-
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012
Bij ons zit er wel een vervaldatum aan de tickets vast. Wij hebben ze nl. besteld in combinatie met de Princess Half Marathon. Ze zijn dus alleen rondom het evenement geldig. Vinden wij uiteraard niet erg, want dat is ook de periode dat we er zijn....en...ze zijn slechts half geld, dus dat is helemaal mooi meengenomen. We kunnen helaas maar 2 dagen, maar we hadden zelfs 10 dagen kunnen gaan...met hopperoptie...en de extra's. We hebben nu alleen de hopperoptie genomen. Toch mooi meegenomen (al hebben we natuurlijk wel betaald om mee te doen met het loopevenement).
-
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken 2010/2011/2012
Ik heb even gekeken maar ik zie zelf idd niks staan over dat het aaneengesloten bezoeken moeten zijn.
Dit zijn trouwens de prijzen welke in de HollandInternational gids staan. Vooral die "10=6" lijkt me erg interessant!
http://upload.mattie-systems.nl/uplo...7_14.51.06.jpg
<edit>
ik zie dat ik niet een plaatje kan resizen zoals ik gewend ben dus dan maar even als link
-
Geloof me soms weten wij meer dan de gemiddelde reisbureau's ;)
-
Haha Cindy, dat geloof ik graag :)
Ik zit nu even prijzen te vergelijken.
Als ik kijk via de disneysite zelf voor 3 dagen + waterpark optie dan kom ik uit op
100 dollar per persoon per dag
Kijk ik naar de prijzen in de reisgids dan kom ik uit op
80 euro
Komt redelijk met elkaar overeen dus... maar ga ik kijken naar 10 dagen
Disney:
$375
HollandInternational:
€264
Dan is het verschil opeens een stuk groter ;) Zo te zien is het toch wel interesant om ze vooraf te boeken... moeten we alleen nog beslissen hoeveel dagen we zouden willen :p
-
Die mensen van het reisbureau gaan duidelijk niet zo vaak naar Walt Disney World! Grote kans dat het gemiddelde Florida Forum lid wat vaker gaat....en er meer van weet. Je hebt duidelijk ontdekt wat het voordeel is van vooraf boeken. Dat je niet in de rij hoeft te staan om kaartjes te kopen is nou niet echt het grootste voordeel (al kan het soms een paar minuten schelen en als je pech hebt langer). Mijn jaarkaart heb ik toch een paar keer op moeten halen bij de kassa maar mij hoor je niet klagen als ik dan in de rij sta (nooit echt een lange rij gehad hoor).
Als je WDW echt goed wil gaan bezoeken, dus alle parken inclusief waterparken en daar ook de tijd voor wil nemen, ga dan niet krap met je dagen zitten. Soms is het prijsverschil voor een dagje meer ook niet zo veel meer. De waterparken-dagen zijn extra dagen op het aantal dagen dat je voor het ticket koopt. Dus als je een 4 dagen ticket met waterparken hebt kan je in 14 dagen naar 4 themaparken en 4 dagen naar de waterparken (dus totaal 8 dagen als je niet op 1 dag een themapark en een waterpark doet). Houd daar rekening mee als je bedenkt wat je wil. Lijkt allemaal best ingewikkeld maar kan uiteindelijk wel een hoop geld schelen dus de moeite waard om even voor te gaan vergelijken op de verschillende ticket sites. Op de uk site van attractiontickets direct heb je ook ultimate tickets die leuk geprijsd kunnen zijn. De Duitse site van hetzelfde merk biedt ook veel opties.
-
Mushu heb net even gekeken maar deze prijs voor tien dagen is wel echt goed.
-
Zeker een goede prijs! En 10 dagen, helemaal top! Dus als het echt 10=6 is en de andere aanbieders zijn duurder dan zou ik zeggen....doen!
-
Hoi,
Is het wel mogelijk om Disney tickets bij Holland International te boeken als je geen reis bij hen boekt?
Ik kan me herinneren dat in het begin van 2012 American Estates dezelfde aanbieding had 4=7 en 6=10 voor Disney Tickets. Misschien doen ze dit in 2013 weer?
