als je zoveel doet in zo weinig tijd heb ik altijd het gevoel dat je bijna niets doet/ziet/ervaart.
"Ik ben in Magic Kingdom geweest, wel acht uur."
"Wat heb je daar allemaal gezien?"
"Een paar attracties, maar vooral de wachtrijen van die attracties."
"Leuk?!?"
"Geen idee. Geen tijd gehad om daarover na te denken."
-
Ondanks dat ik 8x in Disneyland Parijs geweest ben lijkt mij een halve dag echt veel te weinig. ik heb een dvd van Disney World gezien en er is daar zoveel meer. En wat Michael66 terecht zegt dat het ook om de sfeer van het geheel gaat. Het lijkt mij dat als je een halve dag gaat dat je dan alleen een gedeelte in vogelvlucht kan zien en niets kan doen. Ik ga met kinderen dus dat is geen optie, misschien speelt dat niet voor jou en iedereen beleeft het natuurlijk op zijn eigen manier.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Minervi
Ja, maar ik ben er maar 10 dagen, en ik ga ook nog naar Sanibel, Everglades, Key West, Miami, Kennedy Space Center en Sea World. De vraag is dus eigenlijk: wat zijn zo de "speciale" dingen waar je naartoe moet in Disney?
Misschien is het wel de vraag of je of/of moet doen en niet en/en....... Met jouw programma komen sommige mensen na drie weken nog bek af terug, maar alles kan natuurlijk :?. Relax, Florida is too much anyway. Disney doe je maar niet even tussendoor, maar daar is inmiddels al veel over gezegd en geschreven. De vraag wat de "speciale" dingen zijn, is een onmogelijke. Sommige mensen vinden Dombo heel speciaal, andere schuiven er liever niet voor aan. Er zit maar een ding op; bestudeer de parken in Florida van te voren goed, zet Parijs helemaal uit je hoofd en maak je eigen keuzes. Neem de tijd om te genieten\\:D/\\:D/
-
Re: Disney 14 Day Ultimate Ticket
Ik wil deze tickets ook bestellen bij Tickets4fun. Maar welke optie kies ik bij Preferred Ticket Despatch Option? Standard, Special of European? Ik zou zeggen European, maar ik weet niet wat Special inhoudt.
Hulp gevraagd! :)
-
Waar Tickets kopen
Waar kun je beter je tickets kopen hier in Nederland (evt via internet) Of in Orlando.
Wij zijn met 4 volw 1 kind en willen 4 of 5 dagen naar de disneyparken (niet hoppen) en 1 of 2 dagen naar Seaworld.
Wij vertrekken over een maand.
Advies van reisburo was in Orlando kopen ivm koers wisseling maar lees nu steeds wisselende dingen.
Wat is wijsheid?:-?
-
Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking
Wijsheid is eerst weten wat je wilt.
- gaan we voor mogelijk het goedkoopste en nemen we risico mbt de koers ?
- zijn we bereid nu reeds te betalen (= geld voorschieten) ?
- wil ik de kaarten al in mijn bezit voor ik naar Orlando ga ?
- Wil ik ter plekke een eindje rijden om mijn kaarten op te halen ?
Om de kleine verschillen duidelijk te maken : tussen de duurste en de goedkoopste aanbieder van kaarten in de USA (disney zelf niet meegenomen) zit voor een gezin van 2 volwassenen en 2 kinderen bij een 10 daags base ticket in totaal, voor het hele gezin een verschil van 8 euro.....
Wil je echter van tevoren weten wat het je kost en hou je niet van verrassingen en staat de huidige prijs je aan, dan zou ik gewoon kopen. Pech als de dollar daalt, mazzel als de dollar stijgt. Hoe dan ook, je had al gekocht tegen een prijs waarmee je tevreden was, dus er veranderd niets voor je.
Ik zou gewoon voor het makkelijkste kiezen en het minste risico. In mijn opinie is dat ter plekke ophalen bij een leverancier die in de buurt van je verblijf zit.
Waarom ?
- Geen risico dat je kaarten koopt vanuit NL en dat je toch niet kunt, nu kun je de kaarten dan wel weer verkopen of nog jaren bewaren, maar in de tussentijd ben je het geld wel "kwijt".
- Je kunt tot het laatste moment je plannen aanpassen, dagen minder of meer nemen.
