Onze auto voor 2 weken in oktober: economy (kleinste model) 377€, bij Avis via Connections (het reisbureau)...
Afdrukvoorbeeld
Onze auto voor 2 weken in oktober: economy (kleinste model) 377€, bij Avis via Connections (het reisbureau)...
€ 410 2 weken Minivan 7-seater via britse link. En voor $ 80 een volle tank ( op basis van het huidige tarief van $ 3,45 per gallon). Dit bedrag tankten we het afgelopen jaar ook iedere keer voor een volle tank van de gehuurde Minivan. Niet vlak voor het inleveren nog een benzinepomp moeten vinden vind ik wel zo relaxed.
Hogere zit, betere rijeigenschappen in heuvelachtig gebied.. Maar vooral stoerder :cool:
haha, heel veel heuvels in Florida ;). Ik vind het heerlijk om gewoon alle spullen zonder passen en meten in de auto te kunnen doen. Thuis rijd ik in een Suzuki dus in een Minivan rijden in Florida vind ik al heeeeel stoer.
Wij hebben de laatste keren in Florida altijd een minivan gehuurd. Niks mis mee. Rijden heerlijk en een zee van ruimte. Tja, en het uiterlijk... dat boeit ons niet. Als je in de auto zit zie je de buitenkant toch niet.:p
En wij zijn een gezin met 4 vrouwen en 1 man (die niet mag rijden), dus wij dames beslissen en gaan voor efficiëntie.
Gelukkig vind mijn vrouw een Midsize SUV ook lekker rijden ;)
Hangt er vanaf welke KIA Rio. Ik rij op dit moment in een 2012 model (in nl) en 2 'kleine' koffers kunnen wel in de laadruimte en de 2 grote kunnen dan op de achterbank. Tenminste als jullie met zn 2'en zijn anders zou je idd beter kunnen kiezen voor een grotere kofferruimte.
We zijn inderdaad met z'n 2e, maar ik twijfel toch om gewoon lekker 90€ meer te betalen en dan een SUV te huren!
Dank dat ik dat gewoon zal doen....
Gewoon doen. Veel leuker en veel meer comfort. Je voelt je als een king in zo'n grote wagen.