Er is nog een extra mogelijkheid, en dat is naar je toe laten mailen, en dan je telefoon bij de gate laten scannen. Check de Delta app.
Afdrukvoorbeeld
Er is nog een extra mogelijkheid, en dat is naar je toe laten mailen, en dan je telefoon bij de gate laten scannen. Check de Delta app.
Wij hebben vandaag een delta vlucht geboekt bij klm en wij konden niet online inchecken . Gewoon bij delta naar de kiosk paspoort scannen en je boardpassen komen er uit .
Is er een verschil tussen 767-300ER en een 767-300?? Wij vliegen met een 300 ER en ik vraag me af of we eigen schermpjes hebben...ik lees namelijk dat sommige het wel hebben en andere weer niet..
en is een overstap van 1,5 uur in Atlanta genoeg om daarna door te vliegen naar Tampa?
Een -ER betekend Extended Range, deze heeft een groter vliegbereik dan de NON-ER versie.
Wij hadden dus een storm in atlanta waardoor ons vliegtuig al weg was toen ons vliegtuig in tampa pas vertrok . De tijd van vandaag moet je dus alles via een hulplijn regelen als je een andere vlucht wil . De dame aan de andere kant van de lijn was een chinese die engels sprak probeer dan maar eens te volgen . De dame achter de incheckbali deed niets zelfs geen tips geven . Maar het is me uiteindelijk gelukt !
Een overstap in atlanta van 1,5 uur moet je lukken hier is alles super geregeld ! Maar je zal niet veel tijd over hebben .
Cindy74, Bedankt voor je reactie, Daar ben ik dus ook bang voor, dat alles misloopt en we allerlei dingen moeten gaan regelen. Het is voor ons de eerste keer zo ver en met een tussen stop... De koffers worden wel automatisch geregeld toch?
b767-300er, thanks voor de uitleg, aan je naam te zien ook een echte kenner..Maar zitten er schermpjes in de 767-300 ER of is dat altijd maar afwachten? Wij vliegen vanaf Dusseldorf.
Oe, dat durf ik niet te met zekerheid te zeggen.
Ze zijn de 767 wel allemaal opnieuw aan het inrichten, dus de ene kist wel en de andere kist niet.
Als je vliegt met een 767-300ER welke door Delta wordt aangeduid met 76T dan heb je eigen schermpjes. Alle overige types van de 767-300ER hebben nog overhead schermen.
Als het goed is kan je in je boeking vinden welke type van de 767-300ER Delta inzet op de route van Dusseldorf. DElta is wel bezig om alle 767-300ER om te bouwen naar eigen schermen.
1,5 uur is normaal wel genoeg voor Atlanta. maar hou er wel rekening mee dat sinds vorig jaar alle internationale vluchten op de internationale terminal binnen komen die dus niet direct in verbinding staat met de binnenlandse/domestic terminal, daardoor heb je wel wat extra reistijd nu, maar het moet genoeg zijn. Atlanta is het eerste vliegveld met een aparte terminal voor internationale vluchten!!
Das dus gewoon met een trammetje en die rijden op en aan net zoals in orlando . Atlanta is een super goed geregeld dus geen bang hebben .........en erstaat overal wel iemand die je wil helpen . Zo doen wij het ....uitstappen in atlanta wij kijken altijd direct op de borden waar onze volgende vlucht vertrekt borden volgen naar douane/connectig flights daar in de rij gaan staan . Na de douane je koffers gaan halen van de band en in atlanta staan ze dan al klaar voor je te helpen om ze terug op een andere band te zetten ....eender welke band is oke er zijn meestal een drietal banden maar deze zijn allemaal dezelfde Hier staan mannen die je koffers aannemen en op de band leggen . Als je dit hebt gedaan ga je naar je gate waaruit je moet vertrekken en dit met een trammetje . De wachttijd van zo een trammetje is nog geen 2 min daar stap je in en dit brengt ze van de ene terminal naar de andere ...trammetje heeft verschillende stopplaatsen .... Verbeter me als ik iets ben vergeten .
wij moesten van terminal e naar b . Kijk maar eens op de website van atlanta airport daar zie je het .
Dank je wel.. ik ga even kijken.. Fijn dat jullie me gerust kunnen stellen, dat alles goed geregeld is... :)
Nog een vraag, als je koffer te zwaar is betaal je dan veel bij Delta? Wij hebben via KLM Delta geboekt. Ik las dat je vroeger 2 koffers p.p mee kon nemen, jammer dat dit niet meer mag.
