Dank je, komt goed. Even goed alle nieuwsbrieven van Ticketspy en Weflycheap etc checken, meestal lukt het me wel om een aanbieding te scoren.
In september naar NY geweest voor 381 met United, was daar ook zo blij mee.
Afdrukvoorbeeld
Dank je, komt goed. Even goed alle nieuwsbrieven van Ticketspy en Weflycheap etc checken, meestal lukt het me wel om een aanbieding te scoren.
In september naar NY geweest voor 381 met United, was daar ook zo blij mee.
Voor diegenen die wel uit Brussel kunnen vertrekken, nu weer mooie prijzen:
Brussel Miami €338
Brussel Miami €352 (paasvakantie)
Brussel Miami €378 (zomervakantie)
Brussel Miami €363 (september)
Ook wie NYC wil combineren in zomervakantie zijn er mogelijkheden (wel vertrekken niet later dan 3 juli dacht ik)
bvb http://www.momondo.be/flightsearch/?...false&NA=false
en de vlucht van NYC naar MIA kan je al voor een 85 euro ongeveer doen
Let wel op, meeste vluchten hebben eerst een treinreis. Deze ben je VERPLICHT te nemen(anders vervalt de rest) , je kan bij terugkeren wel de trein AMS -BRU skippen indien gewenst)
mag ik vragen wanneer in de zomervakantie... want die kan ik niet zo snel terugvinden
vertrekken kan niet later dan 2 of 3 juli dacht ik.
even gechecked en niet meer mogelijk precies.
Gisterenavond en vanmorgen wel want heb nog gechecked.
Kan zelf nog niet boeken want verlof van mijn partner ligt nog niet vast :-(
Oh dat is dan ook balen als je een aanbieding ziet...
1 voordeel heb ik wel, vorige week snel met collega overlegd of ik in juni vrij kon nemen, en dat is geen probleem.
Nu wachten op mooie aanbiedingen vanaf Schiphol.
Goedenavond,
Ik vraag me iets af en ben benieuwd of iemand hier een antwoord op heeft.
Mijn man en ik hebben het idee opgevat om volgend jaar herfstvakantie met onze drie kinderen naar Miami te gaan.
Nu ben ik vanavond aan het kijken bij bijv. KLM en WTC.nl, maar bij hun staat die datum nog niet beschikbaar om te boeken. Weet iemand hier wanneer dat wel beschikbaar komt?
Dank alvast.
Ingrid.
Je kan in de luchtvaart vaak pas circa 330 dagen tevoor boeken. Dus nu ergens tot begin september.
momenteel sale bij Air Berlin: https://flights.airberlin.com/de-DE/super-sunday
Geboekt bij: United.com
D.D.: 12-11-2016
Periode: 1 juni - 1 juli 2017
Route: AMS-FRA-MCO / MCO-FRA
Maatschappij: Lufthansa
Aantal personen: 2 volwassenen
Totaalprijs: Euro 715 .
Heenweg 10:20-17:40 met 2'10 overstap; terugweg 20:05-11:00 geen overstap omdat we in Frankfurt blijven.
T/m oktober 2017 zijn er nu al vluchten te boeken bij www.tuifly.be vanaf 199 euro per ticket rechtstreks naar Miami