Hi Michael, ik heb het gevonden, thanks, ik heb vandaag mijn WDWtickets geboekt via de "geheime"site van UCT.
Afdrukvoorbeeld
Dag allemaal,
Ik heb het forum flink doorgespit en ook diverse sites bezocht, maar tot op heden geen antwoord op mijn vraag gekregen....
Wij gaan in mei naar Orlando en willen in 6 dagen het liefst 4 parken bezoeken:
Magic Kingdom
Universal Studios & Islands of Adventure (ik hoor dat 2 parken in 1 dag goed te doen is?)
Sea World
Waterpark (Wet 'n Wild schijnt het leukste te zijn?)
Nou zie ik allerlei aanbiedingen en opties voor alleen de 4 Disneyparken. Wij willen feitelijk maar naar 1 Disneypark en ook naar andere parken in Orlando...
Zijn er voor onze combinatie nou ook combi's op de markt die voordelig uitpakken? Kan iemand mij vertellen waar en op welke manier ik het voordeligst uit ben??
Wordt gewaardeerd!!!!!!
Dit topic gaat over de Disneytickets, voor een ticket van een dag koop je die het voordeligst aan de poort bij Disney of op hun site.
Voor de overige themparken kijk je het best hier. In jouw geval lijkt een e-ticket voor Universal kopen op de site van Universal en een combi kaart voor Seaworld en Aquatica , kopen op de site van SeaWorld de beste (voordeligste) oplossing.
Oké dan. Ik maak hieruit op dat er alleen combi's mogelijk zijn voor alleen Disneyparken, alleen Universal en alleen Seaworld? Dan is het duidelijk en ga ik bij ieder apart kaarten bestellen.
Ik dacht mij namelijk te herinneren dat er ook een combi tussen die drie aparte parken mogelijk was :-k. Verkeerd gezien dus waarschijnlijk:roll:.
Sowieso dank voor je reactie Teleton!
Er zijn wel combi's maar dan heb je er meer parken bij dan jij wilt:
Citaat:
Orlando FlexTicket
The Orlando FlexTicket gives you 14 days of unlimited admission and excitement to 5 Florida theme parks
Universal Studios®
Universal’s Islands of Adventure®
SeaWorld® Orlando - experience Manta
Aquatica™ - Florida's newest waterpark
Wet ‘n Wild® OrlandoThe ticket is valid for 14 days of unlimited access from the first day of use.Orlando FlexTicket PLUS
This brand new ticket, gives you 14 days of unlimited admission and excitement to 6 Florida theme parksThe ticket is valid for 14 days of unlimited access from the first day of use.
Universal Studios®- experience Hollywood Rip Ride RockitSM - Coming Soon
Universal’s Islands of Adventure®
SeaWorld® Orlando - experience Manta
Aquatica™ - Florida's newest waterpark
Wet ‘n Wild® Orlando
Busch Gardens® Tampa Bay - with the new up-close jungle experience, Jungala
Even een vraagje; kan ik de disneytickets aan de poort van ieder themapark kopen of moeten we ergens anders naartoe? Dus bijvoorbeeld:
In totaal gaan wij 3 dagen naar Disney. Wij gaan de 1e dag naar Animal kingdom daarna naar Magic kingdom. Dan kan ik bij Animal aan de poort een hopperticket kopen voor die 3 dagen? Of moet ik die elders kopen (hoorde ooit iets over een transportation & ticketcenter???)
kost wat, heb je ook wat he Teleton ;-) Wel bedankt!
Gewoon aan de ingang van het park.Dat is de "ingang" van m.n. Magic Kingdom. Als je je auto geparkeerd hebt op het mega-parkeerterrein voor Magic Kingdom, dan wordt je met het parkeerterrein-treintje naar het Transportation- & ticketcenter vervoerd. Daar vind je een hele batterij aan kassa's waar je tickets kunt kopen etc. En daarachter kun je opstappen op de monorail naar MK of de op de monorail aangesloten resorts. Of met de boot het meer over richting MK. Of op de bus stappen richting één van de vele bestemmingen binnen WDW.Citaat:
(hoorde ooit iets over een transportation & ticketcenter???)
Maar als je op je eerste dag WDW naar AK, HS of Epcot gaat, dan ga je gewoon bij die parken naar de ingang en koopt daar je tickets.
NB: Je kunt je tickets ook in Orlando / Lake Buena Vista / Kissimmee kopen bij een ticketkantoor. Dat is vaak wel iets goedkoper. Niet spectaculair goedkoper, maar rond de $10 per (meerdaags) ticket kan best wel eens lukken.
en dan heb je 10 dagen gekocht vanuit NL en dan heb je er nog 3 over na de parken gezien te hebben ....we kunnen er zonder exp daten van maken maar vlg mij is dat duurder dan de nu verloren gaande 40 euro verschil tussen 7 en 10 dagen kopen.
Wat moet ik trouwens denken van al die "we buy unused tickets aan de US 192"
De Disney pasjes staan op handtekening en fingerprint dus daar heeft niemand toch wat aan ??