@esther. Nee heb veel emails maar geen Gmail ... P.s ik ben niet erg handig met internet
Afdrukvoorbeeld
@esther. Nee heb veel emails maar geen Gmail ... P.s ik ben niet erg handig met internet
Je kunt hiervoor ook een gmail account aanmaken, heb je gelijk de boel mooi apart en bij elkaar.
Ik ga stoeien fleurida
Je kan ook met je eigen email adres een blog aanmaken op blogspot.nl
Hallo mede forummers,
Onze blogs gaan al jaren via Blogspot maar mij is verteld dat Wordpress beter is. Heeft iemand ervaring met Wordpress ? En zo ja, is het beter dan Blogspot ?
Bedankt,
Walter :cool:
Sunshine state, Bieg en volgens mij op PenPe gebruiken wordpress. Ik heb het ook geprobeerd maar ik kreeg het niet voorelkaar, en ben dus verder gegaan met Blogspot.
Ik gebruik ook Wordpress. Het ene is niet beter dan het ander. Wordpress is in een aantal zaken wat strakker georganiseerd. De een vind dat prettig, de ander niet zo. Maar voor een gratis Blog bieden ze veel ruimte voor foto's (3 gb per blog), leuke thema's en handige plugins.
Het is soms wat omslachtig en onlogisch in mijn ogen, maar ook ik ben een uiterst tevreden gebruiker van Wordpress. En de foto-opslag is ideaal.
Je bent met worpress volledig vrij in hoe je de site er uit wilt laten zien. Daarbij is het van jezelf en hoeft dus niet bang te zijn dat er reclame tussen de berichten zal komen.
Dat hangt er vanaf of je Wordpress zelf host of dat je een Weblog op Wordpress.com aanmaakt. Het eerste is alleen aan te raden als je een beetje verstand hebt van hoe je dergelijke zaken moet installeren en vooral onderhouden.