-
Re: Autohuur: Hertz
Ik vind de code niet echt interessant. De code van de ANWB 504224 levert aanzienelijke beter prijzen op in de periode (27 okt - 17 nov) die ik gekeken heb.
Bij een Full size SUV geeft code 749356 een prijs van usd 1360 en bij code 504224 een prijs van eur. 864
-
Ik ben Gold member van Hertz, je krijgt deze status bij een aantal verhuren per jaar. Soms hebben ze een aanbieding waardoor je direct de status van goldmember krijgt. Ik heb mij toen via ANWB aangemeld voor de #1 member en kreeg dus een upgrade naar gold. Het is echt super, je komt aan op Miami, pakt de bus naar de verhuursite en je kunt gelijk naar de garage lopen alwaar je auto met sleutels in het contact en achterklep open op je staat te wachten.
even je cc laten zien bij de uitgang samen met je contract en rijden maar.....
-
Ik ben momenteel alle sites/verhuurbedrijven/kortingen etc aan het vergelijken; maar de korting van de ANWB springt er flink uit ! Het prijsverschil ligt tussen de 60-150 euro. Hertz met ANWB korting wordt dus onze leverancier voor 2012 ;D
-
Heb je ook al gekeken op uscarhire.co.uk. of carrentalagency.com. Deze site zijn voor Florida over het algemeen nog goedkoper dan de Hertz met de anwb code.
-
@Ebelix,
uscarhire.co.uk is duurder dan Hertz/ANWB (niet veel, maar toch !)
carrentalagency.com kan ik niet openen, volgens mij bestaat deze site niet meer (?)
-
Oeps foutje. Dat moet carhireagency.com zijn.
-
Vandaar dat ik het niet kon vinden ;D
Maar ook dit bedrijf is (zonder coupon) niet goedkoper dan Hertz/ANWB. Die goede, oude, trouwe ANWB toch !
Kan het ook kloppen dat carhireagency auto's verhuurt die al een aantal jaren oud zijn? De Ford Freestar staat erbij maar ik dacht eigenlijk dat deze al wat jaartjes niet meer werd gefabriceerd.
Bedankt voor de tips, het is het kijken altijd waard :D
-
Nee hoor. Ze zijn een tussenpersoon voor de grote verhuurders. Ze hebben niets met de vloot te maken. Je moet wel goed de voorwaarden van Hertz en de andere aanbieders vergelijken. Bij carhire agency is vaak de 2e bestuurder gratis terwijl je bij Hertz die apart moet betalen. Ook moet je bij Hertz direct betalen en bij Car hire agency pas vlak voor vertrek.
Naar welke type auto ben je aan het kijken? Bij de Full size SUV is car hire goedkoper dan Hertz met ANWB.
-
We kijken naar een Minivan. De vorige keren is dat ook goed bevallen en voor ons gezin met 3 tieners ruim genoeg. Een SUV heeft vaak geen 3 volwaardige zitplaatsen maar een "verhoging" in het midden als 3e zitplek.
Ik zag overigens dat je via de ANWB direct een upgrade kan krijgen naar 1ClubGold. Wel lekker idee om zo door te kunnen lopen. Vorig jaar hebben we lang in de rij gestaan bij het verhuurbedrijf :-( (overigens was dat Alamo)
-
Aangezien de prijzen aan het stijgen waren, zojuist maar alvast een auto gehuurd. Samen met de ANWB korting en gratis upgrade naar Gold 1.
Grappig, nog zo veel maanden te gaan en toch al zo veel geboekt voor deze vakantie !