Al die parken liggen nog al een eindje uit elkaar en hebben allen een eigen parkeerplaaaaaats en ingang, met kassa :-)
Je kunt/moet dus per park een kaartje kopen, of een parkhopper nemen.
Afdrukvoorbeeld
Al die parken liggen nog al een eindje uit elkaar en hebben allen een eigen parkeerplaaaaaats en ingang, met kassa :-)
Je kunt/moet dus per park een kaartje kopen, of een parkhopper nemen.
Disneyworld bestaat uit 6 gebieden waar je apart voor moet betalen, te weten MK (Magic Kingdom), Epcot, MGM (studio's), AK (Animal Kingdom), TL (Typhoon Lagoon, waterpark) en BB (Blizzard Beach, waterpark).
Verder zijn er nog gratis dingen, het voornaamste is natuurlijk DD (Downtown Disney, vermaak en winkelcentrum)
Omdat al deze gebieden nogal ver uit elkaar liggen, is er het Disney Transport systeem, met 2 monoraillijnen, heeel veel buslijnenen, bootjes etc.
Ieder gebied heeft zijn eigen ingang en P-terrein.
Hopelijk heb je iets aan dit antwoord, en geeft het een idee wat je er tegenkomt.
Overigens heb je natuurlijk ook nog de niet Disney parken, zoals Universal (2x), Seaworld, Wet & Wild en in Tampa Bush Gardens.
Wil je alles zien en doen? Trek dan minimaal een maand uit voor Orlando, en wees niet teleurgesteld dat je na afloop nog de helft niet hebt kunnen doen.
Eric
Is het mogelijk om je vliegticket EN Disney hotel in 1 te boeken? En zo ja: waar is dat dan het voordeligst? Ik schik toch wel van de prijzen op de Disney site zelf voor de hotels die ze aanbieden...:o Zijn er site's die het goedkoper aanbieden dan Disney zelf(weet dat er voor de tickets wel site's bestaan dus misschien ook voor de hotels?)
En wat is de voordeligste periode om naar Disney World te gaan?? Oktober??
Alvast bedankt!!
Ik dacht dat je een hotel buiten Disney zocht?
Combireizen vind je bij de grote reisbureau's, maar zijn veel duurder.
Zelf vlucht + hotel + auto boeken is het voordeligst.
Reken voor 2 weken op minimaal 2000 euro per persoon.
Eric
Ik hou alles nog open, maar nu ik die prijzen hoor ga ik er wel vanuit dat het inderdaad buiten Disney World gaat zijn.
In april ben ik ook geweest, ook in een hotel buiten Disney World. Maar daar hadden we het nadeel dat het hotel je brengt met een busje, maar je moet voor 10 uur savonds weer terug zijn. Ze willen dus niet tot 12 uur wachten(dan is het park gesloten). Is dat bij ieder hotel, of heb ik gewoon pech gehad met dit hotel?
Hallo,
Ik kon bij Exit reizen een kamer voor 75 Euro per nacht boeken dan sliep je in de goedkoopste Disneyhotels. Misschien dat je bij hun kan informeren.
Wij hebben geboekt bij American Vacations voor 4 personen (27 juli-11 aug) vlucht (Martinair) Hotel Disney's Pop Century, mid size auto & Magic Your Way Ticket incl. Park Hopper, Water Park Fun & More (10 + 6) voor 6000 euro. (excl. reis/annuleringsverzekering & eten)
Bij Oad kun je kiezen uit diverse vluchten,Disney hotels en gewone hotels,en de tickets.
Vorig jaar gedan en prima bevallen
D-reizen heeft ook de combinatie ticket met disneyhotel.
Jackie