-
Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com
Nou, heb vandaag ook wat dingen geboekt. Je krijgt nog net geen geld uitgekeerd voor November maar het scheelt niet veel.... :
2.5* Clarion Hotel Universal 4 t/m 7 november, 26 dollar P/N.
2.5* Ramada Orlando Celebration (voorheen Orlando Sun Resort) 9 t/m 13 november, tevens 26 dollar P/N.
En dat ook nog tijdens mijn eerste poging, zat misschien dus nog te hoog ook! Heb het ff uitgerekend, is dus inclusief tax en servicekosten priceline 20.65 euro P/N (7 nachten geboekt 144.55 euro).
Bijna lachwekkend die prijzen! :mrgreen:
-
Ik wens je veel geluk in het Orlando Sun Resort ....
Wat een drama-hotel is dat. Ik was er in feb/mrt dit jaar en kom er nooit meer. Voor een enkel nachtje is het OK, maar voor meer nachten is het echt niet leuk. Muf, slechte service, kapotte kamersloten, ... Na enkele jaren leegstand (was ooit een Hyatt) is het door Lexington weer een beetje opgelapt en nu dan verkocht aan Ramada. Zeg maar gerust Drama(da).
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Michael66
Ik wens je veel geluk in het Orlando Sun Resort ....
Wat een drama-hotel is dat. Ik was er in feb/mrt dit jaar en kom er nooit meer. Voor een enkel nachtje is het OK, maar voor meer nachten is het echt niet leuk. Muf, slechte service, kapotte kamersloten, ... Na enkele jaren leegstand (was ooit een Hyatt) is het door Lexington weer een beetje opgelapt en nu dan verkocht aan Ramada. Zeg maar gerust Drama(da).
Ja, ik las ook zoiets, maar ook wel positieve comments (al geloof ik veel van die comments op tripadvisor sowieso niet, wie zegt me dat dat geen medewerker van het hotel zelf is wat neerkwakt: "It's Amaaaazing!". :wink: Of de buren van het hotel die vervolgens: "Never again, it's a DUMP!" typen in precies dezelfde periode dat ze er waren. :mrgreen:
Maargoed, ga de overige dagen sowieso weer richting Universal en dan maar 3 sterren aanvinken, kost wellicht toch ook "niks".
Iemand overigens een idee waar je het beste kunt zijn in de buurt van Clearwater/Tampa als je echt op zoek bent naar drukte in het weekend (beetje Spaanse Costa-idee misschien)? Daar moeten we ook nog 2 overnachtingen boeken namelijk, heb geen flauw idee welk gebied aan te vinken.
-
O ja, bij het Orlando Sun Resort (nu dus Ramada) wordt je bij een boeking via Priceline automatisch in een kamer met één kingsize bed geplaatst. Voor een kamer met met twee bedden moet je bijbetalen.
Dus als je met meer dan twee personen bent zou ik vantevoren even met het hotel bellen om e.e.a. te regelen.
-
Even (mss een domme) vraag; hoe snel krijg je een toe of afwijzing binnen?
Wat is er door jullie gemiddeld betaald voor een 4* hotel in Orlando?
Vind het systeem echt supercool!
-
Citaat:
suzanne
Even (mss een domme) vraag; hoe snel krijg je een toe of afwijzing binnen?
Wat is er door jullie gemiddeld betaald voor een 4* hotel in Orlando?
Vind het systeem echt supercool!
Toe- of afwijzing heb je binnen een paar seconden binnen.
Let op, dat je er bij een acceptatie van je bod ook gelijk aan vast zit en het direct op je cc belast wordt.
Wat je betaalt is niet te zeggen hangt o.m. van seizoen, bezetting enz af.
Op deze site vind je wellicht iets meer info:
http://biddingfortravel.yuku.com/
Succes
knaapje
-
Nou binnen een paar seconden... haha, duurt best ffies!
Heb geboekt, van 18 april t/m 23 april in Orlando voor 3* hotel... Regal Sun Resort, was totaal 373$ kwijt incl alle taxes! Scheelde 45$ p/n, dus ach... Hotel ziet er netjes uit, en ligt bij DownTown Disney om de hoek!
