Dat "eten" zal je dan ondertussen moeten doen...
Want 2:13 is genoeg, maar niet om ook nog eens te gaan eten...
Afdrukvoorbeeld
Dat ligt er geheel aan hoe je gaat eten, een snelle hap is zo gedaan op een vliegveld. Wij redden het ook met onze zoon van 6 erbij om te eten in die tijd tussen de vluchten. Alleen kan je niet even uitgebreid gaan zitten maar bij een subway o.i.d. ben je zo weer klaar om naar de volgende gate te gaan.
Uiteraard ben je een beetje afhankelijk van de immigratie en hoeveel tijd je daar kwijt bent.
Op "een" vliegveld wel... maar niet op Dulles... :D
We gaan eten op Dulles... word er geschreven... dat is niet even een snelle hap pakken... :mrgreen:
oké, aangezien hier toch goede commentaren staan over USAreizen.de, heb ik onze wagens nu ook via die site geboekt...De Mustangs bij Hertz waren uitverkocht dus nu proberen we het via Dollar. Die naam zegt me wel iets al is het de eerste keer dat we die maatschappij nemen (vorige keren Alamo en Hertz genomen)...die zitten toch ook gewoon in de luchthaven van Miami neem ik aan?
nog een vraag over dollar heeft het platin pakket bij dollar dezelfde dingen als een super inclusif bij usa reisen zoals een volle tank ? En waarom kan je bij dollar.de niet het volledige bedrag betalen er schiet nog zo een 8 euro over die je ginder moet gaan betalen .
Mijn vriend is er niet gerust op dat we van alamo naar dollar gaan en heeft een bevestiging nodig ;D
@cindy74, je vriend hoeft zich niet druk te maken omtrent Dollar, wij hebben daar tot op heden betere ervaringen mee dan met Alamo. De auto's bij Dollar zijn altijd in goede staat terwijl wij in het verleden al vele malen probleem auto's van Alamo mee kregen.
En nu moet ik eerlijk zijn dat ik gewoon een goede auto mee wil zonder dat het stuur trilt, de auto naar links of rechts gaat als ik het stuur loslaat e.d.
Maar bij Alamo schijnt dat erg moeilijk te zijn als wij daar huren terwijl we bij Dollar altijd een perfecte auto mee krijgen.
Overigens moet je je wel even aanmelden als Dollar Express lid via hun site dan kan je meteen doorlopen naar de garage en je daar bij de kiosk melden (wel even je nummer uitprinten) en hoef je niet op de luchthaven in de rij te staan.
En als je via Dollar.de Platinum huurt is het pakket hetzelfde op 1 dingetje na, dat ging erom dat op sommige verhuur locaties de schade aan de bodem, ... niet waren verzekerd. Echter is er navraag gedaan, staat een paar pagina's terug, en daar bleek dit allemaal geregeld te zijn door de CDW verzekering als ik het me goed heug.(Zie link onderaan)
Ik heb de auto deze keer ook via Dollar.de gehuurd en er waren nog meer Florummers die dat gedaan hebben omdat Dollar.de goedkoper was dan USAreisen.de.
En die paar euro daar is de luchthaven tax, blijkbaar hebben ze geen zin om dat vanaf hier over te maken of zo. Maar die paar dollar is toch het probleem niet?
* http://www.floridaforum.nl/showthrea...=10624&page=57 bericht 566
^^^neen dat is geen enkel probleem maar word dat dan direct van je visa afgehaald als je je aanmeld indien je een express kaart hebt .
De prijs is nu bij dollar 388 euro en bij usa reisen 466 euro das een enorm verschil .
En als we het platin pakket nemen komt er ginder niets meer bij en we mogen hem dan gewoon met een lege tank inleveren?
bedankt om je reactie
Als je in de parkeergarage staat kun je onmogelijk beoordelen dat een auto last heeft van een trillend stuur, danwel
dat de uitlijning van de voorwielen niet goed is. Overigens geldt voor alle verhuurbedrijven op Orlando dat een groot
gedeelte van hun huurders ( uit de UK dus ) niet gewend zijn om in een auto te rijden met het stuur links met als gevolg dat ze regelmatig (hard) een stoeprand aan de rechterkant zullen raken en dus de volgende huurder van de
auto dit op die manier zal merken...
