Kun je op je TT one een in amerika gekocht sd kaart van Amerika gebruiken, dus met andere woorden zijn die kaarten universeel? :-k
Afdrukvoorbeeld
Kun je op je TT one een in amerika gekocht sd kaart van Amerika gebruiken, dus met andere woorden zijn die kaarten universeel? :-k
Heb er zelf geen ervaring mee, maar een SD kaart is een standaard en overal gelijk dus dat kan het probleem niet zijn. TomTom is een internationaal bedrijf, en de kaarten die je koopt in Europa moeten dus ook werken op een TomTom uit de USA en andersom.
Volgens mij is dit geen helemaal probleem. Wil je het 100% zeker weten gewoon even naar TomTom een email sturen, hun helpdesk is er vlug in een reactie, kan ik uit ervaring zeggen.
Thanks calypso, maar weet jij toevallig shops waar ik gunstig zo'n kaart kan bestellen?
Niet echt sorry, de mijne heeft alle maps.
Probeer een Google, of misschien TomTom USA?
Volgens mij zijn de maps zo wie zo alleen bij TomTom zelf te krijgen.
Ja heb inderdaad een 910. Heb hem pas 2 maanden,
en nooit een TomTom One gehad dus weet niet welke nu beter is.
Ik heb in het verleden me lam gezocht naar een SD kaart met Amerika erop, ben geweest bij BestBuy, CompUSA enz, maar nergens te krijgen.
Dus maar in Nederland besteld, en dat ging prima.
Het voordeel van de One is, dat hij kleiner is dan de 910, maar die is weer veel uitgebreider.
Eric
Bij een 910 heb je de USA-kaarten er al bij dacht ik?
De "Go"-serie is wel veel groter (met name dikker) dan de One-serie. Je kunt nu, omdat net de One-XL uit is, de One-V2 (met het zilver-grijze frontje) Europe betrekkelijk goedkoop krijgen want die wordt nu gedumpt.
~100 euro voor een complete USA-kaart, of minder voor een south-east kaart en je kunt vooruit.
Eric, op welk punt is de 910 dan precies uitgebreider? Kaarten? Info? Of luxe snufjes?
Hier heb je een product vergelijking TomTom
Kaarten zijn zo wie zo uitgebreider, omdat de 910 alle kaarten erbij heeft en de one niet.
verder heeft de 910 ook een harde schijf waarop je foto's en Mp3's op kunt zetten en dus ook afspelen. maar kijk maar eens bij de vergelijking op de link hierboven.