Re: Route van Orlando naar Miami
Ik heb vorig jaar de route gereden langs de "Ronald Reagen" (tot in Fort Lauderdale). Ik denk dat ik maar een rustpunt is. De route had weinig verkeer voor een zaterdagavond.
Wat is lang en eentonig? Ik rij regelmatig lange afstanden en vond het zeer aangenaam. Vanaf Fort Lauderdale zal je meer verkeer tegenkomen.
Je kan beter eten en drinken meenemen. Kijk maar op de kaart, het is er niet echt dichtbevolkt tot Fort Pierce.
Het ligt er ook aan welke weg je gaat nemen. Via de Turnpike kom je uit mijn hoofd 2 keer een benzinestation met restaurant tegen. Ga je via de I95 dan kom je veel meer tegen. Bijna elek afrit heeft wel een benzinepomp en een restaurant. Een andere optie is om de 27 te nemen. Ook dan kom je met regelmaat iets tegen. Naast veel stoplichten.
Oef welke weg we nemen durf ik nog niet te zeggen... we laten ons wijzen door de tomtom haha. Maar dan Nemen we gewoon eten en drinken mee! Voor het geval dat! En De 3.5 Uur is voor ons wel een eindje. We zijn allebei misschien 1.5u gewend haha
Re: Route Miami - Orlando (en andersom)
Ook wij willen in december van Miami naar Kissimmee rijden per huurauto. We blijven een nachtje over in Miami na de vlucht en rijden de volgende dag dan naar Kissimmee. Begrijp ik het goed dat ik daar ongeveer vier uur voor moet rekenen zonder stops?
Het ligt er aan waar je overnacht in Miami, en of je Turnpike of I95 rijdt, maar 4 uur is een goed gemiddelde.
Je rijdt natuurlijk zo veel mogelijk over US1 en dat duurt wel iets langer
Route: Van Orlando naar Miami (en andersom)
we vertrekken aan het eind van de dag /begin avond vanuit kissimee naar ??? ( weet ik nog niet ) om te overnachten . het moet ergens in het midden /in de buurt van miami zijn
de volgende dag vliegen we pas om half 9 savonds vanaf miami vliegveld en we willen deze dag dus nog goed gebruiken om iets te doen .
ik wil die dag niet te ver meer rijden, max 1,5 uur naar het vliegveld .
ik kan alleen niets bedenken wat we die dag nog willen doen behalve strand maar ik wil eigenlijk niet uit het zeewater het vliegtuig in en ben dus op zoek naar wat anders . iemand een leuk idee met 2 kinderen van 8 en 13 ???
Re: wat te doen tussen orlando en miami aan de oostkust ergens
In Sunrise zit de grootste mall van Florida... Sawgrass Mills
en deze ligt dichtbij Miami.
Weet natuurlijk niet of je wilt shoppen de laatste dag
Re: wat te doen tussen orlando en miami aan de oostkust ergens
mmmm eerlijk gezegd niet denk ik . zeker de jongste niet .wij vinden het eigenlijk altijd heerlijk nog even te zwemmen en als we vanuit orlando/tampa vliegen dan gaan we de dag van vertrek nog naar een waterpark.... nog even in de zon liggen en genieten voor je in het vliegtuig stapt.
ben dus eigenlijk op zoek naar een leuk museum , een natuurpark waar je nog kan zwemmen zoals kelly park oid ....