Dank je Teleton. Ik zie nu dat ik met mijn neus gekeken heb.
Afdrukvoorbeeld
Dank je Teleton. Ik zie nu dat ik met mijn neus gekeken heb.
Ik heb 9 mei 7 Disney tickets fun and more voor 5 dagen en 7 tickets voor de Universal parken besteld via Undercover tourist,maar nog steeds zijn ze niet binnen!!
Heb al gemaild en ook antwoord gekregen dat ze 16 mei in Edinburgh waren en dat ik ze snel zou ontvangen,maar ik heb ze dus nog niet...
Hebben meer mensen hier ervaring mee?
Das niet normaal ik zou nog eens mailen .
Ik weet wel dat ik de keuze toen had om ze aangetekend te laten verzenden. Maar ja, daar heb je nu niets aan. Inderdaad, blijven bellen!!
Ik wilde net via de site van universal mn 2 tickets bestellen (e-tickets) maar dat lukt tot 2x toe niet, ik kreeg deze melding:
Sorry, your transaction could not be processed. If you would like to submit your transaction again, please review your billing and payment information and resubmit your order. Incorrect billing information could result in a temporary hold on your credit card for each attempt. For further assistance please call 407-224-7840.
Iemand hier ervaring mee??
Laat het voor vandaag even zijn voordat mn creditcard straks geblokkeerd wordt :-(
Wat doe ik verkeerd??
Hallo Nathalie,
Ik heb net hetzelfde aan de hand gehad met de tickets van undercovertourist. Ik zou zeggen, geen paniek.... 99% kans dat ze gaan aankomen :D
Ik had ook gemaild dat ik ze nog steeds niet had gekregen, en toen, precies 15 dagen nadat ze in Edinburgh waren opgestuurd, zaten ze in de brievenbus. Ik zag aan de enveloppe dat ze een hele omweg hadden gemaakt voordat ze in Belgie aankwamen.
Dus, nog eventjes geduld, ik ben er vrijwel zeker van dat ze gaan aankomen...
denk nog wat geduld hebben. Heb op 7mei flextickets besteld bij undercovertourist en heb ze gisteren pas aangekregen.
:-\"
@natascha666;
Hoi Natascha666,
dit had ik ook, begin van de week, bij zowel Universal zelf als andere sites, en met 2 verschillende creditcards. Maar ik denk niet dat er bedragen afgeschreven zijn, want het betalingsproces is niet afgerond. Anders wordt het bij ons 4 x afgeschreven:?, en hebben we 20 tickets:shock::razz:.
We zijn net terug van een uitstapje naar York, en wil het vanmiddag nog eens proberen. Ben benieuwd.
Zojuist toch maar de Universal 2-Park Bonus Tickets besteld bi ATD. 14 dagen hop in en uit voor ietsje meer, wel zo gemakkelijk.
Theo
@ fransje Ben benieuwd! :-)
Ik heb trouwens gisteren een mail gestuurd ook naar universal met het voorval maar nog niks vernomen maare als het lukt bij jullie probeer ik het zelf nog eens anders wachten we de mail van universal ff af :-)
Heb het net weer geprobeerd, want we willen graag 2-daagse tickets, maar weer is de creditcard betaling geweigerd (en nee, dat ligt niet aan onze creditcards, want die zijn de afgelopen dagen vollop gebruikt:lol:). Krijgen telkens dezelfde melding. Heb er ook maar een mailtje aan gewaagd, net als Natascha.
Trouwens, even correctie: ik zei wel in mijn vorige posting dat ik op een paar andere sites ook betaalproblemen had, maar dat klopt niet helemaal:^o. Ik heb er meerdere bekeken, en bij 2 ervan geprobeert te bestellen, maar daar kwam ik tijdens het betaalproces achter dat het geen etickets waren en er extra betaald moest worden voor opsturen. Dit wilde ik niet, dus.....betaling afgebroken. Zelf gedaan dus...
Houdt het maar op een soortement van jetleg, vanwege de korte nachtjes op de boot naar/van Hull:D
ik heb goedkope tickets gevonden bij greater orlando tickets (billy boy). 115.40 $ voor een 2 dagen/1park ticket. Ik moet ze ophalen (gratis) in Kissimmee. Heeft iemand ervaring hiermee, is het betrouwbaar?
weer geen succes bij universal maar heb ze door de tip van fransje bij UndercoverTourist bestelt met succes :-P
Volgende maand gaan we poging waging bij disney :-)
Volgende maand gaan we voor 1 dag naar islands of Adventure, waar bestel ik best mijn tickets, of koop ik ze ter plaatse (aan de lange rijen)?
Ik heb eergisteren kaartjes gekocht bij Billy Boy (niet vooruit betaald, gewoon naar binnen gelopen en iets van 122 dollar (incl. tax) betaald voor dezelfde kaartjes al jij wil. Island of Adventure was geen probleem, Universal Studio's zelf moet ik nog naartoe ;)
Is nooit een probleem. Neem afschriften mee.
