Re: Wat kan ik doen op zakenreis na de werkuren?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Pauwel
Vraag 4: hoe lang doe je erover van miami (Indian Creek Dr) naar west palm beach met de auto? (of een andere referentiepunt om dit met de optie openbaar vervoer te vergelijken)Groeten.
vergis je niet Miami --> West Palm Beach daar kan je gerust een anderhalf uur over doen met de auto.
Boynton Beach is nog voor West Palm Beach dus iets korter. i95 is altijd busy en ze rijden als gekken af en toe.
Boca Raton is give or take 1 uur en 10 minuten vanaf Miami (ik woon just south).
Je kan ook de Tri Rail nemen die gaat van Miami met als eind punt West Palm Beach en diverse stops on the way...
In Miami kan je weer the Metro rail nemen om bij de Tri Rail te komen (maar vergelijk het niet met het nederlandse openbaar vervoer)
Je huurt beter een auto :sun:
Omgeving Hotel Victor of Mandarin Oriental hotel??
Hallo Miami-kenners,
Over 5 weken gaan mn vriend en ik na een weekje cruisen nog een dag of 6 een auto huren en Florida verkennen. Het idee was om vanaf Fort Lauderdale richting Miami te rijden en daar voor 1 nacht een hotel te boeken en daarna door richting de Keys en Tampa.
Nu ben ik een jaar of 9 geleden al eens even in Miami geweest en hadden daar een low-budget hotel vlakbij Collins ave. Nu kan ik me herinneren dat die buurt me toen best tegenviel. Het mooie stuk bij het strand was erg leuk maar daarbuiten viel het me best tegen. Nu hebben we een aanbieding van het Victor hotel (naast het Versace huis) maar ik zag het Mandarin Oriental en dat is ook erg mooi. Maar is er daar in de buurt wat te doen?
Wij houden best van leuke hippe restaurantjes en lounge-barretjes.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Re: Hotel Victor of Mandarin Oriental hotel??
Mandarin Oriental ligt nabij Brickel Avenue. Dit is het zaken district van Miami. Vooral op vrijdag avond druk in de barretjes en restaurantjes.
Novecento, Karu & Y, Pawnshop, Tobacco Rd, Big Fish om er een paar te noemen.