Kent er iemand dit? => http://www.rentalcarchoices.com/alamo-car-rentals.htm
Afdrukvoorbeeld
Kent er iemand dit? => http://www.rentalcarchoices.com/alamo-car-rentals.htm
IMO... Voor US Citizens only...
Boeken via de .com site van Amerikaanse autoverhuurbedrijven is over het algemeen alleen interessant voor personen die beschikken over een Amerikaanse autoverzekering. De meeste Amerikaanse autoverzekeringen kun je namelijk ook gebruiken voor je huurauto. In dat geval betaal je alleen de kale huurprijs. Voor het gros van de Nederlanders is boeken via de .nl site in principe de beste en goedkoopste optie.
Iedereen staat bij Alamo in dezelfde rij te wachten, ik heb ook wel eens zoiets ingevuld, maar in Orlando maakt dat niets uit, helaas...
Qua rij niet, maar de afhandeling gaat wel wat sneller.
@ Iniemini; SaveTime is niet hetzelfde als DirectRoad (direct naar de garage), die is alleen voor US/Can. rijbewijzen.
Wij halen de auto op in Miami.......
Iemand die weet of het daar nog uitmaakt??
@TA2Gerrit: oke dank je wel, dacht dat dit hetzelfde was..... Moeten we helaas dus wel in de rij staan.
Nou genoeg gelezen, maar nog niet wijs genoeg.
Vraag me af of volgende verzekering afdoende is, of dat ik bij moet verzekeren bij Alamo:
Contract I.D. XXXXX
Inclusive Rate Items
No Charge Distance Included
Collision Damage Waiver Full Included
Extended Protection Included
Upfront Fuel Included
Customer Facility Charge 2.50/day Included
Airport Access Fee 10 % Included
Florida Surcharge 2.00/day Included
Tire/battery Fee .02/day Included
Vehicle License Fee .60/day Included
Sales Tax (6.50%) $3.74
Guaranteed Base Rate Included
Unlimited Miles Included
Mis ik dan nog wat, of ga ik voldoende verzekerd op pad?
Volgens mij prima zo.
Volgens mij het al inclusive pakket en dan ben je gewoon voor bijna alles gedekt.
Dan heb je alleen nog de balie vraag of je road side assistence wil hebben. Dit is dus een verzekering die voornamelijk je eigen gebrek verzekerd zoals sleutels kwijt, geen band kunnen wisselen als deze lek is etc.
Maar ook daar is al veeeeel over geschreven, de een neemt hem wel en vele andere weer niet.
In Miami was er volgens mij ook maar één rij. Ging best wel snel hoor. Ongeveer 10 balies open. Hooguit 15 minuten in de rij gestaan.
Oh 15 minuutjes valt me nog mee.
Ach en het is vakantie, dus alle tijd................... ;)
Wij hebben voor onze aankomende vakantie een 7 persoons mini van gehuurd, nu heb ik al via het forum vernomen dat er niet zo heel veel te kiezen valt in die catagorie, omdat er niet zo veel verschillenden merken staan, zit er een merk bij wat ik beter niet kan kiezen of maakt dat niet zoveel uit?
Mocht deze catagorie er niet zijn dan kan ik alleen nog ge upgrade worden na een 8 persoons mini van klopt dat?
@Ietie:
Mocht die categorie er inderdaad niet zijn wordt je automatisch ge-upgrade. En is de categorie boven de door jou gereserveerde categorie een 8 persoons, dan krijg je die inderdaad ;)
Ja hoor, 1 in Terminal A en de andere in Terminal B :-)
Als je heel snel heen en weer loopt kun je zien waar de kortste rij staat :lol:
(Edit; als je langzaam typt en tussendoor nog wat Overhaulin kijkt wordt het bericht dubbel. Jeroen was me net voor :-))
De "save time by check in" via internet bij Alamo werkt echt heel goed in Orlando !
