ik sluit me helemaal bij Guus aan
ik heb ook nog eventjes gegoogled op The Helmsley, maar kan geen negatieve reacties vinden.
Afdrukvoorbeeld
ik sluit me helemaal bij Guus aan
ik heb ook nog eventjes gegoogled op The Helmsley, maar kan geen negatieve reacties vinden.
Hallo!
Wederom bedankt voor jullie reacties! Erg prettig!
Ik doelde inderdaad op de berichten dat het hotel nogal gedateerd zou zijn!
Klopt het dat het wel aan te raden is om een kamer met zeezicht te nemen?
Het strand ziet er op de foto's iig erg mooi uit! Misschien dan 2 nachten dit hotel en 2 nachtjes een hotel in clearwater!
Wat vinden jullie het (grootste) verschil tussen deze plaatsen/stranden?
Groeten, Joy
Nou Hemsley is een goed hotel met lekker bedden waar je heerlijk in slaap en de ligging is fantastisch. Wat zit je nou op je kamer. Die is schoon en ziet er keurig uit. Als we volgend jaar weer naar Florida gaan, staat Hemsley weer op ons verlanglijstje.
ik kan alleen over Helmsley wat vertellen, het is er inderdaad schoon en keurig netjes,
kamers worden echt elke dag gedaan, als je wilt krijg je iedere dag schoonbeddegoed
vanzelfsprekend iedere dag schone handdoeken, ook zijn er handdoeken bij het zwembad te verkrijgen, kan je ook meenemen naar het strand, Over Clearwater kan ik niet goed oordelen, wij rijden er wel altijd door heen en dan vind ik het er ontzettend druk aan het strand(wij verblijven dan in Treasure Island, en dan maken we altijd even een rondritje) je zult er volgens mij geen spijt van krijgen als je naar Helmsley gaat.
Ja, wij doen nooit anders. Lekker 's ochtend en 's avonds op je balkonnetje zitten en genieten van de omgeving en de vissende pelikanen. 's Nachts de shutters op een kiertje zetten zodat je het ruisen van de zee kunt horen. Los van deze dingen zijn de Gulf front rooms ruimer. Indien het prijsverschil te overzien is, dan is het een no-brainer. Altijd doen.
Wij zijn voornemens naar Florida af te reizen, weet iemand waar je de mooiste stranden kunt vinden??
Misschien kun je hier wat mee? Stranden in Florida
thx:D blij mee
Als wij in Orlando zijn, gaan wij altijd naar Daytona of Clearwater Beach. Voor de volgende keer willen we eigenlijk een strand dat wat dichterbij is.
Welk strand is het dichstbij Orlando?