De Suburban is groter :wink:.
Afdrukvoorbeeld
De Suburban is groter :wink:.
Wij hebben deze voor de eerste maal geboekt(voor juli-2010) ook bij Alamo dit is wat ik heb kunnen vinden op het forum.
Chevrolet Tahoe-Chevrolet Suburban-Fort Expedition-Dodge Durango
Erg jammer dat je deze klasse niet zelf mag uitzoeken bij Alamo Mco maar zoals hierboven
beschreven mag je volgens ta2 gerrit ( indien beschikbaar) wel je voorkeur kenbaar maken :lol:. tahoe tahoe tahoe tahoe (heeft deze wel 6 zitplaatsen ? )
Wij hebben de Full Size SUV in 2008 gehuurd en mochten toen bij Alamo MIA wel zelf de auto uitzoeken, werd ons een rij aangewezen waarin de full sized stond en uitzoeken maar.... Maar misschien is er in die 2 jaar inderdaad iets veranderd zoals Gerrit reeds aangeeft.....
Ik krijg volgende mail van usareisen;
vielen Dank, dass Sie uns mit der Vermittlung von Reiseleistungen beauftragt haben.
Die Leistung:
- "Dollar Midsize-SUV 4türig Super-Inklusiv-PLUS"
konnte vom zuständigen Reiseveranstalter nicht sofort bestätigt werden
und wurde/n somit von uns verbindlich angefragt.
Sobald wir vom Veranstalter eine Antwort erhalten, werden wir uns unaufgefordert bei Ihnen melden.
Wir rechnen mit einer Antwort innerhalb der nächsten 3 bis 4 Werktagen.
Vielen Dank für Ihre Geduld!
Wir möchten an dieser Stelle noch einmal ausdrücklich darauf hinweisen, dass wir lediglich Vermittler von
Reiseleistungen sind! Es gelten die Leistungsbeschreibungen / Reisebedingungen des jeweiligen Reiseveranstalters.
Heeft iemand dit al meegemaakt ? Wat is de bedoeling ?
De auto is aangevraagd. Om de een of andere reden was er niet direct een beschikbaar. Zodra de aanvraag gehonoreerd kan worden krijg je bericht. Haal anders je tekst zelf even door de grote vertaalsite van Google Toegevoegd: hoewel je daar ook niet altijd even gelukkig van wordt..........
De tekst begrijp ik wel, maar de reden waarom zo'n aanvraag niet dadelijk wordt bevestigd is mij niet duidelijk, de wagen is voorzien voor 29/6. De voorgaande keer was het wel dadelijk inorde. Zou er een prijsverhoging zitten aan te komen ...
Dat kan natuurlijk van alles zijn, misschien is deze categorie voor die datum niet meer beschikbaar; uitverkocht! Maar misschien hebben ze ook wel gewoon een computerstoring en kunnen ze niets vastleggen. En misschien heeft de sterke dollar er inderdaad wel iets mee te maken........eventjes geduld en je krijgt vast bericht.
ook gehad maar volgende dag keurig bevestiging gehad dat auto was geboekt. Misschien druk qua aanvragen en kunnen ze niet alles direct verwerken.
In ieder geval geen groot probleem van maken
Bij Dollar kan je in Florida niet zelf je auto uitkiezen. Kijk op deze tabel onder aan deze pagina voor meer info. Het belangrijkste verschil tussen Dollar en Alamo is dat je bij Alamo wel je eigen auto kunt uitzoen, kijk hier voor de details. Over beide verhuurders is een topic. Kijk voor Alamo hier en gebruik voor Dollar zelf de zoekfunctie even. Reuze handig hulpmiddeltje.....;)