-
Re: Auto huren
autohuren bij priceline werkt ook !!!betaal voor een compact 4d bij Alamo nu 16 usd per dagtaxes 9,63 usd is samen 25,63 usd per dag oftel 19,27 euroophaal locatie Fort Lauderdalereturn locatie St Petersburg ben benieuwd welke verkooptrucs de Alamo boys nu weertevoorschijn gaan halenn bij de pick/up
-
En welke verzekeringen zitten er dan bij, of is dit kale rent.
Vlg's mij kom je je ter plekke nog aan het bij verzekeren. Zou dit toch even navragen als ik jou was. Als je je nog moet bijverzekeren, wordt het waarschijnlijk duurder dan een auto huren in Nederland of duitsland. Hier hebben we mogelijkheden genoeg.
Voor 178,22 heb je bij usa reisen ( www.usareisen.de ) een equinox of een compact 4 deurs voor een hele week inclusief alle verzekeringen. dit is ongeveer 25 euro per dag, inclusief alle verzekeringen met volle tank en je kunt een lege terug brengen. Voor dit bedrag weet je zeker dat je geen toeslagen meer krijgt.
Maar als de priceline prijs inclusief alles is, is het zeker een goede prijs.
Groet,
Pascal
-
jullie hebben gelijk.de bevestiging is ook erg vaag mbt verzekeringen.ik denk dat ik Alamo maar eens aanmail met het reserveringsnr .het is ook een beetje als test bedoeld.ben zelf ook wel benieuwd.gelukkig kom ik vrij vaak in the Usa , huur ook vaker autosken dus de Alamo trucs wel een beetje.keep you posted
-
Hoe hebben jullie overigens bij FTI geboekt? Ik zie alleen maar de mogelijkheid om bij adresgegevens Duitsland/Italië/Zwitserland/Oostenrijk als land van herkomst op te geven.
-
Als een amerikaan een auto in amerika huurt hoeft ie (behalve de CDW) niets bij te betalen, daar hij de verzekering van zijn eigen auto tijdelijk kan overzetten naar de gehuurde...
Dat is de reden waarom voor hun goedkoper is...
Dit geld uiteraard weer uitsluitend voor "US Citizens" die een US autoverzekering hebben. :D
-
Vraagje ?
Wij gaan 24 juli t/m 10 augustus een auto huren coldpakket bij alamo via duitsland, Mijn broer komt de 29 pas omdat we eerst een Disney cruise maken.
Kan mijn broer dan ook rijden in onze auto of moet dat bij het afhalen van de auto geregistreerd worden?#-o
Wij hebben natuurlijk geen rijbewijs van hem mee dan?
Tja misschien een rare vraag maar misschien weet iemand het?:grin:
gr maris:)
-
Als ie aanwezig is op moment dat je daar aan de balie staat wél...
Anders zal je later met hem terug moeten, maar kost dan wél meer om die extra chauffeur te laten bijschrijven...
-
Volgens mij moet iedere chauffeur ook het contract tekenen.
(althans bij Alamo)
Knaapje
-
Dit jaar voor het eerst een (economy) auto gehuurd bij dollar,andere jaren altijd bij alamo.
Op orlando airport hebben ze bij alamo nooit de economy,dus krijg je altijd een grotere auto mee.Weet iemand of ze bij dollar wel economy hebben?
Verder las ik een paar pagina's terug in dit topic iets over auto's huren via priceline. Die prijzen zijn ZONDER verzekeringen !
Dus waarschijnlijk niet interresant voor ons.
-
Hallo Hannie,
2 keer hebben wij in Miami een auto gehuurd via d-reizen bij dollar.
De eerste keer kregen we een crysler Neon en de tweede keer een PT cruiser. Dit zijn niet echt kleine auto's. Bij economy gaan ze in nederland uit van een deawoo lagos of vergelijkbaar. Wel vragen ze natuurlijk eerst een betaalde upgrade, als je deze weigerd krijg je hem gratis!
Groetjes Marjolijne