Billy Boy is goed te vertrouwen, hebben wij ook al vaker kaartjes gekocht. Altijd goed geweest, nooit een probleem.
Ik heb gister de ticketsbinnen gekregen!!
Wat een opluchting..
Twee jaar geleden hebben we de tickets besteld online via BillyBoy. Er was een zeer vriendelijke dame die ons ook meerdere malen telefonisch te woord stond.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik er nooit zomaar zou binnenlopen, daarvoor ziet het me er "te louche" uit...
Bij aankomst kregen we zelfs een copy van alle ticketten mee voor het geval we ze zouden verliezen !
Dus zeker een aanrader...
Wij lopen daar ook altijd even binnen. Er zitten meerdere ,,ticket-boys'' in dat pandje; volgens mij Ticket Momma and Billy Boy.... Ziet er idd louche uit maar wordt er prima geholpen. Ook de ticketshop in de WallMart heeft wel eens aardige aanbiedingen. Vorig jaar bijvoorbeeld daar onze FlexTickets gekocht. Zelfs nog iets goedkoper dan internetaanbieders.
Ja, goed hè!
Wij kregen ze gisteren binnen:p
Nu nog tickets voor Disney, en dan hebben we alles compleet.
Kan iemand mij vertellen of je in de parken van Universal ook WiFi hebt? Dit ivm de iPhone app waarmee je wachttijden van de attracties kan zien.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb gisteren ook de app van op mijn iPhone gezet. Ik ga eens even kijken op de site van Universal.
@Marco Stern;
Jammer genoeg is dat niet het geval. Wij hadden ook die iPhone en Android apps geinstalleerd, maar konden ze niet gebruiken zonder data abonnement...
Groetjes,
Davy
Wij hebben in alle parken getest of er Wi-fi was, maar jammer genoeg was dit nergens het geval.
Wi-fi is wel gratis bij McDonalds en Sizzlers. Andere plaatsen niet getest.
Heb idd zo snel ook niets kunnen vinden. Disney is er in ieder geval heel duidelijk in. Je zit in een 'andere' wereld, dus geen prikkels van buiten af. Ik las al ergens dat je maar eens moest proberen om een krant te kopen ergens in Disney....
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen een 6 park combo ticket en een orlando flex 6 parks ticket ?
Heb het al verschillende keren doorgelezen maar krijg het verschil niet gevonden.
Deze zijn o.a. te verkrijgen bij attraction tickets in Ierland
€ 2,-
\\:d/
Tja die €2 had ik ook gezien ](*,)maar ik vraag me af wat de verschillen zijn van het ticket behalve dan die €2,- kan me niet voorstellen dat men 2 dezelfde kaartjes verkoopt maar dan onder een andere naam en met €2,- verschil.
Wij gaan in augustus naar Orlando. Natuurlijk willen we ook naar Universal, maar weten niet zo goed of we naar 1 of 2 parken zullen gaan. We hebben een dochter van 11 en een zoon van 4. Wat is leuker voor de kleinste?
Island of Adventure voor wat betreft de kleurtjes in Seuss Landing. Maar als hij de figuren niet kent, moet 'ie het toch van de eerste indruk hebben. Kijk eens op de site van de parken, dan kan je gemakkelijk je keuze maken. Ook voor je dochter lijkt me dit veruit het leukste park, tenzij ze helemaal opgewonden wordt van de Blues Brothers of Revenge of the Mummy....
Citaat:
Many of the rides at Universal's Islands of Adventure® were designed with kids in mind, especially in Seuss Landing
Teleton, dank je wel voor je reactie. Was ook het idee wat ik had gekregen van de website. Toch fijn om het nog eens van iemand anders te horen. Mijn dochter wil in ieder geval graag naar de Wizarding World. Ik denk dat we Universal studios dan maar overslaan.
Ook in de studios komen kinderen aan hun trekken en zijn er speciale gebieden voor de allerkleinsten. Voor iets grotere kinderen is er schrek, ET, MIB, the simpsons en de stoersten gaan de confrontatie aan met terminator, jaws, the mummy. Je kan ook een combi ticket kopen waar je op één dan in beide parken binnen mag. Dit is enkel goed te doen als het niet te druk is of als je een universal express pass koopt.
Persoonlijk denk ik dat Universal Island of Adventures iets meer kindvriendelijke attracties heeft. Ook al zijn de shows in Universal Studios erg leuk. Maar zoals hierboven al wordt gesuggereerd, kan een combiticket goed zijn voor jullie zodat jullie van beide parken de leukste dingen kunnen kiezen.
We reizen eerst via St Petersburg en dan naar Orlando. Nu willen we naar Bush Gardens, SeaWorld, Universal Studio's en een waterpark. We zien dat Billy Boy in Orlando de goedkoopste tickets heeft, maar deze kan je alleen in Orlando ophalen. Weet iemand een goed adres bij St. Petersburg / Tampa waar we goedkope combinatietickets kunnen halen?