-
Ik denk het ook niet maar ik geloog dat matti dit wel gaat doen .
-
Die aanbiedingen hebben ze op meer plaatsen hoor, American Estates maar ook bij Undercovertourist en er zijn er vast en zeker meer.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Kvanderdonk
Is het wel mogelijk om Disney tickets bij Holland International te boeken als je geen reis bij hen boekt?
Ik zal even kijken of ik in de reisgids de exacte voorwaarden kan vinden!
Ik zelf zit zo'n 2 weken in Orlando dus ik ga zeer waarschijnlijk voor "7=4". Is wel redelijk 'veel' maargoed als ik 5 dagen koop ben ik duurder uit :)
edit: ik zie dat de brochure ook online staat:
http://www.hollandinternational.nl/B...a-bahamas.html
Disney staat op 1 van de laatste pagina's
edit2:
In de folder staat "zie prijsbijlage" voor voorwaarden maar ik kan daar niks vinden of het wel of niet los te verkrijgen is.
Het enige wat er staat is dit:
Citaat:
Geldig voor aankomsten van 01/04/13 t/m 31/10/13, indien geboekt voor 31/03/13
-
korting op WDW tickets
Vandaag onze Disney tickets gereserveerd voor onze februari trip. Met een fikse korting. Volgens de officiele Disney site zouden we bijna $600 kwijt zijn geweest voor 2 3-daagse Magic Your Way met hopperoptie. Nu betalen we nog geen $400. Me happy :o!
-
Re: korting op WDW tickets
Wat ongelofelijk fijn...
Korting is altijd welkom toch
-
Re: korting op WDW tickets
Ow...ja...natuurlijk...wij lopen de halve marathon (princess half marathon) van Disney. Als deelnemer kun je rond de periode van de marathon (die is overigens op 24 februari) met korting kaartjes kopen. Ik weet niet of ze checken of je ook daadwerkelijk bent ingeschreven (maar het geldt voor lopers EN familie)...maar mochten er dus mensen zijn die ook rond die tijd gaan...wil ik de code best delen. Het is een heel verhaal, dus ik denk dat het het handigst is even een PM te sturen als je interesse hebt. Het gaat dus alleen om de periode rond 24 februari.
-
Re: 1-dag tickets met waterparkfun
Je kan ze kopen via http://www.attractionticketsdirect.d...y-world-resort
het gaat je 128 euro kosten voor 2 dagen waterpark en 1 dag disney
-
Citaat:
meh1965
€ 128? Dat is de prijs voor een kind tot negen jaar. Ik vermoed dat ik er met zo'n ticket niet inkom. Bij Disney kosten de tickets $ 146 / $ 140. Dat is met de huidige koers en tax goedkoper dan € 128, toch?
Dat zag ik net ook al, volgens mij moet je gewoon een 3 dagen kaart hebben, met wateroptie toch ?
Want dan kan je bijv.: dag1: Blizzard Beach ; dag2: Typhoon Lagoon ; dag3: Magic Kingdom.
-
Dit onderstaande lees ik net bij www.americanestates.nl
" Dus bv. een 7 dagen MAGIC BASE Ticket met FUN AND MORE OPTION kan dus 14 dagen (7+7) Disney FUN geven! (de FUN optie toegangen mogen natuurlijk ook op de dagen gebruikt worden waarop u een themapark bezoekt, meerdere FUN optie toegangen op een dag kan overigens ook)"
Dus als je een 1 daagse magic base neemt, krijg je waarschijnlijk 1dag waterpark erbij, en geen 2.
Denk ik he :)
|
-
Laten we even afwachten, wat de "geleerden" zeggen :p
-
Yep je krijgt met 1 dagkaart 2 dagen waterpark...kijk maar
Citaat:
Zusätzlich erhalten Sie Eintritt in Disney's Blizzard Beach Water Park, Disney's Typhoon Lagoon Water Park, Disney's Oak Trail Golf Course, ESPN Wide World of Sports Complex und DisneyQuest Indoor Interactive Theme Park; die Anzahl dieser Besuche erhöht sich analog der Gültigkeit des Tickets: 3 Tage = 3 Besuche der Zusatzparks, 4 Tage = 4 Besuche der Zusatzparks, 5 Tage = 5 Besuche der Zusatzparks usw.
