-
Re: Internet in villa
Je kunt ook vaak bij Denny's gratis internetten.
Maar goed, wij hebben vorige keer een lokale provider opgezocht (in Nederland al). Vlgs mij heet het toastnet. Je kunt dan lokaal inbellen. Dat lijkt mij de beste optie. Wel een snoer meenemen om te verbinden met de telefoonverbinding van je villa.
Het ging bij ons prima!
Groetjes,
Joontje
-
Ik heb ee kabeltje gekocht bij de Wal*Mart en via inbel verbinding gemaakt vanuit onze villa die geen internet bood.
Ik had thuis al de benodigde zaken op mijn lapto gezet, da's we
-
Het zal vast wel werken, met free local calls, maar is wel errrrrrrg traaaaaaggggg.
Wij hebben het ook een paar keer noodgedwongen zo gedaan, maar selecteren nu bewust een villa met minimaal highspeed internet, bij voorkeur wireless.
Lekker surfen bij de pool, met een cocktail binnen handbereik, that's life as it is ment to be.
-
Ik zit zo 's te denken, Floridavrienden. Tegenwoordig is internet (wifi of DSL) zo normaal dat velen het ook op vakantie zouden willen gebruiken. Ikzelf ben daarop geen uitzondering. Lijkt het jullie daarom een goed idee om op dit forum een lijst met villa's en hotels met gratis of betaald internet te gaan bijhouden, gebaseerd op eigen ervaringen? En dan bedoel ik internet in de villa en in de hotelkamer want dat is natuurlijk de meest comfortabele oplossing. Helaas kan ik zo'n lijst niet zelf starten want ik heb nog nooit een dergelijke villa of hotelkamer gehuurd. Als we zelf zo'n lijst bijhouden hoeven we geen uren te spenderen om alle verhuursites te doorzoeken. Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
-
Kijk om te beginnen eens op de site van Expedia. daar wordt bijna altijd verteld of een hotel internet beschikbaar heeft. Ook de site van de hotels zelf zijn een bron van wijsheid op dit gebied.
Het lijk me verspilde webruimte hier om een lijst van hotels te maken hier terwijl de informatie gewoon beschikbaar is.
Villa's weet ik niet dus dat is misschien wel zinvol.
-
-
In principe zou je dat kunnen vinden op VRBO, Villas2000, Orlandovillas, allen .com en nog veel meer van die websites.
Op die manier zoeken wij altijd "onze" villa's, want ook voor ons is dat een must.
Dus zijn we net weer terug uit een villa met werkelijk supersnel draadloos internet :-)
-
Re: Internet
Wij hebben via Home away.com een villa geboekt, de meeste vermelden wat er te vinden is in hun huis , zie voorbeeld
http://www.homeaway.com/vacation-rental/p192034
-
Re: Internet
Als je eenmaal van supersnel wireless internet hebt geproeft terwijl je aan je biertje naast het zwembad zit in de avonduren met een graadje of 25.. dan wil je echt niet anders meer :wink:
Mijn eega zat pakweg 10 uur na aankomst in de vroege morgen met de laptop op schoot aan het zwembad te internetten, skypen, mailen en secondlifen..
De villa was voorzien van Brighthouse Road Runner pakket met 7 mbps download, 54mb wireless access. Daarnaast 52inch HDtv met tig kanalen.. en pay per view voor bijvoorbeeld WWE (worstelen)
Lekker hoor !
-
Wifi access in Florida
Hoi,
Ik heb een beetje onderzoek gedaan voor wifi access in florida.
Gezien ik daar niet opgezadeld wil worden met hoge roaming kosten voor mijn 3G verbinding ben ik op zoek gegaan naar de mogelijkheden.
Sommige hotels bieden het aan voor een redelijke prijs of gratis maar dat is niet altijd het geval.
De meest betaalbare opties in mijn ogen zijn:
Fon (kan access passes kopen voor redelijke prijzen, maar niet veel hotspots in Florida).
En Boingo http://www.boingo.com , via boingo krijg je toegang tot heel veel hotsport over de hele wereld en dus ook in Florida.
Bv. bij alle McDonald’s en die zitten natuurlijk op elke straathoek.
Boingo kost 7 dollar per maand en de eerste maand is zelfs gratis, je zou dus na je vakantie dus zelfs op kunnen zeggen en dan heb je gratis toegang.
Anyway, ik wou het nog effe melden.
Greetz!