Ik denk niet dat het een probleem is. Stel dat je door je vliegtuigmaatschappij op het laatste moment wordt omgeboekt kan je eea ook niet meer veranderen.
Afdrukvoorbeeld
Ik denk niet dat het een probleem is. Stel dat je door je vliegtuigmaatschappij op het laatste moment wordt omgeboekt kan je eea ook niet meer veranderen.
Je kunt makkelijk inloggen en op de bewerkingspagina kun je ook vluchtnummer wijzigen. Wil je daarna een nieuwe print dan krijg je echter alleen de toestemming met daarop het aanvraagnummer, niet zoals je 1e print waar alles op staat, maar dat maakt verder niets uit (sommigen nemen zelfs helemaal niets mee).
Man is inmiddels ook goedgekeurd!
Komt er nog een bevestigingsmail?
En ik hoef de papieren niet mee te nemen toch, ze pakken toch je paspoort en zien dat je geregistreerd ben?
Neen, je krijgt géén bevestigings e-mail.
Hallo allemaal,
Wij vliegen op 30 april naar Florida en volgende week kan ik de paspoorten van mijn twee kinderen ophalen. Dan wil ik alvast de ESTA formulieren invullen maar we zijn nog niet bekend met het adres waar we verblijven (alleen het park , Hampton lakes). We hebben de villa geboekt bij Americanetates en hebben deze gegevens niet ontvangen , en ik verwacht ook niet dat we deze voor die tijd ontvangen. Kunnen we het formulier dan wel invullen.
Ja hoor. Het is geen kwestie van kunnen, maar moeten. Het invullen van ESTA is immers niet vrijblijvend, maar verplicht om toestemming te krijgen om te mogen reizen.
De vluchtgegevens en adresgegevens zijn nog niet verplicht. Je wordt slechts verzocht om deze in te vullen. Je gebruikt de adresgegevens van Hotelbeds die je van AE krijgt (of hebt gekregen): 6365 Irlo Bronson Memorial Hwy. 34747 Kissimmee. Dit adres gebruik je ook op het verplichte groene I-94 formulier dat je bij Immigrations moet afgeven.
De douane staat hier los van. Zoek anders even op dit forum op Customs en op Immigrations en je vind vast veel onmisbare informatie. Vraag in de bestaande topics eventueel gerust om meer info, maar hier gaat het om ESTA.
Hier vind je een voorbeeld van de formulieren waar je mee te maken krijgt als je door Customs and Immigration gaat.
Zorg dat je vooraf bekend bent met de procedures. Ze zijn niet zo lastig als het lijkt en het voorkomt dat je daar een aantal malen blij in de rij mag gaan staan, net zo lang tot je je zaakjes voor elkaar hebt.
Dus met de ESTA ingevuld, moet je ook nog een aantal van die formulieren in het vliegtuig invullen?
Ja tot nu toe helaas nog wel.