Bei 1 und 2 Tage Tickets erhalten Sie automatisch 2 Besuche in den Zusatzparks
Google vertaling:
Citaat:
U ontvangt ook toegang tot Disney's Blizzard Beach Water Park, Disney's Typhoon Lagoon Water Park, Disney's Oak Trail Golf Course, ESPN Wide World of Sports Complex, DisneyQuest Indoor Interactive Theme Park, het aantal bezoeken steeg gelijk aan de geldigheid van het ticket: 3 dagen = 3 Als de extra parken, 4 dagen = 4 van de extra parken, 5 dagen = 5 van de aanvullende parken, enz.
Op 1- en 2-dagpassen krijgt u automatisch 2 bezoeken in de aanvullende parken
-
Lijkt me een duidelijk antwoord, bedankt Cindy74
-
Hallo allemaal,
Wij willen graag in de zomervakantie alle 4 de Disney "hoofdparken" bezoeken - en dus overwegen wij een 4 dagen Base Ticket.
Nu is het natuurlijk "vrij" warm en behoort een dagje afkoelen in Blizzard Beach ook nog tot onze mogelijkheden.
Net gekeken bij de verschillende sites en een 5 dagen Base Ticket is goedkoper dan een 4 dagen Ticket met Optie.
Kan ik één dag van mijn Base Ticket ook gebruiken in een waterpark, of is daar de Waterpark Optie voor verplicht?
Bedankt alvast voor de hulp!
-
Je moet het base ticket kopen met waterpark optie dus je antwoord is neen met een gewoon base ticket mag je niet in de waterparken .
-
Waarom denk je dat ze het de Water Park Fun & More Option noemen?
-
Dus je mag niet 1 van de dagen van je gewone ticket gebruiken voor een ander park dan de 4 thema parken (MK, AK, Epcot en HS). Je moet gaan puzzelen wat het beste is om te doen: een los ticket voor 1 dag waterpark, de fun optie toevoegen, combi van minder dagen base ticket met fun opties en resterende dagen ticket en wat je allemaal nog kunt verzinnen. Waarschijnlijk is een los ticket voor BB het voordeligst. Maar je kan ook besluiten om 2 dagen waterpark te doen en Disney Quest... Hoe meer Disney, hoe beter! Maar hier spreekt de liefhebber.
-
Tja, puzzlen hoort er bij, dat is juist zo leuk aan het voorbereiden van een vakantie. Maar als je echt zo van Disney houdt, dan kies je toch voor de MYW ticket 4 dagen met fun optie. Dan kan je 4 keer naar de Disney Thema parken EN 4 keer naar de verschillende fun opties, waar de 2 waterparken het meest bekend van zijn.
-
Ah oké. Bedankt voor jullie hulp, ik ga eens even puzzelen ;-)
-
Ik denk dan het toevoegen van de Waterpark Fun and More optie goedkoper is dan een los waterpark ticket.
-
Citaat:
Ritchie
Laten we even afwachten, wat de "geleerden" zeggen :p
De geleerden wijzen gewoon naar Disney: http://disneyworld.disney.go.com/tic...ses/waterpark/
-
Bij mij werkt de link van de geleerde niet. Helaas.
-
Vreemd.. kan er gewoon op klikken :rolleyes:
-
Op klikken lukt inderdaad wel! Maar dan.... WDW heeft z'n site helemaal aangepast, ziet er weer netjes uit. Misschien heeft het daar mee te maken?
-
Vreemde site :rolleyes: In Internet Explorer krijg ik inderdaad een foutmelding:
http://i.imgur.com/52cPS.jpg
Maar in mijn default browser Chrome werkt het nog gewoon:
http://i.imgur.com/DsaXz.jpg
-
-
Probleem aankoop tickets WDW
Reeds meerdere malen heb ik getracht via de officiële website tickets aan te kopen voor WDW. Telkens krijg ik echter de melding dat de transactie niet kan doorgaan :mad: Gezien het feit dat je de kaart moet presenteren bij afhaling van de tickets is de betaling met de kaart van een ander niet mogelijk...Heeft er toevallig nog iemand dergelijke problemen ondervonden bij aankoop van de tickets? Zo ja, wat was de oplossing?