Iemand ervaring?
-
74 dollar inclusief voor een 3* hotel? Je had zeker in één keer raak?
-
Als ANWB-lid kan je voor zo'n $ 500 terecht, dus $ 125 duurder, is $ 25 per nacht. (AAA tarief)
Ik ben bang dat je een beetje te enthousiast geboden hebt, bovendien is naar mijn mening Priceline niet zo geschikt om zover vooruit te boeken. Het is meer voor (vrijwel)last-minute boekingen.
Gezien de tijd, die je nog hebt had je ook het risico kunnen nemen, dat je eerste biedingen geweigerd waren en had je na 3 dagen opnieuw kunnen bieden.
Maar het hotel ziet er zeker niet slecht uit, zit iets boven de middenmoot. Beoordelingen vind je o.a. op:
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...o_Florida.html
Let wel op dat er nog zo'n $15 (incl tax) per nacht resort fee bijkomt.
Goede reis
Knaapje
-
Hoi
Hebben begin juli in het peabody gezeten in orlando, super hotel ze gaan alleen bijbouwen en hebben daardoor weinig parkeerruimte bij het hotel.
Dit is opgelost door een parkeergarage verderop af te huren. Je rijdt nu met een shuttle in 5 min heen en weer. parkeerkosten 6 dollar per dag in en out.
Ik meld dit even omdat dit hotel veel geboekt wordt via priceline.
Gr. Didier
-
Knaapje; ik ben zoiezo geen lid van de anwb oid, dus die kortingen gaan voor mij niet op ;) Ik ben absoluut niet van het lastminute boeken, en dit kwam alsnog een stuk voordeliger uit dan wanneer ik via een reisorganisatie zou boeken hier in nederland, wat ik in eerste instantie van plan was...
Wat bedoel je precies met resort fee? Heb namelijk al een aanzienlijk bedrag neergeteld voor taxes e.d. bij de boeking.
Hotel ziet er (naar mijn idee) zeker netjes uit, ben er dan ook niet ontevreden over!
Dat om de drie dagen boeken is ook complete onzin?, je kunt gewoon je cookies verwijderen en de site opnieuw opstarten en je krijgt weer dezelfde opties en mogelijkheden qua boeken! Je kunt dan dus een paar dollar meer boeken voor hetzelfde gerne hotels in dezelfde wijken!
Of zitten we nu langs elkaar heen te kletsen? ;)
-
Citaat:
knaapje
Gezien de tijd, die je nog hebt had je ook het risico kunnen nemen, dat je eerste biedingen geweigerd waren en had je na 3 dagen opnieuw kunnen bieden.
Je kan tegenwoordig al na 24 uur opnieuw bieden hoor :-\" !
Citaat:
suzanne
Dat om de drie dagen boeken is ook complete onzin?, je kunt gewoon je cookies verwijderen en de site opnieuw opstarten en je krijgt weer dezelfde opties en mogelijkheden qua boeken! Je kunt dan dus een paar dollar meer boeken voor hetzelfde gerne hotels in dezelfde wijken!
Of zitten we nu langs elkaar heen te kletsen? ;)
Cookies lijken me hier niet zo belangrijk. Je meldt je aan als gebruiker met je gebruikersnaam en wachtwoord. Dan weten ze dus of jij al geprobeerd hebt te boeken of niet. Overigens, je kan natuurlijk wel een andere gebruiker aanmelden (met andere credit card), dan zou het wel kunnen. Maar je kan na 24uur alweer opnieuw boeken (en vaak al gelijk gebruik maken van 'free rebids'), dat lijkt me op zich wel voldoende tijd!
Citaat:
didierc
Hebben begin juli in het peabody gezeten in orlando, super hotel ze gaan alleen bijbouwen en hebben daardoor weinig parkeerruimte bij het hotel.
Dit is opgelost door een parkeergarage verderop af te huren. Je rijdt nu met een shuttle in 5 min heen en weer. parkeerkosten 6 dollar per dag in en out.
Ik meld dit even omdat dit hotel veel geboekt wordt via priceline.