Overgewicht van koffers boven de 51lbs (23KG) kost je €70.- en dan tot max. 70lbs (31.75KG).
Voor hetzelfde geld mag je een extra koffer inchecken, van weer 23KG, dus per saldo is dat voordeliger en zeker handiger.
Prijzen zijn per enkele reis, en allemaal terug te vinden op de site van Delta.
Gerrit,de 2e koffer kost toch ook EUR 70? Of kijk ik niet goed?
United States, Canada, Mexico, Caribbean, Central America, South America (excluding Brazil)
Europe and North Africa
Helemaal gelijk, Knaapje. Met een scheef oog gekeken (naar Oceanië). Gelijk verbeterd.
Ik heb nog een vraagje...wij hebben via KLM, delta airlines geboekt, maar moeten we de maten en gewichten van KLM aanhouden of van Delta? En mag je nog steeds behalve je handbagage nog een tas hebben of is dat ook allemaal veranderd...dit stond namelijk bij een datum van 2007...
Beiden hanteren ongeveer dezelfde basis regels. De regels uit 2007 zijn waarschijnlijk al 3 keer veranderd, dus ga in dit geval nooit uit van verouderde informatie, dat kan nl een duur grapje worden.
Voor Economy, voor andere classes, even zelf kijken :)
- Zowel KLM als Delte: 23kg ruimbagage (https://www.klm.com/travel/nl_nl/pre...ance/index.htm en http://www.delta.com/content/www/en_...p/checked.html)
- Extra ruimbagage is uiteraard mogelijk tegen bijbetaling.
- KLM: 12kg handbagage, en daarnaast nog 1 handtas of fototas, of iets dergelijks. (https://www.klm.com/travel/nl_nl/pre...gage/index.htm)
- Delta: 1 stuks handbagage en 1 persoonlijk item (zie daarvoor de link: http://www.delta.com/content/www/en_.../carry-on.html) Er wordt niet gesproken over een limiet in gewicht.
........ Delta: 1 stuks handbagage en that's it. Dus geen trolly en handtas: http://www.delta.com/content/www/en_.../carry-on.html) ......................Toch even de link goed lezen lijkt me. ............ you’re allowed one carry-on bag and one personal item at no extra charge.......................Approved Personal Items
- 1 purse, briefcase, camera bag or diaper bag
- or 1 laptop computer (computers cannot be checked)
- or 1 item of a similar or smaller size to those listed above
Je hebt helemaal gelijkt knaapje, heb mijn bericht aangepast voor de duidelijkheid. Ik had enkel naar de opsomming gekeken onder de tekst gekeken... :|
Een vraagje:
Wij reizen in september naar Orlando en vliegen dus met Delta. Net al even op de delta site mijn vluchten en zitplaatsen bekeken. We vliegen met een kind van 2,5 jaar en ik heb voor haar 2 speciale kindermaaltijden aangevraagd. Er stond bij dat het confirmed was kan ik hier ook van uitgaan of moet ik dit nog eens nabellen tegen de tijd dat onze reis bijna zover is?
Hoop dan iemand mij kan helpen!
onze zoon is vegetarier, en vraag voor hem altijd een speciale maaltijd aan via de website, als de aanvraag confirmed is ,kun
je er vanuit gaan dat het in orde is, wij hebben 6x klm/delta gevlogen en hebben heen en terug altijd netjes de vegamaaltijden gekregen voor hem
Oke nou bedankt! Goed om te weten!
Misschien kan je de aanvraag, als deze confirmed is gewoon uitprinten, en zowiezo meenemen.
Ja wilde ik ook doen maar lukte niet om dat op print te krijgen dus misschien even printscreene van maken! Thanks!
aan het begin van de vlucht komen ze langs met een lijst
bij de gene die speciale maaltijden hebben gereserveerd ,er word bevestiging aan je gevraagd of het klopt dat je deze hebt besteld en er word een sticker aan de boven kant van de stoel geplakt
de speciale maaltijden worden als eerst uitgedeeld ,vervolgens pas de standaard maaltijden
zou me er niet zo druk om maken hoor,komt gewoon goed
Jawel dat is ook wel zo! Thanks voor de info!
