Re: Vliegen met United Airlines (2)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
ttubbie
Het contrasteert echt met de klantenservice die je in de USA krijgt, weet niet echt wat daarvan de reden is.
Misschien omdat ze hier niet voor hun tip werken ;-) ! Ik denk dat het vergelijkbaar is met de andere US maatschappijen, ik vind de KLM, Lufthansa, BA, Air France altijd wat persoonlijker en vriendelijker. Maar goed, het ligt er natuurlijk ook heel erg aan wie je treft, lastig beoordelen.
Prima maatschappij, maar wij zijn ook niet zo heel kieskeurig, toen we voor het eerst met United vlogen, hadden we een oud entertainment systeem, alle films begonnen tegelijkertijd, afgelopen keer was dit hetzelfde systeem als Continental, komt zeker door de fusie. Hopelijk hebben we in September ook dit mooie systeem.
Citaat:
cindy74
Wij zijn ook al met de nieuwe 777 gevlogen en ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind de service niet meer zo goed en de stoelen nog smaller of ben ik breder geworden .
Dat is normaal op de terugvlucht ;-)
Ik vond zelf het verschil goed te merken tussen de "oude" continental vliegtuigen en die van United. Het continental vliegtuig had wel netjes eigen entertainment, die van United niet. Gelukkig waren dit de binnenlandse vluchten, dus dat red je nog wel. De TV's die er wel hingen waren van zulke slechte kwaliteit dat je elke keer de neiging had even een goede hengst op het toestel te geven. Ook was het personeel inderdaad niet zo uitbundig als in de winkels/restaurants, maar het kon er wel mee door.
De keer dat ik met KLM naar NY vloog vond ik die toch wel fijner (alleen al door het grotere vliegtuig), en als bijkomend voordeel gewoon NL ondertiteling. Zeker voor mensen die geen engels kunnen is het jammer dat United niet de ondertitels inlaad voor vluchten vanuit Nederland.
Ik had ook nog even een vraag mbt eigen videoschermpjes want die zitten dus niet in alle United toestellen?
Wij hebben nu namelijk vluchten met een overstap. De lange vluchten hebben we geen scherm en op de korte vluchten juist wel, normaal is dat toch andersom?
Citaat:
damian08
.. De lange vluchten hebben we geen scherm en op de korte vluchten juist wel, normaal is dat toch andersom?..
Ik weet niet beter dan dat het juist andersom is, vraag me dus af hoe jij hierop komt :rolleyes:
Wij hebben in de 777altijd schermpjes voor ons bij de korte vluchten niet .
Citaat:
cindy74
Wij zijn ook al met de nieuwe 777 gevlogen en ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind de service niet meer zo goed en de stoelen nog smaller of ben ik breder geworden .
Tja Cindy, op die laatste vraag durf ik nu echt niet op antwoorden hoor, zal je zelf moeten uitmaken ;)
Het zullen de stoelen zijn zeker weten .
Ik heb nog even zitten kijken, want ging toch twijfelen of ik het niet verkeerd had gezien.
Maar op de site van United staat toch echt overhead monitors
We vliegen eerst met de 757-200 naar Newark (8.30uur)
en daarna met de 737-800 (3.05 uur) naar Miami
https://www.united.com/web/en-US/con...0/default.aspx
https://www.united.com/web/en-US/con...0/default.aspx
Of zie ik nu toch iets over het hoofd?
Het zou wel een beetje jammer zijn :( maar goed we kunnen ons altijd nog vermaken met de laptop/tablet
Volgens mij zitten ze in de 757 niet maar ik ga even kijken voor je . Heb gekeken op seatguru en deze site zegt van ja kijk maar
http://www.seatguru.com/airlines/Uni..._757-200_I.php