twee keer eerder met exit geboekt. goede service, ook meedenken en vragen beantwoorden die je evt tussendoor hebt geen probleem . volgend jaar weer
Afdrukvoorbeeld
twee keer eerder met exit geboekt. goede service, ook meedenken en vragen beantwoorden die je evt tussendoor hebt geen probleem . volgend jaar weer
2 jaar geleden een Best of USA reis bij geboekt, geen problemen gehad alles goed geregeld en goed contact met Exit.
Enige minpunt, kennelijk willen ze gebruik maken van hun succes want ze worden snel duurder.
Dezelfde reis in dezelfde periode, die ik 2 jaar geleden bij Exit geboekt had is inmiddels
220 euro pp duurder. 220 Euro in 2 jaar, daar kan geen inflatie tegenop, dat is wel een beetje jammer.
Ik denk dat vooral de vliegtickets een stuk duurder zijn geworden. En daar kan Exit natuurlijk ook niks aan doen.
Voor hoeveel personen gaat het om? En is die 220 euro duurder dan in totaal of pp ?
zoals in m'n bericht vermeldt is dit pp,
Zou kunnen dat de vliegtickets duurder zijn geworden, alhoewel ik 220 euro in 2 jaar wel veel vind. Of exit daar wat aan kan doen? Slimmer inkopen :),
Zelf maar beter proberen te doen dan ;)
Gewoon ALLES is duurder geworden... die 220 euro kun je niet zomaar vermenigvuldigen met 5.
Want vaak komen er allerlei kortingen overheen...
En onder ons gezegd... 110 euri per jaar voor een complete reis is écht niet veel...
En dat heeft niets te maken met gebruik maken van hun "so called" succes.
Iedereen wil het liefst prijsverlagingen en dat is onterecht...
Reizen naar de VS is duurder geworden... maar meer door de kosten van het vervoer er naar toe... En dat komt beslist niet voor de bedrijven die ze verkopen...
Het lijkt erop dat Exit actie gaat voeren voor Kerstreizen:
http://www.exit-reizen.nl/reizen/flo...kerstreis.html
Het LIJKT alleen maar zo...
Ik moet de eerste nog tegenkomen die tegen deze prijs kan boeken...
Vertrek VANAF 25 december (1e Kerstdag) leuke Kerst in Orlando e.o..
1 Hotelkamer voor 4 personen en een intermediate voor 4.
Knaapje