Gaat iemand van het Forum op een van de Europese Disney cruises? Wij hebben de smaak intussen ook te pakken en gaan 5 mei de 10 daagse mediteraanse vanuit Barcelona doen.
Afdrukvoorbeeld
Gaat iemand van het Forum op een van de Europese Disney cruises? Wij hebben de smaak intussen ook te pakken en gaan 5 mei de 10 daagse mediteraanse vanuit Barcelona doen.
Wij dus ook :) Ik heb zo'n beetje alles wat / hoe we het willen doen met excursie's e.d. helemaal rond.
Ik weet al van een paar andere gezinnen dat ze er ook zullen zijn, meer nederlanders als normaal op de Disney cruise.. Dat wordt engels praten ;)
Wat is jullie gezin samenstelling?
Groet,
Jeroen
wie kan ons zeggen of dit een goeie deal is ? voor 12 mei 2011 ( nog heeeeel ver weg ) hebben we een prijs opgave gekregen voor 2 volwassenen en 1 kind van 7 voor de cruise van 3 nachten. de prijs is $ 1808,- inclusief transfer en tax. plus $ 125,- shipboard credit. als we de prijs ok vinden moeten we voor 10 maart reageren, vind ik erg snel, dus HELP ! misschien bij andere TA nog iets aanvragen ? deze hebben we bij Dreams Unlimited opgevraagd ( dankzij Yvette, zij gaf me deze tip, waarvoor dank : - )
Je kan gerust deze prijsopgave laten verlopen en volgende week opnieuw dezelfde prijsopgave aanvragen er zal wrs niet heel veel veranderen.
Het kan hoor dat de prijs iets omhoog gaat maar de kans is nu op dit moment niet heel groot.
Weet wel dat je altijd nog kunt annuleren zonder dat je kosten kwijt bent, tot 90 dagen voor vertrek kun je kosteloos annuleren.
Je kunt als je wilt bij verschillende reisburo's in Amerika een prijsopgave vragen.
De prijs voor de cruise zal niet veranderen, de prijs ligt vast dus dat kan niet veranderen.
Waar wel verschil in kan zitten is de hoeveelheid onboard credits.
Mijn ervaring is dat tot nu toe Dreams Unlimited Travel altijd de hoogste OBC heeft geboden en dus het uiteindelijk het goedkoopste uit kwam.
Let wel op dat als je een prijsopgave krijgt die hetzelfde is, dus inclusief de transfers en zonder reisverzekering dus dat je wel iets gelijkwaardigs zit te vergelijken.
we hebben ook een 2e offerte binnen, $ 210,- goedkoper, maar.... er zit geen transfer bij. dus volgens mij hanteren ze gewoon allemaal dezelfde prijs. wil je transfer erbij boeken , ben je $ 70,- pp extra kwijt. jeetje, ik weet eigenlijk niet waar ik u moet boeken. 2e offerte is van Smallworld vacations. iemand hier bekend mee ?
De prijs is idd overal hetzelfde, de prijs van de cruise mag niet goedkoper aangeboden worden.
Maar waar het verschil in kan zitten is dat er meer of minder onboard credits worden aangeboden.
Als die bij beide ook hetzelfde zijn dan is het gewoon kiezen waar je je goed bij voelt.
Ikzelf heb alleen ervaring met DU en niet met SM.
Op de Meyer Werft in Papenburg(D) wordt op dit moment gewerkt aan ,het grootste cruiseschip ooit gebouwd door deze werf, de 'Disney Dream' (330m) Op de werf is een tentoonstelling ingericht over dit nieuwe schip en de samenwerking met Disney. Oplevering zal ergens in 2011 plaatsvinden.
Zo'n 300.000 mensen bezoeken elk jaar de werf voor een rondleiding.
Donderdag a.s. zal een andere oceaanreus de werf verlaten, en over de Eems naar open water worden gesleept, De Celebrity Eclipse(315m). Zusterschip van de Solstice, die in 2008 werd opgeleverd. Duizenden toeschouwers staan langs de Eems om dit aparte schouwspel te bekijken.
Yes ! vandaag de 3 daagse disneycruise geboekt ! nog 428 dagen en dan gaan we ! zucht...we hebben geboekt bij Dreamsunlimited. zag er gewoon heel professioneel uit. Ik zag dat we in Nassau en Castaway Cay heel veel dingen nog kunnen boeken ( excursies en zo ) heeft iemand hier ervaring mee ? zwemmen met dolfijnen staat toch wel op mijn verlanglijstje !
Via deze site ook leuke aanbiedingen van cruises met Disney.
http://www.vacationstogo.com/emailti...sa=545&xIntl=y
Groetjes
Vorig jaar hebben wij de 4-daagse Disney cruise gedaan. Mijn dochter (toen 4) en ik hebben de dolphin encounter gedaan op Blue Lagoon Island. Geboekt via DCL. Ze hebben inderdaad ook een "zwemmen met dolfijnen-programma", maar daar was mijn dochter te jong voor.
Check dolphinencounters.com.
Wij vonden het een super ervaring!
Op Castaway Cay zijn er inderdaad ook verschillende excursies te boeken, wij hebben de hele dag genixt op het strand en genoten van de BBQ.
Trouwens, als je je boekingsnummer hebt, kun je inloggen op de DCL-site en alle excursies bekijken en boeken.