Re: Mini guide voor de iphone
Voor alle iphone gebruikers een must have
Net nog 2 miniguides gedownload.
1 animal kingdom
2 hollywood studios
Vanaf nu kan iedere iphone bezitter alle disney parken in orlando en californie downloaden.
open itunes
mini guides intikken in de zoekfunctie ( rechts boven)
vervolgens bij programma's op bekijk alles klikken
effe zoeken, en je zult ze vinden......
Pascal
Re: Kopen van een nieuwe digitale camera
't is heel moeilijk te weten wat je er precies van verwacht natuurlijk. Persoonlijk ga ik voor een spiegelreflex mijn nikon D50 daar ben ik heel blij mee, maar ja mijn man gaat weer voor de canon S serie. En dan heb je weer een ander die voor de hele kleine camera's gaat zoals jij hier neerzet.
Misschien heb je wat aan onderstaande link, dat zijn allemaal foto's gemaakt met de canon powershot A580
http://www.flickr.com/cameras/canon/powershot_a580/
Dennis_Diana, de Powershot A580 is gewoon een simpele point & shoot camera. Je kan er aardige foto's mee maken. Veel mooier dan met de gemiddelde telefoon. Filmpjes zou ik op 320x240 maken ivm dat je dan 30fps hebt. De rest is 20fps en komt dan schokkerig over omdat we met onze ogen 25fps kunnen zien.
Maar wil je echt mooie foto's dan moet je een digitale spiegelreflex camera kopen met een extra lens. Kost wel heel wat meer geld en je moet de tas overal mee naartoe zeulen, terwijl je veel camera's zo in je broekzak propt (even deze A580 daargelaten want zo te zien is dat een flinke).
Het is maar net wat je zelf wilt... afgelopen jaar ging m'n broer mee die heeft ook een digitale spiegelreflexcamera en daar schiet je echt supermooie plaatjes mee vergeleken met mijn Sony point & shoot W55 fotocamera.
Kijk bijv. eens naar de foto's van Natasja L in het *New York foto's* topic. Wil je dat met een point & shoot camera dan moet je heel wat instellingen veranderen en dan nog hopen dat het lukt.
Absoluut, de A580 is ook gewoon een point & shoot geval waar je er tientallen van hebt.. niets 'speciaals' ofzo wat hij kan. Daarom ook de hele goedkope prijs.
Maar mooiste blijft natuurlijk de DSLR camera... alleen moet je die wel overal mee naar toe zeulen of een pakezel vinden. Michael66 heeft een leuke normale point & shoot die ook waterbestendig is.. leuk voor in de waterparken.
Yup! De Olympus mju 1030, perfect. Heeft beeldstabilisatie en 10mp beelden. Waterdicht tot 2,5 meter en schokbestendig. Heerlijk apparaatje.
Kijk maar eens op mijn reisverslag van zomer 2008.
Hé, bedankt voor de snelle reacties (en :oops: sorry dat ik dit keer de zoekfunctie was vergeten om bij dit onderwerp aan te sluiten..). Waterdicht is idd ook een erg mooie en handige functie! k Denk dat ik dáár idd maar eens voor ga kijken!!
En wat betreft de foto's van Natasja....... ik weet zeker dat als IK met haar camera foto's zou maken en zij met de A580, dat die van háár er dán toch ook nog echt uitspringen hoor!! (want ik heb niet de illusie dat een dure camera mij automatisch leert foto's maken..) En gesleep met een extra fototas is idd niet echt waar ik op zit te wachten.
Die van Michael kost nu nog ong. 250 euro... wel wat handzamer nog dan die Canon A580, want die past echt niet in je broekzak. Bij de Walmart ben je ong. 175 euro kwijt voor de Olympus 1050 versie (incl. state-tax). Maargoed, dan geen garantie en je hebt een Amerikaanse stekker aan je oplader. Ik vermoed wel dat de lader 220v aan kan. Keuzes... keuzes.... :)