KLM werelddealweken is al heel lang zeer teleurstellend.
Vroeger kon je daar nog wel eens leuke tickets boeken.
Met de lage benzine prijzen had ik nu ook wel iets meer verwacht.
Afdrukvoorbeeld
Arke is fijn bezig! Zojuist geboekt, 4 tickets 3 volwassenen en 1 kind van 10 jaar.
Heen 24 april en retour 16 mei voor een totaalbedrag van EUR 2010,50 Veel goedkoper zal het vast niet gaan worden :-)
De prijzen gaan erg op en neer, ik had 10 minuten voor bovenstaande boeking een boeking voor EUR 2.385,- gedaan. Toen even cookies verwijderd en opnieuw gekeken....scheelde dus EUR 375,- En daarna nog eens gekeken en toen kwam het op EUR 2.350,- Het lijkt wel prijsschieten. Anyway wij zijn helemaal happy, Florida here we come!!!!
Geboekt bij: Expedia
d.d: 18-02-15
Periode: Van 22-11-15 t/m 09-12-15
Route: Heen AMS-ATL-TPA Terug TPA-JFK-AMS
Maatschappij: KLM/DELTA
Aantal Personen: 2
Totaalprijs 1060 euro met 1 overnachting in Tampa
Net ook via expedia geboekt,met 1 nacht hotel (eigenlijk niet nodig) voor de kerstperiode: € 560 pp,nog nooit zo goedkoop met kerst gevlogen! Route AMS-Det-TPA terug TPA-ATL-AMS, periode 19-12-2015, terug 2-1-2016 Maatschappij Delta.
Geboekt bij: WTC
d.d: 26/02/2015
Periode: Van 22/05/15 t/m 02/06/15
Route: Heen AMS-MIA terug SFB-AMS
Maatschappij: ARKE
Aantal Personen: 2
Totaalprijs :808,90€ nog zonder bagage.
Geboekt bij: Expedia
d.d.: 26/2/2015
Periode van 19-12-2015 t/m 02-01-2016
Route: Ams-Dtw-Tpa terug Tpa-Dtw-Ams
maatschappij: Delta
Totaalprijs: 1702,- (2 volwassene en 1 kind van 10 jaar)
Incl 1 overnachting in Tampa.
Dankzij het forum (met name door het plaatsten van het bovenstaande bericht van
@WendyFL) ben ik verder gaan zoeken en kwam een stuk voordeliger uit, door die overnachting in
Tampa erbij te nemen. Dankjewel daarvoor!
Ik ben zelf aan het kijken naar een enkele reis omstreeks half september naar Orlando.
Vanuit Amsterdam (liefst) of desnoods Brussel.
Wat ik zie bij Arkefly is toch wel ernstig prijzig.
Zon royale 400 eurootjes .
Een retour met half september heen en half april terug kan ik nog nergens boeken.
Maar ja, we hebben tijd zat. :D
Even off-topic, ik heb net voor een maand Bangkok geboekt startend midden Mei, en ter vergelijking even de prijs.
Een retour met Etihad ( in mijn ogen een zeer goede airliner met uitstekende service) totaal voor nog geen 450 Eurootjes.:p
Vind het ook best duur, afgelopen Januari zijn wij teruggevlogen met Jetairlfy Miami - Brussel voor 199,95 pp
KLM heeft een 5-daagse actie. Zie http://vakantie.klm.com/nl_nl/northamerica.htm
Geboekt bij: Arke
d.d: 10-03-2015
Periode: 24-04-2015 t/m 16-05-2015
Route: Amsterdam-Orlando Sanford (AMS-SFB) en Orlando Sanford-Amsterdam (SFB-AMS)
Maatschappij:Arkefly/Jetairfly
Aantal Personen: 3
Totaalprijs:€1940,50 (€641 pp + €17,50 boekingskosten) (nog zonder bagage voor de terugvlucht)
Door omstandigheden veel te laat met boeken voor de meivakantie. Vandaag toch nog non-stop tickets voor een prima prijs gevonden, blij mee!