- Je kunt de kaarten niet kwijtraken of vergeten, er zijn dan wel weer mogelijkheiden om toch nieuwe te krijgen, maar als je ze niet kunt kwijtraken heb je de alternatieven ook niet nodig.
Nadeel is wel dat als de dollar stijgt, je kaartjes meer gaan kosten. Kun je daar echter niet tegen, dan geld 1 van de voorgaande regels :D
-
Hi,
thanks voor alle informatie, ben u een beetje wijzer geworden in het Disney kaartjes shoppen. Maar ik zie het wel als we daar zijn, volgens mij neem ik dan inderdaad het minste risico. En voor die paar euro's van te voren bestellen. Volgens mij krijg je in Orlando zelf ook mooie prijzen, en vooral nu met de lage dollar koers.
Groetjes, Mac
-
Disney Ultimate Tickets (Fastpass vraagje)
Hallo allemaal
Ik heb afgelopen zaterdag 6 ultimate tickets gekocht in Engeland.
Er staat bij dat ze inclusief fastpass zijn, wat houdt dat in?
Ik weet wel wat een fastpass is, maar ik dacht dat je een fastpass voor een atractie op het park moet halen en volgens mij zijn die gratis?
Of heb ik het helemaal mis en is een fastpass niet gratis?
Zal het laatste wel zijn :-)
Ik hoop dat een van jullie het me even in het kort kan uitleggen.
-
Re: Fastpass vraagje
Citaat:
Disney's Ultimate Tickets - The Ultimate Experience for 14 Days
At a glance:
- Access to all Disney theme parks for 14 days
- Ticket valid for 2 weeks from first use so days do not have to be taken consecutively
- Can hop from one park to another on the same day
- Use of Disney transportation system
- Includes Disney Fast Pass
- There is NO option to extend life of ticket
- Parking not included
Dit wil alleen zeggen dat je van het Fastpass systeem gebruik kunt maken. Dit is namelijk gewoon gratis.
-
tickets
Hallo Florida gangers,
Wat is wijsheid, wie kan helderheid verschaffen: is het goedkoper en beter om hier tickets voor bepaalde bezienswaardigheden te kopen of kunnen we dat ook ter plaatse doen. We weten nog helemaal niet waar we in ieder geval naar toe willen, onze reis is ook wel erg plotseling tot stand gekomen, dus ik ben me nu via dit fantastische forum aan het inlezen maar ik heb nog wel erg veel vragen. Alle informatie is welkom
-
Re: tickets
Over welke bezienswaardigheden hebben we het hier?
Je hebt nu in het Disneyworld subforum gepost. Hiervoor geldt dat van te voren kopen goedkoper is als je langer dan 3 dagen gaat.
-
http://www.themeparkticketsdirect.co...der.buy/tptdnl
Kennen we deze al? Kon het via het zoekmenu niet vinden op de site. Kwam hem tegen in een ander forum. "Lijkt" goedkoop te zijn en in GB te zitten...
-
Yup, die kennen we al.
Het lastige van hun site is dat ze geen overzichtje hebben met alle prijzen. Je moet steeds diverse keuzes maken en schermen door voordat je de prijs van een bepaald ticket te zien krijgt.
De prijzen die ik net even in de gauwigheid zag zien er niet slecht uit, vergelijkbaar met wat UCT doet, iets goedkoper dan AE.
Onderaan de pagina met tickets in Florida staat: *Deze tarieven zijn slechts een indicatie. Sommige producten zijn misschien goedkoper of duurder. Wat kun je daar nou mee?????? :-(
-
Re: tickets
Weet niet waar anders te posten.
We willen een MYWB ticket kopen voor 7dagen.
Maar geen hopper...
Maar is het dan nog mogelijk om na een dagje magic kingdom nog te gaan zwemmen? Of naar dat interactief ding te gaan in downtown.?
Trouwens is het mogelijk om zo een magic kaart met water fun en more te kopen daar aan de kassa? zoja wat moet je meehebben?
-
Ik heb ergens iets gelezen over als je een halve dag op een park bent geweest dat je dan de volgende dag weer een halve dag kunt met hetzelfde kaartje.
Maar ik kan het niet meer terug vinden.
Weten jullie of het klopt of dat ik het verkeerd heb begrepen. En hoe het werkt?