We gingen bij de balie bij een soort computer aanmelden maar die gaf na enige tijd de melding: "check in at the desk". We hebben een Alamo medewerker aangesproken die assisteerde bij die incheck paaltjes en gevraagd "what's the point of the check in via internet" als het toch niet werkt ? Deze man vertelde dat we rechtstreeks naar de garage konden gaan. Hier gaf de volgende loslopende medewerker aan waar de categorie auto's stonden die wij gehuurd hadden. We zijn ingestapt en weggereden, de man bij de slagboom heeft de papieren ingenomen en alles afgehandeld. We waren binnen 15 minuten op weg !
Dus.... een echte aanrader, geen wachttijden, verkooppraatjes etc meer, lekker snel aan je vakantie beginnen.
In de voorwaarden
https://www.alamo.com/index.do?actio...checkin_splash
staat dat dit alleen kan met am./can. rijbewijs en niet met een voucher.
En hoe krijg je "de papieren"?
ik ben benieuwd welke auto wij bij alamo krijgen.. hierover heb ik nog niet veel informatie aangezien we een heel pakket geboekt hebben bij exiteizen
9 dagen Alamo huurauto (Groep CC) vanaf 22 Oct 2010. Afhalen Orlando Airport.
Teruggave Miami Airport.
Alamo huurauto met onbeperkte mijlen, incl. wettelijke W.A.-, CDW-, LIS-verzekering, CFC, EP en underage fee voor 1 bestuurder vanaf 21 jr., lokale belastingen en luchthavenheffingen, evtl. toeslagen zoals bijv. extra bestuurders en brandstof dient U ter plaatse te betalen.
iemand die weet of ik hiermee in de goede richting ben??
groep cc- nisan versa of gelijkwaardig
compact 2 deurs
waarom neem je geen pakket incl brandstof?
dit is nooit ter sprake gekomen bij exit reizen. volgens hun was dit het beste pakket voor ons
6foot6, de papieren waren in ons geval de voucher van usareisen.de en de print van de save time check in van Alamo.
De voorwaarden heb ik nooit gelezen... ben ook blond dan maaruh wij hebben toch echt beide een Nederlands rijbewijs. Wellicht dacht de medewerker boven bij de check in dat we Amerikaans waren of zo ? Wij zijn gewoon bij de dwarsboom waar je het terrein afrijdt geholpen met de incheck papieren, credit kaart en rijbewijs van diegene op wiens naam de credit kaart staat. Geen enkel probleem.
De volgende keer gaan we het weer zo doen als we via Alamo gaan huren.
Succes ermee,
Kathy
Hoi Teleton heb net effe op de site van Alamo gekeken kan alleen geen full size suv selecteren en geen volle tank ? gek terwijl ik via usa reisen dit toch echt kan boeken mischien kijk ik er overheen?
Dat quicksilver lijkt me namelijk wel wat scheelt de wachrij bij Alamo
Hoi Mikey,
- Ik denk dat je ergens overheen kijkt, dat Duits moet je echt goed lezen
- Quicksilver-member kun je alleen worden als je altijd rechttreeks bij Alamo boekt
Groetjes,
Pieter
Hoi Pieter ik bedoel dat je full size SUV niet kan boeken bij alamo , weet dat het kan bij USA reisen heb trouwens gekeken bij alamo.com mischien dat dat het is
Net even gekeken bij de alamo.de kan je wel full size SUV boeken raar dat je bij alamo.com dat niet kan
Owkee, heb net een 'test' gedaan bij USA-reisen en daar lukte het inderdaad...en meteen test bij Alamo zelf en daar lukt het ook, dus.....
Net gekeken bij alamo.de daar heb je wel fullsize SUV maar prijs is hoger dan bij USA reisen
Klopt, ik had vd week ook al nav Teleton zn verhaal gekeken en gezien dat rechtstreeks bij Alamo toch duurder is, raar maar waar...
