Re: Dollars: Wisselen? Goedkope bank?
Da's wel vaker ter sprake gekomen. Ieder maakt zijn eigen keuze daarin. En dat is een andere discussie. En een ander onderwerp op het forum.
Dit topic is voor degene die wel contante dollars mee wil nemen en die zo gunstig mogelijk wil aanschaffen in NL/BE.
@ knaapje,
Krijg jij je loon dan niet in een envelop mee ;-)
Dat zijn degene die contant met grote coupures betalen in de supers. :sun:
Kreeg ik maar loon....:mrgreen:
Weet iemand toevallig of je in Orlando (of in Nederland) op het vliegveld bij een bank Thaise Baht kan inwisselen tegen Dollars?
Ik heb nog 9000 Bahtjes liggen van mn vakantie vorig jaar, omgerekend zou dit ongeveer 230 dollar zijn. Zou een leuk extra zakcentje zijn :p
Bij banken kan je normaal gesproken geen vreemde valuta wisselen in de US.
In de Outlet malls Prime en Premium heb ik wel booths gezien van "geldhandelaren", die allerlei soorten geld wisselen naar en van US dollars.
Of er ook bahts bij stonden weet ik niet.
Gewoon meenemen en proberen.
Knaapje
Wie zou er voor mij even willen nagaan welke koers Rabo op dit moment hanteerd. (hebben zelf ABN maar misschien de moeite waard om bij rabo een rekening te openen)
Ik heb al even op de site gezocht maar kan de juiste infomatie niet vinden. Wij hebben nog zo'n 6500 dollar nodig en Pott waar wij normaal geld wisselen is op dit moment niet echt gunstig 122.7.
Ik heb inmiddels begrepen dan cashback in de supermarkt de meest voordelige optie is maar aangezien dat max 50$ per keer is schiet dat voor ons niet echt op. (2 volw+ 4 kids)
Hey,
Ik heb even voor je gekeken op mijn account. De koers staat momenteel bij rabobank als ik het wil bestellen op 1,20.
Greetz
Ik heb begrepen dat ABN Amro geen dollars meer heeft op de districts kantoren, maar dat je ze moet wisselen op Schiphol. Kan dit bij een andere bank (RABO) nog wel of is dit allemaal veranderd. Bij GWK kan het nog maar daar is het niet echt aantrekkelijk.
Graag jullie reactie?