Re: Vliegtickets 2015 { juli/augustus }
Hallo Allemaal,
Na een periode van 3 jaar willen wij ook weer naar Florida. Wij kijken om te vliegen vanaf Dusseldorf in het hoogzeisoen naar Miami en kom op een prijs van € 525,- en 550,- pp.
ik kijk via skyscanner.nl
wanneer jullie tips hebben om goedkoper te vliegen of voor dezelfde prijs maar dan dichterbij, horen wij dat graag.
Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)
Hallo oetie69, zoals je kunt zien op de voorgaande bladzijdes hebben wij met velen heel snel geboekt voor deze prijs. Om in het hoogseizoen nog goedkoper te kunnen vliegen moet er volgens mij een wonder gebeuren hahahaha. Ik weet niet waar je woont natuurlijk maar een voorovernachting in Dusseldorf en je auto bij het hotel laten staan is misschien een optie.
succes......
Hallo Oetie, als je echt wil gaan zou ik heel snel boeken. Over 10 minuten kan het zomaar weg zijn. Ik ben er speciaal voor naar huis gereden en als een gek de tickets geboekt. Blij dat het nog geldig was. Maar lager ga je ze niet krijgen.
We hebben ook geboekt!
Geboekt bij: Gate1
dd : 03-10-2014
periode: 7 juli - 30 juli 2015
route: Dusseldorf - London Heathrow - Miami/ Miami-London Heathrow-Dusseldorf
maatschappij: BA en AA
aantal personen: 6
totale prijs: € 3148.77 (525,- per persoon)
Ben super blij met deze prijs. Afgelopen zomer gingen we met z"n vijven en betaalden we 3600,- (wel rechtstreeks met Air Berlin)
Met dank voor de tip kiezen wij er ook voor om volgend jaar zomer weer naar Florida te gaan. Vandaag de tickets geboekt: 19 juli - 13 aug Dusseldorf - Madrid - Mia met Iberia, 4 pers € 528 pp. Wij happy, bij de kids een luid gejuich :-). Lekker weer aan de slag met plannen en zoeken.
Ook wij hebben gebruik gemaakt van deze mooie prijs! Rechtstreeks bij BA geboekt met een overstap in Londen. Mooie vluchttijden ook dus wij zijn blij! 539 euro pp omdat we de kortste reistijd hebben gekozen (die was net iets duurder ;-)). We gaan van 10 juli tot 30 juli
Zijn inmiddels al meer dan 10 Florumleden die voor deze prijs geboekt hebben. Goede tip :up: :cool:
Ook ik heb op basis van deze tip van het weekend geboekt! Wij vliegen over Madrid. Super aanbieding !! Het loont om meerdere redenen dus om het forum in de gaten te houden :cool:!
Ook wij hebben geboekt, wel bewust gekozen voor DUS-LHR-MIA en MIA-LHR-DUS. Deze route scheelt 2 uur vliegtijd (heen en terug) in vergelijking met Madrid. Hiernaast gekeken naar gunstige tijden met snelle overstap (vertrek om 10.55 en retour om 19.05). De afgelopen drie jaar met Airberlin gevlogen nu op basis van prijs gekozen voor BA.
Geboekt bij: BA.COm
dd : 06-10-2014
periode: 11 juli - 6 augustus 2015
route: Dusseldorf - London Heathrow - Miami/ Miami-London Heathrow-Dusseldorf
maatschappij: BA en AA
aantal personen: 4
totale prijs: € 2356 (589 pp)
Tsjeeee....wat een mooie prijzen allemaal. Eigenlijk dit jaar besloten in mei op vakantie te gaan (en eigenlijk ook niet naar Florida), maar voor dit geld vlieg je nog niet naar Kreta ;-)