Heb overigens al 14x bij Alamo gehuurd en maar 1x een technisch probleempje gehad. ( voorwielophanging )
Dit was zelfs bij een fonkelnieuwe Ford Escape met maar net 500 miles op de teller dus hoogstwaarschijnlijk een fabrieksfoutje maar werdt zonder probleem omgeruild voor een andere fonkelnieuwe Chevvy Equinox :-\"
Groetjes,
Pieter
Onder "eten" verstaan we op een vliegveld een snelle hap. Een broodje o.i.d. Ik moet gewoon wat in mijn maag hebben. Anders word ik stikchagerijnig met alle gevolgen vandien. Bovendien tijdens de binnenlandse vlucht naar Orlando krijgen we ook helemaal niks. Vandaar.
Voor de rest zien we wel hoe het loopt en hoe snel of hoe langzaam het gaat.
In elk geval bedankt voor jullie meedenken.
Groetjes Wilma.
Tijdens de overstap eten wij ook meestal wat of we kopen een broodje voor 'onderweg' op de binnenlandse vlucht :sun:
Superlekkere broodjes bij Potbelly, bij C1 op IAD. Daar is altijd tijd voor :-)
Maar nu opeten dat broodje, we gaan weer verder met "Auto huren".
@Cindy74, de volle tank is inclusief en de lege tank terugbrengen ook. ;-)
@Penpe, wij hebben het voor elkaar gekregen in 3 weken 5 verschillende auto's te rijden van Alamo, dat was dan ook de druppel aangezien het niet 1 vakantie lukt om 1 auto te rijden als we bij Alamo huren. Wij zullen wel net pech hebben of zo met die auto's.
Meestal merk ik het al nadat we net de garage uit zijn bij Alamo en dan is het direct het rondje rijden en weer inleveren. Ook al meerdere keren auto's aangetroffen met onvoldoende bandendruk, service lampjes die gaan branden als we de auto net een paar dagen mee hebben .....
En bij Dollar hebben we nu na iets van 9 weken auto's huren welgeteld 1 auto omgeruild omdat er een gordel spanner stuk ging tijdens het gebruik. Verder geen brandende service lampjes en bandenspanning lampjes gehad bij Dollar.
Maar zoals gezegd, velen hebben geen ellende met Alamo, wij helaas wel.
Bandenspanning verhogen is iets wat ik altijd standaard doe bij de 1e tankbeurt met de huurauto, dit om de meestal belabberde wegligging enigszins te compenseren.
Het oplichtende check-engine lampje geeft alleen maar aan de 1e servicebeurt eraan zit te komen, niets spectaculairs dus tenzij dit wordt begeleid door dat bekende 'pingeltje' dan is er echt iets serieus mis :roll:
Groetjes,
Pieter
Het is maar hoe je er zelf mee omgaat, ik hou niet van een auto waar lampjes de hele tijd in branden en het geeft mij geen goed gevoel. En waarom kan Alamo de auto niet afleveren zonder brandende lampjes en Dollar wel???
En als een service lampje gaat branden als je de auto net 3 dagen mee hebt en er nog 18 dagen mee moet rijden dan lever ik hem in. En bij sommige auto's inderdaad dat irritante piepje als je de auto dan weer aan zet.
Maar als het jou niet stoort mag je er van mij lekker mee rijden, ik doe dat dus niet. :-D
Wat ik doe als het Service lampje gaat branden?
Ik ga terug naar Alamo en krijg (of kreeg tot nu toe) elke keer een nieuwe auto mee in vergelijkbare of hogere klasse. Eentje waarbij het lampje niet brandt. :-)
Tsja, Jeroen rijdt terug, Pieter rijdt door. Alamo is zeer soepel, vind je zo'n lampje niet prettig, dan nemen ze de auto terug en krijg je ' iets" anders. Dat antwoord krijg je ook als je het sevicecenter belt.
Je ziet zelf wat het voor hun goodwill doet als je iets extra's krijgt. To keep the customer satisfied, give him more than he expects.....:-\"
Als zo'n 'probleem' zich tijdens de laatste dagen vd huurperiode zou voordoen zou ik er misschien mee door blijven rijden
( na checken olie en koelvloeistof ) en probleem melden bij inleveren van de auto.
