Bedankt,
Nou ik zie het wel, is toch al betaald dus ga me er maar niet druk over maken.
Als het maar geen enge toestellen zijn hahah.
Afdrukvoorbeeld
Bedankt,
Nou ik zie het wel, is toch al betaald dus ga me er maar niet druk over maken.
Als het maar geen enge toestellen zijn hahah.
Het zijn altijd héél gezellige vluchten...
Iedereen trapt z'n eigen partijtje mee...
De pedalen zijn verstelbaar...
Hoe dan ook... prettige en vooral een windstille vlucht gewenst... :D
Wij vliegen 25 mei met US Airways van Brussel via Philladelphia naar Orlando.
Ik heb ergens gelezen dat ze intercontinentaal vliegen met een Boeing 757 en dat dit nogal aan de krappe kant is.
Nu hebben ze dat wel veranderd want er is een boeing 767 in de plaats nu, dus gelijk alle andere maatschappijen.
Ook zit US Airways mee in de Star Alliance groep waar toch heel wat grote namen bij zitten (oa United Airlines en Brussels Airlines). Het is zelfs zo dat als je een vlucht boekt (brussel - Philladelphia) op de site van brussels airlines dat je automatisch geboekt wordt met die van us airways.
Ik ben eens benieuwd wat het gaat worden in mei, iemand nog meer recentere ervaringen met hun?
Hallo,
Wij zijn vorig jaar in april met US Airways naar Orlando via Philladelphia gevlogen (US1027 - Boeing 757). Vertrek vanuit Brussel. Indeling in toestel is 3-3, 1 gangpad. Geen individuele schermpjes voor film enzo. Plaatsruimte was voldoende. Idem dito voor de terugreis. Verder geen opmerkingen. Was toen voor ons de goedkoopste maatschappij. Hebben in het verleden al gevlogen met Delta Airlines, American Airlines en United. Deze zomer reizen we met British Airways via Londen naar Tampa (458 EUR/persoon!).
Wij zijn vorige maand met US Airways via Philadelphia naar Orlando gevlogen en dat is ons helemaal niet tegengevallen.
Heenreis: op tijd uit A'dam vertrokken, half uur eerder geland in Philadelphia, toestel helemaal vol. Ruime stoelen met verrassend veel beenruimte. Na 1 uur vliegen werd dinner geserveerd (aardappelpuree, spinazie á la creme, kipblokjes, salad, mini broodje en een mini appelgebakje). Uur voordat we gingen landen een warm kalkoen/kaasbroodje, dat best lekker was. Met drinken werd niet rondgegaan, maar als je wilde kon je wat in de pantry halen, bijv. blikje drinken. Vlucht naar Orlando verliep minder voorspoedig. Boarden begon al later, toen bericht dat er een mechanische storing was, waaraan gewerkt werd, 20 minuten geduld, daarna half uur en nog een half uur, uiteindelijk iedereen toestel weer uit, met 3 uur vertraging met ander toestel vertrokken. I.p.v. 20.50 landden we om half 12. We waren dolblij dat we al bij Hyatt Airport gereserveerd hadden, we konden zo doorlopen naar bed.
Terugreis zonder problemen en vertraging. Vanaf Philadelphia naar A'dam best veel lege plaatsen, veel 3 stoelen, die door 2 gebruikt konden worden (waren wij natuurlijk erg blij mee). Ook na 1 uur weer dinner geserveerd: chicken in bbg mangosaus, geb. aardappelblokjes en sperziebooontjes, salad, mini broodje en mini cakeje. Drinken hetzelfde als op de heenreis, alleen als je het zelf ging halen. Uur voor de landing werd nog een vreselijk smerig en mierzoet koffiebroodje als ontbijt uitgedeeld.
Personeel was best vriendelijk, op een enkele uitzondering na.
Als het zo uitkomt zullen wij zeker nog wel eens met US Airways vliegen.
mijn reisverslag: http://www.inekevakantie.web-log.nl/ (3 weken rondreis zonder pretparken)
Zo kan het dus kennelijk ook. Mijn zus die in L.A. woont, had een Amerikaanse stand-up comedian zien uitbeelden hoe de stewardessen de maaltijden door het vliegtuig gooiden en vond haar vlucht daar wel wat op lijken. Mijn ervaringen houden ook niet over. Je moet het kennelijk treffen; en dat geldt voor de andere maatschappijen ook.
en die steward, die het allervriendelijkst was..... was een Nederlander (met een Amerikaans accent) :-)
Ik moet nog boeken voor de Kerstperiode, en keek bij US Airw.: het lijkt net of het heen een rechtstreekse vlucht is, want er is maar 1 vluchtnummer. Er staat wel dat er een tussenstop in Phil. is. En de totale vlucht duurt 14 uur. Wat is dit misleidend zeg!
Moet ik van vliegtuig wisselen? En ga ik in die tussentijd wel door Immigration en de bagagecheck?
Ik schat dat ik iets van ruim 4 uur in Phil. heb hiervoor?