Blij te horen dat het waarschijnlijk goedkoper kan! Dat is heel goed nieuws! Bedankt voor de info!
Afdrukvoorbeeld
Blij te horen dat het waarschijnlijk goedkoper kan! Dat is heel goed nieuws! Bedankt voor de info!
dat bedrag waren wij kwijt voor 3 weken Orlando in een villa, dus ik denk dat het wel wat goedkoper kan ;)
Ik ben al lang niet meer gewwest, maar ga in oktober weer eens die kant op. Als ik jullie bedragen zo zie moet het zonder af te zien goedkoper kunnen. Kijk eens naar reisorganisaties die vlucht, hotels en auto aanbieden.
Henk
Ik vind het ook aan de royale kant.
Wij zijn voor 17 dagen aan vlucht,vervoer en accomodatie €1900 kwijt.
zie reisschema John en marina.Wij hebben wel geen grote auto, hebben we ook niet nodig.Je krijgt toch vaak een grotere dan je hebt gererveerd.
Wij hebben alleen 3 en 4 * hotels(priceline) en ook nog een hele luxe villa.
(floridarentalhouse.com). Hier hebben wij een bod gedaan dat ver onder de vraagprijs lag,maar door het enorme aanbod,heb je een grote kans dat het word geaccepteerd.
Vertier en shoppen is voor iedereen anders.
Wij zijn shopfanaten en geven hier dus veel geld aan uit, wij gaan daar aan tegen niet veel naar de parken.
De tickets voor de parken koop ik via ebay, dit scheelt ook.
Hallo Cindy,
Heb je wel eens nagedacht over huizenruil, oftewel home-exchange? Wij gaan nl. op 21 maart a.s. voor 2 weken naar Coral Gables, Miami. Verblijfskosten: niks, omdat wij aan huizenruil doen. Een van de grote voordelen (behalve financieel natuurlijk) is dat alles in een woning aanwezig is wat je thuis ook hebt: dus televisie, internetaansluiting, wasmachine, etc. etc.). Wat betreft de vliegreis zou ik zeggen: kijk heel goed rond en vergelijk verschillende sites want de prijsverschillen zijn groot. En vooral vroeg boeken maakt veel uit, wij hebben maaaaanden geleden geboekt en zijn incl. alle taxen 1092,- euro kwijt voor 2 personen. Autohuur is goedkoper als je vanuit hier boekt. Kijk hiervoor even bij autoeurope.be
Veel plezier bij alle voorbereidingen!
Groetjes,
Marjo
Een bod gedaan dat ver onder de vraagprijs ligt, ik zag dat het normaal $129 ,= kost (in september) Stuur je daar dan een mailtje naar toe met je bod ofzo?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laanvdj;
Ik zag namelijk aleen maar zo'n soort invulschermpje waar je niets bij kunt zetten.
groetjes Sylvia
ik heb een email gestuurd met hierin mijn prijs.
Ik ben bij $500 incl. tax begonnen en kreeg toen een tegenbod van $700.
Uiteindelijk op $600 incl tax uitgekomen.
Wij kennen de villa dus dit vonden wij een prima prijs.
Dit zelfde heb ik ook gedaan bij lastminutevillas.net.
Ik heb hier ingevuld waar ik wilde zitten en hoeveel ik wilde betalen.
Ik kreeg hier heel veel reacties op van huiseigenaren die met mijn prijs accoord gingen.
gr
marina
Bedankt voor de info!
groetjes Sylvia
Ik ben 2x in Florida geweest,maar dat is al een hele tijd geleden.(1989 en 1992)
Mijn vraag is,wat kost het tegenwoordig om met 2 personen 3 weken in florida te vertoeven? inclusief reis, auto en vila,je versnaperingen en uitjes(disneyworld etc.)?.zo ongeveer dan he?
Als je alles zelf plant/boekt, en uit gaat eten, reken dan op een 4000€ voor 2 personen