Inderdaad, wij gaan er over 2 nachten ook naar toe. Bedankt voor de update. Nog meer tips over The Peabody 8-[ ? Voor ons is het alweer 3 jaar geleden.
-
Nop... ik was niet ingelogd met gebruikersnaam en ww... alleen gegevens invoeren en bieden maar! Het enige wat bij mij hielp was cookies verwijderen van laptop en opnieuw beginnen... Werkt hier prima!
-
Zojuist Regal Sun Resort geboekt voor $40 per nacht. 9 Nachten van 30 aug. tot 8 sep. Ben benieuwd. Net gerenoveerd. Iemand ervaring?
-
Citaat:
suzanne
Wat bedoel je precies met resort fee? Heb namelijk al een aanzienlijk bedrag neergeteld voor taxes e.d. bij de boeking.
De resort fee is een bedrag wat je in het hotel nog moet betalen.
Het komt vanzelf te voorschijn als je rechtstreeks bij het hotel boekt en moet je ook altijd nog bij Priceline boekingen bijbetalen. Staat in de voorwaarden van Priceline, dat er nog lokale toeslagen kunnen zijn. Dit is er dus een voorbeeld van. Het wordt dikwijls verantwoord als zijnde voor, baddoeken bij het zwembad, kluisje, lokale telefoongesprekken en dergelijke.
In ieder geval wordt het je in rekening gebracht en is in dit geval $ 13,50 per kamer per dag dus zo'n $ 15 incl tax.
De term "complete onzin" laat ik geheel voor jouw rekening.
Als je zo gemakkelijk weer opnieuw zou kunnen boeken dan zou het hier bij de ervaren Priceline boekers of op de diverse sites over Priceline al wel bekend zijn denk ik. Helaas is er een wachttermijn.
Dat je geen lid van de ANWB bent is helaas, je kunt er in ieder geval ook bij de Amerikaanse hotels 10 a 20 % korting mee krijgen en daarnaast in veel restaurants en zo ook korting.
Dat je niet van lastnimute boekings houdt is je goed recht.
We zitten niet langs elkaar heen te kletsen, maar wellicht zijn er toch wat topics op dit forum die je nog even door kunt lezen om je wat verder te orienteren. Gebruik bijv. de zoekfunctie eens op bijv. "priceline" of kijk op de link http://biddingfortravel.yuku.com/
Succes en goede reis
Knaapje
-
Citaat:
suzanne
Nop... ik was niet ingelogd met gebruikersnaam en ww... alleen gegevens invoeren en bieden maar! Het enige wat bij mij hielp was cookies verwijderen van laptop en opnieuw beginnen... Werkt hier prima!
Ik denk toch dat je een account aangemaakt hebt met o.m. je creditcardgegevens, je adres, telefoonnummer en zo.
Je zult toch je account moeten kunnen benaderen om de gegevens van je boeking te zien.
Hoe vaak heb je hier trouwens voor geboden?
Knaapje
-
Citaat:
sjemmie
Zojuist Regal Sun Resort geboekt voor $40 per nacht. 9 Nachten van 30 aug. tot 8 sep. Ben benieuwd. Net gerenoveerd. Iemand ervaring?
Al komen hier, naar ik aanneem, nog tax e.d. bij is dit wat anders dan $ 74 incl.:|
Knaapje
-
@ Knaapje; pfff, heb 3 keer geboden? Dat cookieding laten we dan maar in het midden, ik weet dat het kan ;)
De prijzen die Sjemmie noemt zijn natuurlijk niet te vergelijken...
Hotels in sept. met hotels in april/mei...
Vind de prijs zelf niet onredelijk, mede omdat je natuurlijk niet weet wat de dollar gaat doen voor april 2009! Nu staat ie redelijk gunstig t.o. de euro, dus betaal je relatief minder...
Maar goed! We zullen zien! Misschien te snel geboekt, maar weet nu waar ik aantoe ben en in euro's valt het allemaal reuze mee!
Zal voor m'n volgende boeking er meer een spelletje van maken! Dan tevreden ;)
Oke, thanks voor je uitleg van de belasting! Ben benieuwd!