Vriendelijke groeten,
Kristof
-
Re: Probleem aankoop tickets WDW
Ik kocht vorig jaar mijn tickets bij American Estates.nl heldere site, prima prijzen in euro's die ECHT onder invloed van de koers dalen en stijgen.. ze hadden destijds ook mooie aanbiedingen
7 dagen entree voor de prijs van 5! En wat erg prettig was, was het feit dat het echt kaartjes waren en geen vouchers...
Mijn tickets voor Seaworld kocht ik bij Undercovertourist.com die tickets kocht ik in december, toen ik in februari op het adres was waar ik ze op kon halen, kreeg ik de mededeling dat ze bijna terug waren gestuurd.. ze lagen er al al die tijd....
-
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken
Ik moet zeggen dat de site van American Estates wat betreft de Disney tickets heel overzichtelijk is.
-
Bedankt voor de snelle reacties! Op de site van undercovertourist heb ik mijn andere tickets ook besteld...Echter is het zo dat zowel op deze site als die van American Estates enkel meerdaagse tickets verkrijgbaar zijn...Aangezien we slechts 1 dag Disney zullen doen is dit zonde van het geld vind ik persoonlijk...Dan nog maar even verder zoeken...
-
1-dags tickets worden ook niet goedkoper aangeboden. Pas vanaf 3 dagen wordt het goedkoper. Dus gewoon aan de poort kopen...
-
wij (twee volwassen en 1 kind van 5jaar) gaan in Juli naar Florida.
Nu ben ik aan het stoeien met tickets voor parken. We hebben 10 nachten In Orlando, nou dacht ik dat is genoeg maar kom nu toch wel een beetje in de knoei.
We hebben 9 volle dgn in Orlando maar ben bang dat de eerste al op gaat aan bijkomen van de vliegreis van de vorige dag. De 10de dag in orlando gaan we verder richting Sarasote en daarna weer verder dus heb 8 dagen in Orlando. Nou is het zo dat we helemaal Disney gek zijn en dus de 4 parken bezocht gaan worden met evt nog waterparken.
Ook wilde we nog naar het Kennedy spacecenter en naar Seaworld. Natuurlijk wilde ik het geld ook laten rollen in de malls maar ben bang dat ik dat toch verderop in de reis zou moeten plannen.
Help! wie kan me wat tips/opmerkingen geven om me verder te helpen?
Groetjes Angela
-
@P9ol; dit wordt lastig, de een zegt benut elke minuut de ander zegt neem rust genoeg. M.a.w. je zult verschillende adviezen krijgen en daar zul je uit moeten filteren wat voor jullie het best is.
Mijn persoonlijke advies zou zijn, koop een 4 dagen MYW ticket met water & fun optie. Dan kun je 1 keer naar elke thema park en daarnaast nog 4 keer naar de verschillende fun opties.
Vaak zijn er aanbiedingen van 4 dagen voor de prijs van 3 of 5 dagen voor de prijs van 4. Onze ervaring is, dat je met 4 dagen thema park en daarnaast nog eens 2 keer naar een water park al weer 6 dagen verder bent. JE hebt een kind bij je van 5 jaar, die gaat echt moe worden van alle drukte en de warmte. Je zult dus keuzes moeten maken of je 's ochtends vroeg gaat of 's middags en door in de avond. In de hitte de hele dag lijkt mij niet ideaal. Wij hebben dat niet gedaan. Ik zou lekker zorgen dat je in de ochtend voor opening bij het park bent en dan rond een uur of 2 - 3 weer naar hotel/villa om lekker bij te komen zodat je volgende dag weer het volgende thema park kan doen.
Maar nogmaals, je zult ook andere adviezen krijgen waar ook weer wat voor te zeggen valt.