( Daar zit denk ik de kneep, bijna niemand meldt probleem bij inleveren :roll: )
Indien het probleem echter al aan het begin van de huurperiode zou zijn dan kies ik er uiteraard wel voor om de auto om te ruilen.
Mvrgr,
Pieter
Ik ga het deze keer proberen om het met één auto te doen, maar kan niks beloven :lol:
Ook weer van Alamo, maar in Oktober gaan we voor Dollar(.de :-)), dat even aanzien.
Ik doe de huurauto altijd met National!
Geen wachtrijen (zelfs voorrang op Alamo)... en écht prima service... :D
En dan deze
Dus je gaat eerst eten in de Food court om de wachtrij te ontlopen en daarna naar National omdat daar toch geen wachtrijen staan en je voorrang krijgt op de mensen die bij Alamo hebben gereserveerd. :?
Ik heb nooit gezegd dat ik de wachtrijen ontloop...
en dat schrijf ik ook niet...
Nee, ik ga eten om m'n honger te stillen...
En als ik terugkom op de car-rental level staat er haast geen rij meer bij Alamo...
Die zit er naast weet je nog??? (vast wel)
ik heb even een vraagje.Wij komen aan op 8 april om 18 uur in Orlando.
Nu staat op mijn overzicht van de huurauto van hertz dat de locatie van de autoverhuur mogelijk gesloten is en dat ik dan contact moet opnemen met het autobedrijf voor meer info.Weet iemand hier meer over?
so, vandaag geboekt... ford escape (of iets gelijks dan toch), voor 13 dagen 325 euries bij alamo, ik ben tevreden!
Er valt geen pijl op te trekken, de vorige keer was ik binnen 5 minuten aan de beurt bij Alamo, maar de allereerste vakantie stond ik een uur in de rij. Gewoon gaan staan of zoals Corrus doet, wat eten in een foodcourt.
ALLE Orlando airport verhuurbedrijven zijn tegenwoordig "In-airport" d.w.z. je hoeft niet meer met een busje...
Of wordt dat niet bedoeld...
Vandaag stonden er NUL personen in de rij bij Alamo, en 8 mensen om die te helpen.
Alleen stonden er ook NUL Fullsize SUV's. Dus misschien moeten we nog ruilen :-)
De auto staat niet in de terminal op MCO hoor, anders was het daar wel heel erg vol. De auto's staan in de parkeergarage tegenover/naast de terminal. :razz:
Simpel de deur uitlopen, oversteken en je bent er.
dat zal wel lukken.Bedankt
^^ vanwaar ben jij illy wij vertrekken op 7 april sorry maar effe offtopic
De laatste keer dat wij een auto huurde was bij Dollar. Nooit eerder gedaan (meestal Herz). Het was wel grappig dat we gewoon naar de garage konden lopen en er zelf een uitzoeken.
(uiteraard wel in de klasse die je gereserveerd had)
Het was in Orlando Airport, je hoeft nu niet meer met busjes. Je steekt vanuit de bagagehal direct de straat over de parkeergarage in!
Niet echt een klacht over Dollar, maar de auto's zijn wel wat ouder dan bijv bij Herz en hebben meer miles op de teller.#-o
Wij hadden een Hyundai Sonata met meer dan 50000 miles op de teller.
Het was verder een prima auto maar voor "huur begrippen" een oude bak!
Volgende keer weer Herz!:)
Dat zijn zeker een hoop miles, dat heb ik zelf nooit meegemaakt bij Dollar. Wel waren de auto's in 2009 allemaal wat ouder dan normaal bij Dollar. Maar ik denk dat bij veel maatschappijen de auto's wat langer mee moesten gaan ivm de crisis.
Zoveel mensen zoveel ervaringen zullen we maar zeggen.
De crisis :twisted: zou best wel de oorzaak kunnen zijn, dat dacht ik ook al.
Dit was in dec/jan 10/11. Ik ben benieuwd wat het in april wordt...dan hebben we weer Hertz.:grin:
Dan is bij Alamo de crisis voorbij. De Tahoe is net 5 weken oud, met 5K miles op de klok.
Waar omgeruild??
Car Care?? of Airport...
Airport. Carcare (ook al eens geweest :mrgreen:)heeft maar een heel beperkt assortiment. Heel veel minivans.