-
Mattrob
Peabody heerlijk hotel, groot zwembad, duckmarch 11.00 en 17.00 uur, beetje kermis maar goed hoort wel bij Orlando.
Geweldig bed en tv tje in de badkamer, hebben wij nog niet eerder gezien in een hotel.
Eerst fam. en bagage afleveren bij hotel en dan later zelf met de shuttle, wordt anders een gesleep. Je krijgt een pasje van het hotel voor de garage maar wij hebben een aantal mensen gesproken die problemen hadden bij het uitrijden, ze noteren dan je nummer van de pas en verder geen probleem. De eerste keer dat je inrijdt moet je wel de inrijpas pakken uit de automaat maar die gooi je weg later. Dus niet aan de garage betalen.
Veel plezier.
Ga je ook nog naar Coral Gables in Miami, wij vroegen om een king en twee doubles op dezelfde verdieping, er waren echter geen doubles meer kregen toen een suite.
Vette pech natuurlijk lagen die meiden op een kamer van 900 dollar per nacht ( originele prijs op de deur) en wij in ons kingbed een paar kamers verder maar te behelpen.
Gr. Didier
-
Kon je ook kiezen voor valet parking ?
-
Valetparking Peabody beperkt beschikbaar en naar ik meen 30 dollar per dag.
Valetparking Hyatt Coral Gables 19 dollar 24 uur.
Andere tip, heb je wel eens gegeten bij de cheesecakefactory?
Gr. Didier
-
Hallo,
Na eerst jullie uitleg van Priceline te hebben bestudeerd ben ik ook aan t bieden geslagen voor onze Floridareis binnenkort.
Nu heb ik nog enkele vraagjes, ik lees dat je in een bepaalde erea en sterklasse moet bieden maar jullie bieden ook op één enkel hotel, begrijp ik. Moet je dan de name of the hotel invullen rechts bij Priceline op de site?
Ik heb (denk ik) 2 goede hotels voor schappelijke prijzen gescoord, namelijk:
Wyndham Resort Orlando voor 40,- dollar per nacht en:
La Quinta Inn Naples voor 45,- dollar.
Ik heb ook een blunder geboekt voor 50,- dollar in Catalina Hotel + Beach Club in Miami Beach, dit hotel kreeg ik dus toebedeeld en blijkt zeer slechte recensies te hebben, maar daar kwam ik dus later pas achter. We zitten hier gelukkig maar 1 nacht, maar toch, als ik hoor over kakkerlakken op de kamer wordt ik niet echt blij.
Hebben jullie ervaringen met bovengenoemde hotels?
Ik ben nog op zoek naar goede hotels in Sanibel, Key West en Ft Lauderdale, wie kan mij tips en/of aanbevelingen doen?
Bedankt Anna
-
Je kunt via Priceline of een hotel boeken, dan zie je welk hotel je krijgt of "name your own price" (bieden) dan zie je pas welk hotel je krijgt als je bod geaccepteerd is. Je biedt dan binnen een of meer area's en is het hotel een verrassing. De ervaren bieders kunnen weleens ongeveer gokken wat het zal zijn en op de diverse forums vind je hierover ook informatie, maar 100% zekerheid krijg je vooraf nooit.
De verrassing heeft ook zijn spanning en charmes.
Knaapje
P.S. De prijs alleen zegt niet veel, het hangt ook af voor welke datums. Weekenden in Orlando zijn dikwijls duurder dan weekdagen en zeker feestdagen en lange weekenden hakken erin.
Nog een tip: kijk voor je gaat bieden eens op bijv. www.kayak.com wat de hotelprijzen in je area en op je datums zijn.
-
even een vraagje, ik wil met 4 personen naar florida en wil 1 kamer met 2.2 persoons
bedden hoe gaat dat dan bij priceline .als dat niet gaat ,moet ik 2 kamers nemen ?. dan ben ik toch meer kwijt dan dat ik gewoon 1 hotelkamer met 2.2 persoonsbedden
via hotel.com boek(of via een hotel)
-
Bij priceline heb je geen invloed op het aantal bedden in een kamer. Als je met 4 personen op 1 kamer wil slapen dan kan je beter rechtstreeks bij de hotelketens boeken. Alleen dan heb je enige mate van zekerheid dat je op een kamer met 2 queenbedden terecht komt.
