Ik heb hem inmiddels gewonnen voor een zeer aantrekkelijk bedrag.:DMoet alleen nog even uitzoeken hoe dat zit met die shutlebus. Wij vliegen nl om 6.00 al.
Afdrukvoorbeeld
Ik heb hem inmiddels gewonnen voor een zeer aantrekkelijk bedrag.:DMoet alleen nog even uitzoeken hoe dat zit met die shutlebus. Wij vliegen nl om 6.00 al.
Interessant! Zou met Schiphol taxi gaan, kost EUR 57 voor een retourtje. En mijn auto zou dan tijdens mijn vakantie bij mijn automonteur staan, en APK gekeurd worden. Maar dit is ook aantrekkelijk. APK kan altijd later nog ;-)
Met je eigen auto is het toch even fijner, vooral terug. Niet hoeven wachten op de taxi, en met een beetje pech nog andere mensen eerst thuis moeten brengen.
Ik heb deze aanbieding voor 50€ gekocht(inclusief kosten vakantieveilingen.nl).
Logeer in het Mercure hotel de dag voor ik vertrek, mag mijn auto max. 3 weken laten staan, dus ik ben zeer tevreden :)
€ 50.00 inclusief kosten vakantieveilingen.nl. Mercure hotel.
Vakantieverblijven.nl??
maar 50€ vind ik een leuke prijs voor 2 personen, met heen en terug shuttle :)
vakantieveilingen.nl moet het zijn, *&^%# Ipad met spellingscontrole.;)
had hem gisteren ook al gezien en aangezien we graag weer overnachten in A`dam voor onze vlucht...maar jammer helaas, precies op `onze` dag zegt de kalender NIET beschikbaar :(
Aan het begin van de dag waren alle data nog vrij. Maar op een gegeven moment raken sommige dagen vol, voornamelijk rond de Meivakantie en in de zomer.Citaat:
had hem gisteren ook al gezien en aangezien we graag weer overnachten in A`dam voor onze vlucht...maar jammer helaas, precies op `onze` dag zegt de kalender NIET beschikbaar