En zijn er combikaarten voor disney en seaworld?
-
Nog nooit van gehoord. Zou ook niet weten hoe Disney dat zou moeten controleren.
En er is geen Combo tussen Disney en Seaworld.. Dit zijn twee verschillende bedrijven.
-
Op de eerste vraag kan ik niet echt antwoorden omdat ik het niet zeker weet, maar volgens mij kan dat niet.
Vraag twee= antwoord; Neen
-
Re: Auto of Disney transport
Misschien heel domme vraag en dat zal zo ook wel zijn, maar ook al verblijf je NIET in een hotel het disney vervoer in de parken is gratis he?
-
Da's nou echt een hele hele hele domme vraag!!! :evil:
Maar ja, is gratis voor alle gasten :)
-
ik ken alleen het disneytransport systeem want we hebben daar nooit een auto.. maar ik vind het wel ideaal. oke soms moet je even wachten maar het is relaxt en best snel.
vorige keer zaten we in pop century...en het was verschrikkelijk leuk: in een donkere bus van een park naar het hotel: ze draaiden allemaal muziek uit de 40-90e jaren en de amerikanen waren vaak met zijn allen aan het zingen in de bus.....erg sfeer verhogend. :razz:verder gingen we wel eens van epcot met de monorail naar magic kingdom en deden dan grand floridian aan... ff de nieuwsgierigheid bevedrigen....:oops:
-
Hallo allemaal,
volgend jaar maart gaan wij 3 weken naar orlando en we willen dan ook zoveel mogelijk van de parken zien. nu kijk ik op de site van undercouver tourist en zo'n ultimate ticket lijkt me wel wat. daar staat echter bij uk en ireland only.
kan je dit ticket dan alleen maar bestellen als je daar woont?
Groetjes,
Cynthia
-
Nee, gewoon bestellen en ze sturen het gewoon naar je op.
-
Hier in Orlando bieden ze allemaal tickets voor 25 dollar aan als je eerst een hoteltour met ze doet. Heeft iemand hier ervaring mee??? Ik vertrouw dat soort dingen nooit zo maar scheelt wel 100 dollar voor 2 personen....
-
Citaat:
ilssse
Ik vertrouw dat soort dingen nooit zo maar scheelt wel 100 dollar voor 2 personen....
In sommige reisverslagen heb ik wel gelezen dat dit wordt gedaan. Als je het niet erg vindt om een ochtendje of middagje achter een verkoper aan te hobbelen, schijnt het niet echt vervelend te zijn. Ontbijtje of lunch schijnt vaak inbegrepen te zijn. Voor zover ik heb onthouden, zijn de verkopers niet echt aggressief en gaat het er ontspannen aan toe.
Eigen ervaring heb ik er niet mee, ik voel er zelf helemaal niets voor en betaal liever voor mijn tickets. Vrijheid, blijheid! Fijne vakantie verder, we lezen het wel in jullie leuke verslag...;)
-
Citaat:
meh1965
Ik weet ook wel dat niemand in de toekomst kan kijken ...
Je zegt het zelf al. Je zult zelf de afweging moeten maken of je het risico van een daling van de dollarkoers (of stijging) wilt lopen.
Eén ding dat ik je wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan zeggen is dat Disney de prijs van de tickets gaat verhogen tussen nu en april volgend jaar. Neem dat ook mee in je afweging.
-
Weet iemand of de kaartjes die je nu koopt volgend jaar dan nog geldig zijn? M.a.w. Hoe zit het met de expiration date?
Als ik het me goed herinner waren de kaartjes die ik voor de meivakantie had gekocht via undercovertourist tot eind dit jaar te gebruiken.
groetjes, Marja
-
Kaartjes zijn onbeperkt geldig zolang je ze nog niet gebruikt hebt. Dus vandaag gekochte kaartjes die je over tien jaar voor het eerst gebruikt: no problem!
Vanaf het moment dat je met je kaartje voor het eerst een park ingaat is het 14 dagen geldig. Tenzij je de non-expiration optie erbij hebt gekocht, dan blijven alle resterende dagen geldig tot ze op zijn, al duurt tien jaar dan is dat geen enkel probleem.
-
Er zal in augustus weer een prijsverhoging aankomen.
