Ja dat klopt, en als ik Safe Time gewoon afmaak en ook bevestig, krijg ik gewoon een mail met de 'oude' lees goede prijs.
Afdrukvoorbeeld
Ja dat klopt, en als ik Safe Time gewoon afmaak en ook bevestig, krijg ik gewoon een mail met de 'oude' lees goede prijs.
Hier hetzelfde.
Knaapje
Ik snap er niks meer van.We zullen zien donderdag.Neem de eerste bevestiging mee met het goede bedrag en de print van de chat.Dan moet het goed komen.
Ik heb de dag na boeking, de SaveTime button aangeklikt en zag dat hogere tarief, maar verder niks ingevuld.
Vervolgens met o.a. 'Megan' gechat die mij vertelde dat het niet uitmaakte, originele lagere boekingsbedrag was het juiste.
Maarrrr op mijn eerder gestuurd email richting Alamo, krijg ik nu antwoord met het advies de branche afdeling te bellen..... Wordt hier beetje peu nerveus van. Die laatste email delete ik denk ik maar....en wacht met smart op berichtje donderdag van Cara die dan in Florida aankomt en als eerste ervaart wat het gaat worden bij Alamo...
Net ooh save time gedaan en nu hoe is het mogelijk het goede bedrag
Subtotal.......................................... ...$764.86
Estimated Total......................................$764.85
Estimated Total in GBP...............................£468.77
En idd ook ik heb net een mailtje gekregen compleet met barcode met het goede bedrag erop
Blijft een vreemde zaak. Savetime aangeklikt (mijn gegevens had ik direct na boeking ook al via save time ingevuld), daarna bevestiging aangeklikt en ik krijg weer bevestiging voor het lagere bedrag, net als bij de vorige posters. Echter als ik een 2e bestuurder wil toevoegen (via de save time button in de oorspronkelijk bevestigingsmail) dan komt weer het hogere bedrag. Dit invullen maar afgebroken want straks zit ik vast aan het hogere bedrag.8-[
Antwoord op mijn mailtje naar Alamo gekregen, ik heb niet de indruk dat ze het echt gelezen hebben.
Dear ..........,
Thank you for your email.
Various charges or taxes are levied on all rental car operators in many cities for a variety of reasons. These include airport improvement taxes and user fees, for example. Rental companies are required by law to collect these taxes and pass them directly to the appropriate governing body. These can change with no notice and will effect the price of your rental. I apologize for any confusion this has caused and if you have any further questions, please do not hesitate to ask.
Thank you,
Betsy
Customer By Email ............
Where do you live: Europe08/12/2011 04:27 AM
Where are you renting: US
City/State:
Estimated Date of Rental: 10/04/2011
Have you picked up your rental: No
....Message: Re: confirmation.............
I got a confirmation based on a weekly rate of $ 200,28 now I see my rate has changed to around $ 300 a week.
How come?
Regards
...........Address on profile:
Phone/fax: /
Dat is een antwoord waar je totaal niks aan hebt.
Ik heb zelf nog geen antwoord gehad.