Katty heeft het volgens mij over Gatorpark... niet over Gatorland...
Bijna hetzelfde, alleen liggen ze een stukje uit elkaar...
Afdrukvoorbeeld
Katty heeft het volgens mij over Gatorpark... niet over Gatorland...
Bijna hetzelfde, alleen liggen ze een stukje uit elkaar...
Ja, ik heb juist eens op het internet gekeken. Niet hetzelfde.
In Gatorland hebben ze precies ook geen airboats.
Waar kan ik het best terecht als ik van Naples vertrek om een ritje te maken met een airboat in de everglades?
thanks
wij zijn in september onderweg van naples naar miami bij Speedy Johnson geweest voor een airboat ride.
Is ons goed bevallen. Misschien is het wat. En het is ca. 3 kwartier rijden vanuit Naples.
Wij hebben in september 2008 ook bij Speedy Johnson een airboat ride gedaan maar helaas geen Aligator gezien. Mocht dit bij jullie ook het geval zijn dan geven zij een lokatie door waar je wel kan zien.
Tip: bij de tourist office, kruising bij US29 en US41 kan je kortingscoupons halen voor een airboat ride.
Susie One.
Het ligt er allemaal aan in welk jaargetijde je gaat... Hoelaat of hoe vroeg op de dag...
Verder ook belangrijk is de temperatuur... is het langdurig warm, zonder wind...
Is het landurig warm met veel wind... Heeft het wel of niet nét geregend...
Noem maar op...
In het late voorjaar heb je de meeste kans om aligators daadwerkelijk te zien...
's-morgens vroeg maak je de dan meeste kans...
Verder, als ze de gehele dag die pokke airboats hebben gezien, hebben ze niet veel zin meer om zich te laten zien... (vindt je het gék)
Hoi
Wij logeren 5 nachten in Orlando, 2 nachten in St. Petersburg, 2 nachten in Naples en 5 nachten in Key Largo.
We twijfelen van waar we everglades gaan doen. De reden waarom we 5 nachten Key Largo hebben is omdat we als einde van de vakantie wil genieten van strand en hopelijk mooi weer. 8-)
Hoe ver is het van Key Largo naar everglades. We willen zeker met zo een propellerbootje varen.
Groetjes
Hoi Nadine,
Zowel vanuit Key Largo als vanuit Naples kun je de Everglades in. Wij hebben het gedaan vanuit Key Largo en volgens mij waren we er binnen een half uurtje. Langs de weg zijn echter diverse gelegenheden waar je een airboatride kunt maken. Het is maar net welke je neemt. Neem wel muggenspray mee!
Groetjes Monique
de vraag is of je wel in key largo bent die laatste 5 dagen of toch in miami
als dat wel zo is dan zal ik vanuit key largo gaan
waarom?? omdat je daar toch 5 dagen bent en dan kan je makkelijk een dagje weg....
qua afstand maakt het niet veel uit...
Hallo allemaal
Ik zit met een dilemma en hoop dat jullie me kunnen helpen
Tijdens onze reis naar Florida verblijven we op het eind een aantal dagen in Miami.
We hebben een huurauto.
Nu willen we graag de everglades bezoeken. We zijn geen natuurfreaks maar vinden wel dat het iets is dat we gezien moeten hebben.
Nu hebben we het volgende gevonden:
http://www.miamibeach411.com/tours/b...everglades.htm
Dit lijkt ons een leuke combi. Maar de boottour is ook apart te boeken. Aangezien we over een auto beschikken kunnen we uiteraard ook zelf op avontuur naar de everglades. Maar wat is dan aan te raden.
Het lijkt me leuk om op zo'n airboat te gaan en ook zo'n parkje waar je alligators kan zien (en zo'n kleintje kan vasthouden) lijkt me wel wat.
Dus hoop dat jullie me kunnen helpen. Wat zouden jullie doen.
-bovenstaande tour
of
- zelf met auto naar everglades en boot tour los doen
alvast bedankt,
Wendy en Mariska