Ideaal, wij hebben ze al vanaf 2003. Wil niet meer zonder. Ja ze zijn groot maar als je hem af doet merk je pas de herrie die een vliegtuig maakt.
Enne gewoon te koop in nederland.
Gr. Marjolijne
Afdrukvoorbeeld
Koop anders de goedkoopste set In ear plugs van Shure, de E2c's. Je krijgt er een fit kit bij, 9 verschillende opzet stukjes waarmee je dus ieder oor wel kan opvullen. Ik heb ze vorige vakantie op Orlando Int gekocht en heb je de hele terug reis geen last gehad van omgevingsgeluiden. Zit je tenminste niet met die grote schelpen op je oor.
Je kan ze in Nederland ook krijgen en zijn zo rond de 80 a 90 euro
http://www.shure.com/stellent/groups...e_pa_e2g_l.jpg
Je hebt die ook van Philis voor zo'n €25-30 (mediamarkt). Weet ik, want ik heb nu zo'n setje in m'n oren ....
Shn7500 en andere types.
Op http://www.flightstats.com kan je dit nazoeken.
Hier houden ze ook een score bij.
De score van Martinair naar Orlando is 0,0 van de 5
De score naar Miami iets beter 0,1 van de 5
In vergelijking van bijvoorbeeeld United de vlucht van Ams naar washington 4,6 van de 5.
Kan er helaas niets beters van maken.
Groetjes Marjolijne
ik heb dit topic opgestart en kan vandaag, na terugkomst uit florida zelf positieve zaken noteren!!!!
geen vertragingen, heen en terug!
vriendelijk personeel
lekker eten
in terugkeren zelfs plaatsen aan emergency exit gehad zodat we echt veel plaats hadden, meer dan in comfort klas zelfs!!!
wij kiezen nog voor martinair!!!
we zijn gisteren met martinair naar miami gevlogen
vertrokken iets later, waren echter ruimschoots op tijd in miami
dit kwam door de aanvliegroute en de wind
ging allemaal voortvarend
wij vonden het personeel vriendelijk, kregen genoeg te eten en drinken
comfortclass beviel ons ook uitstekend. wij hadden echter nog nooit echt wat te klagen gehad over martinair.
we gaan nu twee weken genieten
Nou, nu zijn we bij de Gate en we hebben een vertraging van 1.5 uur. En ik begin me al weer helemaal Nederlands te voelen: er zijn nu twee gezinnen behoorlijk hard aan het zeiken!
Ik snap dat niet, bedoel... ik heb nu 1.5 uur langer de tijd om te kunnen internetten! Wij vermaken ons hier wel hoor :) (als het nu meer dan 4 uur vertraging was... maar 1.5 uur, kom op zeg.. ik ben bijna in staat om te vragen of het ietsjes zachter kan).
(oh, nu komt het geklaag over de handbagage en de kilo's voor de koffers. Gezellig, we zijn weer bijna thuis! Nederland, ik heb je gemist: not)
Anyway, de heenweg was op tijd, de terugreis niet. Ach, twee jaar terug hadden we vertraging met KLM en drie jaar terug met US Airways. Alsof vertraging alleen bij Martinair voorkomt (maar oké, statisch gezien staat Martinair daarmee aan de top). Ach ja, als de kans op vertraging echt zo erg is, zou ik men inderdaad niet aanraden om met Martinair te vliegen. Mij persoonlijk maakt het niet zo veel uit. Het is niet leuk natuurlijk, maar klagen zal ik nooit! In ieder geval niet zo als mien-zeurdoos tegenover me :D
Edit: Het vliegtuig is nu geland op Jackson, Florida vanwege onweer. Kunnen ze niets aan doen dus.
Njit en Spaceace, als jullie dit lezen zullen jullie waarschijnlijk al lang boven de zee zitten op de terug weg naar Nederland. maar evengoed een goeie reis gewenst.
Om terug te komen op het topic, 1,5 uur is zeker niet de moeite, en al heel zeker niet als het door het weer komt. Wat kan een maatschappij daar nu aan doen??
Mensen moeten eens nadenken dat niet altijd de vertraging door de maatschappij komt er zijn zoveel dingen die fout kunnen gaan en kunnen leiden tot vertraging.
Heel fijn te horen, deze positieve berichten over Martinair. Ik ben nu ook elke vliegdag op de site van Schiphol aan het kijken en het valt reuze mee de laatste 2 weken met die vertragingen. Die site met die stats, waar Martinair 0.0% scoorde kan gewoon niet kloppen. Vorige week vlogen ze zelfs 1 minuut te vroeg en 1 x precies op tijd. Dus zou het al niet 0.0% kunnen zijn.
Laat ze maar komen de positieve ervaringen.
Enne....mien-zeurkouzen heb je altijd. Er zijn mensen die ook wel ALTIJD wat te klagen hebben.
Fijne thuiskomst allemaal!
Update:
We zijn weer thuis! Uiteindelijk dus inderdaad, zoals Eric aangaf, 2.5 uur vertraging.
Het kwam inderdaad door het weer. Door de hefige onweer wat boven Orlando hing had MCO besloten om het gehele vliegveld dicht te gooien (ofwel: ELKE maatschappij had vertraging).
Doordat ons vliegtuig niet de enige was die naar Jacksonville was uitgeweken, ontstond daar ook vertraging. Uiteindelijk werd het dus voor het boarden gezegd 2 uur vertraging. Toen we in het vliegtuig zaten moesten we natuurlijk behoorlijk lang wachten tot we konden opstijgen, we waren immers niet de enige die graag de lucht in wilden. Uiteindelijk dus 2.5 uur vertraging gehad.
Ik merk geen verschil. Normaal zouden we rond half 10 landen, nu waren we 5 over 12 op Nederlandse bodem. De nacht hebben we toch al overgeslagen, dus ach.
Overigens, weet niet of ik dat in dit topic gelezen heb, maar de personal entertainent player vastmaken aan de stoel werkte prima!