-
Citaat:
astridoskam
even een vraagje, ik wil met 4 personen naar florida en wil 1 kamer met 2.2 persoons
bedden hoe gaat dat dan bij priceline .als dat niet gaat ,moet ik 2 kamers nemen ?. dan ben ik toch meer kwijt dan dat ik gewoon 1 hotelkamer met 2.2 persoonsbedden
via hotel.com boek(of via een hotel)
Wij gaan met 3 personen en gewoon alles geboekt via priceline, alle hotels een mail gestuurd met het verzoek van de 2x2 bedden, overal vandaan reply gekregen dat er rekinig mee wordt gehouden en dat het is doorgegeven. Uiteraard ben je afhankelijk van de beschikbaarheid maar daar verwacht ik geen probleem mee.
Ook heb ik al elders gelezen dat meer mensen dit zo hebben gedaan en geen problemen hebben gehad en hun voorkeurskamers 2x2 hebben gekregen.
En anders kan je daar altijd nog even via priceline een kamer proberen bij te boeken.
-
wij gaan in april volgend jaar is het aan te raden van nu al te bieden of niet
-
Je kunt nu bieden, maar ik zie het toch meer als een lastminute systeem.
De prijzen zullen nu waarschijnlijk veel hoger liggen.
Kijk eens op :http://biddingfortravel.yuku.com/ daar vind je een hoop informatie en kan je ook zien hoever van te voren er geboekt wordt.
Succes
knaapje
-
-
Citaat:
verwijderd
Wij gaan met 3 personen en gewoon alles geboekt via priceline, alle hotels een mail gestuurd met het verzoek van de 2x2 bedden, overal vandaan reply gekregen dat er rekinig mee wordt gehouden en dat het is doorgegeven. Uiteraard ben je afhankelijk van de beschikbaarheid maar daar verwacht ik geen probleem mee.
Ook heb ik al elders gelezen dat meer mensen dit zo hebben gedaan en geen problemen hebben gehad en hun voorkeurskamers 2x2 hebben gekregen.
En anders kan je daar altijd nog even via priceline een kamer proberen bij te boeken.
Dat heb ik ook gedaan maar wij het ongeluk dat er niet aan onze wensen voldaan werd. Soms werkt het hotel mee en soms ook niet.
Je kan ver van te voren met Priceline boeken maar het is niet altijd dat je dan de laagste prijs krijgt. Wel is het een manier voor een hotel(keten) om aan geld te komen voor een dienst die pas in de toekomst wordt verleend. Werkt hetzelfde als bij het boeken van een vliegtuigticket.
-
Gisteren prijs bij PL:
Te weten http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...#REVIEWSHilton Airport Fort Lauderdale voor $78 ex fees etc.
En het is pas voor december, 1 nacht, pre-cruisen, dus we hebben geen haast om vanuit Orlando naar het hotel te gaan. En houden de auto tot de volgende morgen.
Verschillende sites laten weten dat de prijzen rond de $200 per nacht liggen voor dit hotel.
Ach we hebben een slaapplaats, dus dat is geregeld.
Verder nog een toevoegend wetenswaardigheid:
Extanded night mogelijkheden zijn tot 120 dagen na boeking bij PL mogelijk.=D>
-
Periode: 25 april - 8 mei 2009
Plaats: Orlando (zo dicht mogelijk bij Disney)
Gekregen: Radisson Resort Orlando-Celebration ***
Prijs: $40 per nacht (in totaal $602 voor 13 nachten incl. tax)
Toeslag: $10 per kamer per nacht "resort-fee""
Na een paar dagen proberen van $30 naar $50 werd gisteren bovengenoemd hotel toegekend voor $40. Op een paar kilometer van Disney en op de eigen site (http://www.radisson.com/kissimmeefl) komt een tarief van $105 voor onze data dus wij zijn dik tevreden. Het hotel krijgt wisselende reviews op tripadvisor (is vrijwel met alle hotels rond Disney) maar het ziet er prima uit en heeft een mega-zwembad. Voor een totaalprijs van rond de $55 per nacht (inclusief alles) hebben wij absoluut een mooie deal!