Tja je moet voor jezelf afwegen, of de prijsverhoging nemen en dan gokken op een gunstigere dollarkoers, of nu kopen en dan geen prijsverhoging hoeven te betalen en mss een hele gunstige dollarkoers hebben op het moment dat je gaat (kun je in ieder geval daar van die gunstige koers genieten).....
-
Je kunt ze alleen maar in US$ bestellen. Je hebt wat dat betreft helemaal geen keuze. De koers die je krijgt (en wat je dus in € betaalt) hangt helemaal af van de CC die je hebt en de koers die daar wordt aangehouden.
-
Michael, 99,99% van jouw info klopt en daarvoor absoluut een chapeau! =D>
Alleen, dit klopt niet geheel. De Ultimate tickets hebben wel een experation date. Staat bij UCT overigens ook netjes op de website bij de omschrijving van de tickets. (heb zelf in juni nog een aantal van deze tickets besteld, ze zijn geldig voor gebruik tot 31-12-2008)
-
Eigenlijk klopt 100% van het verhaal.....
Alle tickets waar in het schema over gesproken wordt zijn de Disneytickets, geen ultimate, geen flex of wat dan ook.
Het schema gaat alleen over MYW tickets en daar zijn de voorwaarden die Michael66 noemt op van toepassing.
-
Thnx! I ga voor100%. Maar toch een kleine toevoeging: heb je VOUCHERS om definitieve tickets in FL af te halen, dan kan aan die VOUCHERS uiteraard wel een houdbaarheidsdatum hangen. Heb hu hetzelfde meegemaakkt met die van SeaWorld, dus een opmerking daarover is wel op z'n plaats, m.i..
-
Ivm de prijsstijging van de tickets: mij werd verteld dat er VOOR augustus dit jaar nog een prijsstijging zou komen. Als lid van Disney Vacation Club had ik eind mei geïnformeerd ivm de korting die ik als lid krijg op de Annual Passports, en ik kreeg toen dit als antwoord:
"You may wish to contact Member Services to purchase them in advance as this will lock in the price/discount as I am certain there will be a price increase prior to next August. I cannot attest to whether the discount would be offered in the future, however, if you purchase them in advance it will lock in both."
Als er een prijsstijging komt op de Annual Passports, lijkt het me ook logisch dat er op de andere tickets ook een prijsstijging komt. Ik heb de mijne alvast besteld.
-
Er komt ook een prijsstijging, voor alle tickets.
Vroeger was de prijsstijging iedere januari nu hebben ze dat sinds vorig jaar veranderd naar augustus.
Wrs 2e week augustus zal de prijsstijging van kracht gaan en ze zullen de verhoogde prijzen de 1e week van augustus bekend maken.
-
Disney tickets: Geldigheidsduur
Hallo Allemaal
2 jaar geleden ben ik met mijn gezin op vakantie geweest naar de Disney parken in Orlando.
ik heb toen voor 5 personen toegangskaarten gekocht voor 5 a 6 dagen inclusief hopper.
uiteindelijk hebben we er hier maar 3 dagen gebruik van gemaakt omdat we ook nog een dagje naar Seaworld en een Wild water park hebben gedaan.
ik vroeg me daarom ook af of deze toegangs pasjes nog geldig zijn nu
ze zijn van aug. 2006.
graag een reactie s.v.p.
-
Re: Geldigheid toegangskaarten Disney parken
alleen als je tickets gekocht heb die onbeperkt geldig zijn.
Staat op het ticket.
Voorals nog ga ik ervan uit dat je de normale tickets hebt, anders zou je dit normaal gesproken van te voren weten.
Deze tickets zijn ook een stuk duurder.
Pascal
-
Normaal gesproken zijn ze geldig, 14 dagen na aanbreken van de pas/ticket.
Tenzij je Non-Expiry hebt dan, verlopen ze nooit.
Dit staat ook op de pas/ticket.
-
Die zijn enkel geldig als je Non-Expiring tickets hebt gekocht. Dit is een optie die je erbij kunt nemen. Gezien je vraag zul je dit wel niet gedaan hebben.
-
Oeh wij gaan volgende week en hebben nog geen kaartjes :S Hopelijk gaat dan inderdaad de prijswijziging de tweede week van augustus van start, dan kunnen we ze nog net op tijd halen...