Wanneer ik bij usareisen zoek geven zij aan bij de huur van een minivan bij Alamo dat deze auto
Kategorie: LX | Minivan 7 P. 3/4türig
z.B. Chrysler Town & Country:
goed is voor 5 personen.
Nu heb ik de code even opgezocht en kom dan uit bij andere aanbieders die deze auto indelen bij 6/7 personen type chevy uplander (nbbs.nl.+dejongintra) Aangezien wij met 2 volw en 4 kinderen moet het wel passen. Weet iemand of LX groot genoeg is voor 6 personen.
Minivan Lx (Alamo) is geschikt voor 7 personen
Dank je wel,...scheelt toch weer zo'n 250 euro met de "grotere minivan" die ik al eens huurde omdat usareisen toen ook al aangaf de de 7 pers eigenlijk een 5 pers was.:evil: en ik de gok niet durfde te nemen.
Wij hebben dit jaar een mini van 7 pers gehuurd bij alamo en kregen een dodge grand caravan , 2 losse stoelen voor ,2 losse stoelen in het midden en achterin een bank voor 3 personen, wij hadden 4 koffers en dat ging prima ruimte genoeg.
En zo ziet dat er uit:
http://img521.imageshack.us/img521/8417/img1590t.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img259.imageshack.us/img259/3883/img1588g.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Zojuist geboekt bij Alamo.nl een Minivan 7sts Alamo Gold voor de periode 25 juli t/m 12 aug. 2011. 18 dagen. € 838,30. Dit is inclusief een vroegboekkorting van 5%. Een Members Only pas kost € 17,50. Hiervoor krijg je een gratis annuleringsverzekering en een magazin. Ook hoef je bij het ophalen niet langs de balie. Je kunt meteen doorlopen naar de garage. Op iedere volgende boeking krijg je ook 5% korting. Bij USAreisen.de was dezelfde auto € 100,00 duurder.
hallo even een vraagje kan je bij alamo in florida ook borg betalen cash heb namelijk geen creditkaart kan dat ook niet krijgen !! alvast bedankt..
Borg Cash betalen kan maar reken dan wel op een flink bedrag:
Nu betaal je de auto al van te voren bij het boeken dus reken op $300 borg.Citaat:
Cash: Cash rentals may be accommodated for economy through full-size vehicles. Please review the following key points regarding cash rentals:
§ Renter must meet Cash Rental Requirements.
§ A deposit in the amount of the calculated rental charges plus an additional $300 is required.
§ Renters may use cash as form of final payment upon return of the vehicle.
Je moet ook aan een aantal voorwaarden voldoen en en zijn wat restricties:
Extra bestuurders zijn dus niet mogelijk bij een Cash borg. Wel iets om rekening mee te houden.Citaat:
What qualifications need to be met to use cash?
The following requirements apply for cash rentals:
- Phone Bill or Utility bill in the renter's name that is not a cellular phone bill that can be verified through directory assistance, or a recent monthly statement that does not show past due status.
- The address on bill must match address in renter's profile.
- A return ticket from an airline, cruise ship or train
- Verifiable phone number in the name of the renter
- Ability to make a cash deposit in addition to the cost of the rental
- Additional Drivers are not allowed on cash rentals
- Cash deposits are not accepted for Luxury car rentals
Note: Domestic and International Tour customers are exempt from some cash rental restrictions due to the pre-paid nature of their travel packages.
Is het wel mogelijk om een prepaid credit card voor borg te gebruiken?
oke heel erg bedankt voor jullie reactie ik hoorde dat je een en cc mee kan nemen van familie met zelfde naam dan ik ik die van me vader mee nemen als het zou kunnen weten jullie dat mis? @ ebelix nee dat kan niet heb ik ook al op dit forum ondervonden
Je tekent wel voor die credit card dus strikt gesproken pleeg je fraude. Dan zou ik eerder ervoor kiezen dat je ouders borg staan voor jouw credit card.