-
Zolang het maar het Radisson niet is op Key West....Daar krijg je een gratis dierentuin bij op je kamer.
http://img516.imageshack.us/img516/4...0306am6.th.jpg
-
We hebben net de allerlaatste 2 overnachtingen geboekt via Priceline in Tampa, jammer, want het was een leuk spelletje het afgelopen half jaar dat Pricelinen. \\:D/
Totaal-overzichtje met prijzen (per nacht per kamer):
03 t/m 04 November: Courtyard By Marriott Amsterdam Airport 90 Dollar
04 t/m 07 November: Clarion Hotel Universal 26 Dollar
07 t/m 09 November: Grand Suites Tampa 41 Dollar
09 t/m 13 November: Ramada Orlando Celebration 26 Dollar
13 t/m 19 November: Clarion Hotel Universal 35 Dollar
19 t/m 21 November: Holiday Inn Hotel & Suites 44 Dollar
De reviews varieren van matig tot goed maar ik ben van mening dat je eigen instelling de belangrijkste graadmeter voor tevredenheid is. We kunnen in ieder geval niet meer wachten tot het zover is! \\:D/
-
Citaat:
Arie
Gisteren prijs bij PL:Te weten Airport Fort Lauderdale voor $78 ex fees etc.
Hallo Arie,
Ik heb hetzelfde hotel gekregen via PL. Ook in december één nacht precruise. Wanneer stappen jullie aan boord? Ik de 19e de Prinsendam.
-
Zonder dat het chat wordt, wat aanvullende info.:-k
Geboekt de 29ste december Hilton airport Fort Lauderdale, precruise Princess Emerald.
-
Net via Priceline geboden voor Fort Lauderdale, **sterren.
Uitkomst:
Lauderdale Beach Hotel, 4660 North Ocean Drive.
2 kamers van 13/10 tot 17/10 voor $ 30 p.k.p.n. inclusief kosten $ 278,36
Het hotel is net gerenoveerd en ik ben er in de loop van de jaren al 3 keer eerder geweest.
Ga t.z.t. proberen ter plaatse 1 kamer te upgraden naar het beach building.
Knaapje
Edit: Zie zojuist, dat het ook nog inclusief een vrij uitgebreid ontbijt is "eggs to your order" enz. included. Komt wel $3,50 p.k.p.n. resort fee bij.
-
Ik ben ook geinteresseerd dit hotelbidding een keer te proberen. Echter wij gaan met ze vieren (2 kinderen) en dan lijkt me het risico slechts een 2-persoonskamer te krijgen iets te groot.
Een vraagje:
Heeft iemand ervaring om een bepaald hotel direkt per email/tel te contacteren en te vragen naar een kamer met een bepaald prijskaartje?
(dus priceline te omzeilen)
-
Hoi
Wij hebben veel hotels gehad van de zomer en elke keer een double, ligt er een beetje aan hoe oud je kids zijn. Lees ook eens de verslagen van mattrob heeft volgens mij ook altijd een double room!
Didier
-
Citaat:
knaapje
Net via Priceline geboden voor Fort Lauderdale, **sterren.
Uitkomst:
Lauderdale Beach Hotel, 4660 North Ocean Drive.
2 kamers van 13/10 tot 17/10 voor $ 30 p.k.p.n. inclusief kosten $ 278,36
.....Ga t.z.t. proberen ter plaatse 1 kamer te upgraden naar het beach building.
Knaapje
......
Heb via e-mail bij het hotel gevraagd naar de mogelijkheid te upgraden.
Het antwoord kwam erop neer, dat als ik het prijsverschil tussen de kamers bijbetaalde ik naar ieder gewenste kamer kon upgraden.
Dit betekent, dat ik voor een kamer in het beach building op het strand $ 50 tot $ 70 betaal. De laatste is dan met balkon aan de oceaanzijde en mogelijk met patio(begane grond) dan loop je zo zee in.
Knaapje