Wij zijn op 15 april vertrokken met Delta in een vliegtuig zonder schermpjes in kopsteun. Een hele teleurstelling want op de website hebben wij onze seating en vliegtuigtype bekeken, waaruit bleek dat we toch met een moderner toestel zouden vliegen. (onze vlucht was trouwens meer dan een uur vervroegd dan toen ik de tickets gekochts had!) Zeer jammer om dan opt vliegtuig te stappen en geen schermpjes te zien, zeker op zo'n lange vlucht. In het gangpad boven hing om de zoveel meter een tv. Daarintegen was het personeel héél vriendelijk en werd het ontbreken van eigen entertainment systeem, goedgemaakt door vaak rond komen met eten drinken. Op de terugweg hadden we meer geluk en hadden we wel een modern vliegtuig. Tv schermpjes leken wel ipads en we hadden echt een hele videotheek om uit te kiezen, alle genres, zelfs horror films :). Op de terugweg hebben wij dus niet geslapen :). Het was een hele verademing. Extra koffer kost hier trouwens ook 100 dollar. Maar voor de rest ben ik wel tevreden over de service van Delta.
We vliegen in september met delta heen en terug. Ook wij hebben de overstap op Atlanta. Op de terugweg hebben wij echter maar 50 minuten om over te stappen in ons vliegtuig naar nl! Is dit haalbaar? ( ik vrees van niet )
deze vraag stel je ook in vliegen via atlanta , ik heb daar gereageerd
maar maak je geen zorgen 50 min. op de terugweg kun je makkelijk halen hoor
je koffers zijn doorgelabeld dus het is maar net vanuit het vliegtuig naar de volgende gate lopen
waar je aansluitende vlucht wacht
Ow bedankt voor het snelle antwoord had mijn vraag al even verplaatst naar het topic van/naar/via atlanta. Ik heb net even met Expedia gebeld en die hebben inderdaad ook aangegeven dat dit genoeg tijd is. Er staat inprincipe 35 min voor het overstappen dus zou 50 minuten theoretisch dus genoeg moeten zijn.
Afgelopen maand met Delta gevlogen naar en van Florida. Heen 1,5 uur overstap via Detroit, prima de overstap gehaald :) Terug via YFK.
Hadden toestemming voor een extra koffer ivm. medische bijvoeding voor 4 weken, heen ging goed, moest alleen de extra koffer aan de balie inleveren. Terug ging ook goed, alleen Delta moest iets langer zoeken voor de bevestiging van de extra koffer, die bij KLM online, gewoon netjes in de computer stond. Maar dat is ook netjes goedgekomen :)
Al met al erg tevreden. Voldoende zitruimte en op de lange vluchten eigen schermpjes gehad.
krijg net een hele vervelende vluchtwijziging. Wij vliegen op 20 dec met delta via Detroit naar Orlando. De vlucht naar Detroit is een uur vervroegd, dat is niet zo erg maar we hebben nu een ander vlucht naar Orlando gekregen die 5 uur later vertrekt. Dus nu een overstap van ruim 6 uur ipv 2. 20 uur.
Ik heb bij expedia geboekt. Als ik wil proberen m'n oude vlucht terug te krijgen bel ik dan met expedia of direct met Delta?
Wij hadden vorig jaar een vlucht geboekt met Delta: MCO-JFK. Die vlucht is wel 20 keer gewijzigd en uiteindelijk vlogen we op precies die tijd die we geboekt hadden...
5:45PM
http://content.delta.com/content/dam...ties/clear.gif
8:26PM
DL 1805
Nonstop
2h 41m
Deze vlucht staat ook in hun schema.
het beste is om met Expedia te bellen en dan naar deze vlucht verwijzen
Willen ze er niets aan doen dan met Delta bellen
@Frans45 De vlucht waar jij naar verwijst is de vlucht die we nu gekregen hebben. We hadden 1 vlucht eerder.
Vraag me af waarom ze ons nou zomaar op een andere vlucht zetten. De vlucht eerder bestaat gewoon nog en er zijn ook genoeg stoelen vrij.
3x gebeld met expedia en tot 3x toe werd de verbinding verbroken:mad:
Mijn vlucht voor oktober was ook onlangs verplaatst naar andere vluchten. Even gebeld met KLM (waar ik het ticket geboekt had) en bleek dat Delta de vluchtnummers veranderd had. Ze hebben mij toen weer op de juiste tijden gezet. Denk dat je beste even met Delta kan bellen of mailen.